چگونه بیت کوین کش(BCH) استخراج کنیم؟

1402/02/22

استخراج بیت کوین کش؛ نوعی سرمایه گذاری سودآور! آیا دوست دارین تا نحوه استخراج بیت کوین کش رو یاد بگیرین؟ به نظر شما استخراج بیت کوین کش چجوریه؟ چرا ماینرهای بیت کوین کش مهم هستن؟ استخراج بیت کوین کش چه محدودیت هایی داره؟ آیا ماینینگ بیت کوین کش به صرفه هست؟ مهم ترین نکاتی که درباره استخراج BCH باید بدونین، چیست؟

استخراج بیت کوین کش می تونه راهی برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال باشه. خرید بیت کوین کش تنها راه برای داشتن این رمزارز نیست. ماینینگ نه تنها امنیت شبکه رو حفظ می کنه، بلکه کوین های جدیدی هم به وجود میاره و ماینرها هم پاداش دریافت می کنند. این کار از طریق حل محاسبات پیچیده انجام میشه تا ثابت بشه که ماینرها واقعا روی اون کار کردن و به این کار الگوریتم اثبات کار گفته میشه. ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث آموزشی صرافی ارز دیجیتال اینانس، اطلاعاتی درباره استخراج بیت کوین کش یا BCH به شما ارائه کنیم و به بررسی مراحل استخراج بیت کوین کش بپردازیم و مزایای ماینینگ بیت کوین کش رو مورد بررسی قرار بدیم.

منظور از استخراج بیت کوین کش چیست؟

منظور از استخراج بیت کوین کش چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که منظور از استخراج بیت کوین کش چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که مثل خیلی از پروژه های رمزارز دیگه که روی بلاک چین کار می کنند، در بلاک چین Bitcoin Cash هم ماینرها به بررسی و تایید تراکنش ها نیاز دارن. هرکسی می تونه با خرید سخت افزار مناسب و دانلود نرم افزار مورد نیاز به عنوان ماینر در بلاک چین فعالیت داشته باشه و پاداش به دست بیاره. درست مثل بیت کوین، هر 10 دقیقه یه بلوک از تراکنش ها توسط ماینرهای بیت کوین کش تایید میشه. قبل از تایید یه بلوک، همه استخراج کننده های شبکه Bitcoin Cash باید سعی کنند تا یه معادله رمزنگاری شده رو حل کنند.

چرا باید بیت کوین استخراج کرد؟

بیت کوین کش نوعی سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا هست که با پرداخت های سریع، کارمزدهای کم، حفظ حریم خصوصی و ظرفیت تراکنش بالا قصد داره به یه پول جهانی معتبر تبدیل بشه. از جمله از دلایل استخراج بیت کوین کش میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارز دیجیتال بیت کوین کش از نظر میزان سرمایه و ارزش بازار در بین 20 رمزارز بازار قرار داره و آلت کوین نسبتا جدیدی محسوب میشه.
  • بیت کوین کش فورک بیت کوین هست و با در نظر گرفتن محبوبیت اون، استخراج بیت کوین کش می تونه تصمیم عاقلانه ای باشه.
  • بیت کوین کش سایز بلاک بزرگ تری داره، بنابراین ماینرهایی که به دنبال پاداش و سود بیشتر از استخراج هستن به سمت اون جذب میشن.

مقاله پیشنهادی: الگوریتم اثبات کار چیست؟

مراحل استخراج بیت کوین کش

مراحل استخراج بیت کوین کش

فرایند استخراج بیت کوین کش(BCH) خیلی شبیه به ماینینگ بیت کوین هست، ولی در این میان چند تفاوت کلیدی وجود داره. اولین و مهم ترین تفاوت این هست که محدوده اندازه بلاک بیت کوین کش هشت مگابایت هست، در حالی که این محدوده برای بیت کوین فقط یه مگابایت هست. شما برای استخراج بیت کوین کش باید مراحل مختلفی رو طی کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مراحل استخراج بیت کوین کش بپردازیم.

مرحله اول

یکی از مراحل استخراج بیت کوین کش(BCH) این هست ابتدا دستگاه یا سخت افزاری رو برای استخراج یا ماینینگ بیت کوین کش تهیه کنیم. از اونجایی که نمیشه بیت کوین کش رو با کامپیوتر استخراج یا ماین کرد، نیازمند دستگاه ماینر هستیم. در اولین مرحله به ماینر یا سخت افزاری نیاز داریم که از الگوریتم SHA-256 پشتیبانی کنه.

مرحله دوم

یکی دیگه از مراحل استخراج بیت کوین کش این هست که بعد از تهیه دستگاه ماینر مناسب، باید یه کیف پول ایجاد کنیم که از ارز دیجیتال بیت کوین کش(BCH) پشتیبانی می کنه، جالب اینجاست که بدونین همه کیف پول ها از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. ما باید قبل از استفاده ببینیم که کدوم کیف پول از بیت کوین کش پشتیبانی می کنند و با تحقیق درباره اون کیف پول اقدام به ساخت اون کنیم.

مرحله سوم

یکی دیگه از مراحل استخراج بیت کوین کش هست که باید به استخر متصل بشین. استخراج ها به دو نوع استخر انفرادی و استخر گروهی تقسیم میشن. اتصال به استخر انفرادی باعث میشه تا سوددهی و موفقیت در کسب ارز دیجیتال کاهش پیدا کنه و زمانش طولانی تر بشه. استخر گروهی اینجوری هست که شما به یه استخر متصل میشین و اون استخر با جمع آوری قدرت سایر افراد اقدام به ساخت بلوک ها و انجام معاملات می کنه.

مزایای ماینینگ بیت کوین کش

مزایای ماینینگ بیت کوین کش

اگه هنوز تصمیمی مبنی بر استخراج ارزهای دیجیتال نگرفتین و نسبت به این تصمیم شک دارین، در ادامه برخی از مزایای استخراج بیت کوین کش رو مورد بررسی قرار میدیم تا بهترین تصمیم رو بگیرین:

  • نرم افزارها به شما پاداش میدن. نرم افزارهای استخراج واسه اینکه سیستم خودتون رو برای استخراج رمزارزها اهدا کردین، به شما جایزه میشن تا جبران زحمات شما باشه و در عین حال درآمد داشته باشین.
  • سودآوری استخراج بیت کوین کش بیشتر از معامله هست. با اینکه در حال حاضر خیلی چیزها درباره معاملات بزرگ و سودده ارزهای دیجیتال می شنویم، ولی استخراج اون ها سود زیادی در نهایت میده. علاوه بر اینکه سرمایه اولیه و زمان کمتری نیاز داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله چگونه بیت کوین کش استخراج کنیم؟ اطلاعاتی درباره استخراج بیت کوین کش یا BCH به شما ارائه کنیم و به بررسی مراحل استخراج بیت کوین کش بپردازیم و مزایای ماینینگ بیت کوین کش رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بیت کوین کش نوعی ارز دیجیتال هست که این باور رو داره که یه شخص باید کنترل کامل پول خودش رو داشته باشه و هیچ طرف دیگه ای نباید در ذخیره یا استفاده از این وجوه دخالتی داشته باشه. استخراج بیت کوین کش فرایندی هست که از طریق اون همه تراکنش ها اعتبارسنجی میشن و قدرت بانک رو به عنوان داور معاملات حذف می کنند.


نظرات کاربران در مورد چگونه بیت کوین کش(BCH) استخراج کنیم؟
سوال امنیتی :2+65 = ?