پیشی گرفتن تعداد تراکنش های کاردانو از اتریوم

1400/12/09
پیشی گرفتن تعداد تراکنش های کاردانو از اتریوم

این روزها شبکه کاردانو شلوغ تر از همیشه شده و انبوهی از فعالیت ها به کاردانو کمک کرده است تا حجم تراکنش های آن در 24 ساعت گذشته بالاتر از اتریوم و XRP باشد.
در حالی که بلاک چین کاردانو هفته گذشته رکورد 17.04 میلیارد دلار را پردازش کرد، اتریوم حجم کل تراکنش 5.25 میلیارد دلاری را به ثبت رساند و طبق داده های ارائه شده توسط مجله میساری، حجم تراکنش های ارز XRP  به 700 میلیون دلار رسید.
 این اولین باری نیست که کاردانو در حجم تراکنش های روزانه از اتریوم پیشی می گیرد. در اوایل ماه فوریه نیز کاردانو از بیت کوین و اتریوم برای تعداد تراکنش ها پیشی گرفت.
اتریوم، که پیشرو قراردادهای هوشمند شناخته می‌شود، با تلاش توسعه‌ دهندگان شبکه موفقیت ‌های زیادی را تجربه کرده که این اقدام موجب شلوغی شبکه این ارز دیجیتال و همچنین باعث افزایش هزینه های تراکنش هایی که در بستر این ارز انجام می شوند، شده است. این امر کاربران را به بلاک چین های رقیب الگوریتم اثبات سهام (PoS) سریع مانند کاردانو فرستاده که در آن هزینه تراکنش هم ارزان تر می باشد.

قیمت ADA به کجا می رسد؟

پیشرفت کاردانو در ماه‌ های اخیر قابل ستایش بوده است و می‌توان آن را در رشد ارزش بازار آن مشاهده کرد. علاوه بر این، بلاک چین کاردانو از ابتدای سال تقریباً 13 گیگابایت افزایش یافته که به معنای فعالیت زنجیره ای زیاد می باشد.
در کنار فعالیت بلاک چین کاردانو، قیمت ADA در زمان انتشار این خبر 0.947046 دلار بوده و در 24 ساعت گذشته تنها 0.5 درصد افزایش داشته است. علیرغم تلاش های اخیر برای بهبود قیمت این ارز، این توکن هنوز 69.3 درصد از بالاترین قیمت ثبت شده خود یعنی 3.09 دلار در سپتامبر 2021 فاصله دارد.
بیت کوین، به لطف تسلط خود در بازار، در صورتی که بتواند رشد پایداری داشته باشد، می تواند به احیای آلت کوین ها در آینده نزدیک کمک کند. همچنین در این میان، به نظر می‌رسد اکثر ارزهای دیجیتال در تلاشند تا عملکرد ضعیف اخیر خود را اصلاح کنند.
در همین حال، یک پنل فین‌تک (واژه فین‌تک به کمپانی ‌هایی اشاره دارد که با استفاده از تکنولوژی قصد دارند تجربه‌ی کاربر در زمینه‌ی خدمات مالی تغییر دهند) در Finders انتظار دارد که ارزش ADA تا پایان سال به بیش از 2.79 دلار برسد.

بهترین و جدید ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیشی گرفتن تعداد تراکنش های کاردانو از اتریوم
سوال امنیتی :8+32 = ?