چاره جویی شرکت ها برای مشکل کم شدن علاقه به استیبل کوین ها!

1401/12/18
چاره جویی شرکت ها برای مشکل کم شدن علاقه به استیبل کوین ها!

چاره جویی شرکت ها برای مشکل کم شدن علاقه به استیبل کوین ها! سلطه استیبل کوین ها با پشتوانه دلار آمریکا از ماه گذشته تحت آزمایش قرار گرفته. سخت گیری اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد BUSD نشون داد که توکن های متصل به ارزهای فیات از مداخله دولت به ویژه در ایالات متحده، مصون نیستن و خیلی از افراد رو وادار کرد که وجوه خودشون رو از دست توکن ها خارج کنند. استیبل کوین ها دارایی هایی با قیمت ثابت هستن که به نظر میرسه علاقه مردم نسبت به این رمزارزها کاهش پیدا کرده. به همین دلیل خیلی از شرکت ها چارچوبی برای بازگشت علاقه مردم نسبت به رمزارزها تعیین کردن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با استیبل کوین ها

استیبل کوین ها، ارزهای دیجیتال باثبات یا رمزارزهای با قیمت ثابت، یکی از نوآوری های جالب دنیای ارزهای دیجیتال هستن. می دونین که ویژگی بارز این رمزارزها، ثبات قیمت اون هاست. قیمت این ارزها در شرایط مختلف ثابت هست و مثل سایر انواع ارزهای دیجیتال دچار نوسان نمیشه. برخی از استیبل کوین های شناخته شده مثل تتر برای حفظ ثبات قیمت خود، از یه ارز فیات مثل دلار آمریکا به عنوان پشتوانه استفاده می کنند. همین باعث شده تا بسیاری فکر کنند همه استیبل کوین ها با پشتوانه ارزهای فیات تولید میشن.

چاره جویی شرکت ها برای مشکل کم شدن علاقه به استیبل کوین ها

جالب اینجاست که بدونین در حوزه ارزهای دیجیتال، 15 شرکت که 20 استیبل کوین مختلف منتشر می کنند، یه پایه صنعتی جدید به نمایندگی از بازار تشکیل دادن. این گروه که استاندارد استیبل کوین نامیده میشه، قراره در هفته های آینده راه اندازی بشه و روی ایجاد مجموعه ای از استانداردها کار کنه که اعتماد مصرف کننده ها رو ارتقا بده. کریستین واکر، شریک موسس این گروه، به CryptoSlae وب سایت خبری رمزارزی گفت که این گروه ابتدا به عنوان یه همکاری عادی بین انواع استیبل کوین ها با پشتوانه غیردلاری که کمتر از اون ارائه شده بودن، شروع شد.

واکر، رئیس شرکت Poundtoken.io که یه استیبل کوین مبتنی بر بلاک چین رو با پشتوانه پوند بریتانیا ارائه میده، خاطرنشان کرد که این گروه نشون دهنده تنوع واقعی بین المللی استیبل کوین های موجود در بازار امروز هست. اگرچه 99 درصد از ارزش بازار 145 میلیارد دلاری استیبل کوین ها در حال حاضر به دلار آمریکا گره خورده، ولی تحولات اخیر نشون داده که تغییر این وضعیت چقدر مهم هست

مقاله پیشنهادی: انواع استیبل کوین ها در ارزهای دیجیتال

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد چاره جویی شرکت ها برای مشکل کم شدن علاقه به استیبل کوین ها!
سوال امنیتی :2+87 = ?