کاهش قیمت سولانا همزمان با قطعی گسترده شبکه

1401/07/09
کاهش قیمت سولانا  همزمان با قطعی گسترده شبکه

شبکه سولانا دچار یک قطعی بزرگ دیگر شده و یک گره با پیکربندی نادرست کل شبکه را در روز شنبه 1 اکتبر قطع کرده و با آفلاین بودن شبکه سولانا، اعتبار سنجی ها قادر به پردازش تراکنش ها نبوده اند. تیم توسعه سولانا اکنون از اعتبارسنجی ‌ها خواسته است که راه ‌اندازی مجدد مینت سولانا را انجام دهند، اعتبارسنج ها برای راه ‌اندازی مجدد به حداقل 80 درصد سهام نیاز خواهند داشت.

بلاک چین سولانا در سال جاری، تقریبا یک سال پس از قطعی در 14 سپتامبر که شبکه را به مدت 18 ساعت آفلاین کرد، چهارمین قطعی خود را تجربه کرده است. قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد کاهش یافته است.

طبق توییت Solana Status در1 اکتبر؛ شبکه سولانا هم اکنون در حال تجربه قطعی و مشکلاتی در پردازش تراکنش‌ ها است. توسعه دهندگان در حال کار برای تشخیص و رفع مشکل می باشند. طبق توضیحات اعتبار سنجSolana Laine نیز یک گره پیکربندی نادرست باعث ایجاد یک پارتیشن غیرقابل بازیابی در شبکه شده است.

همزمان تیم سولانا دستورالعمل ‌هایی را برای اعتبارسنجی ‌های بتا میننت برای راه ‌اندازی مجدد کلاستر Solana Mainnet بتا منتشر کرده است. طبق توضیحات؛ شبکه اصلی سولانا در اسلات 153139220، آخرین شکاف تایید شده مجددا راه اندازی خواهد شد.

طبق توضیحات پلتفرم نظارت اعتبارسنجی Laine Stakewiz.com، توسعه دهندگان شروع مجدد شبکه را آغاز کرده و راه اندازی مجدد شبکه سولانا  57درصد تکمیل شده است. همچنین برای اینکه شبکه سولانا آنلاین شود، نیاز است که سهام فعال شبکه به 80 درصد برسد.

کاهش بیشتر قیمتSOL  همزمان با قطعی شبکه

سولانا که زمانی از آن به عنوان "قاتل اتریوم" یاد می شد، در حال از دست دادن اعتماد گسترده در بین جامعه ارزهای دیجیتال است. به گفته آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا قطعی مداوم شبکه برای تیم سولانا به یک کابوس تبدیل شده است.
قیمت سولانا هم اکنون بیش از 87 درصد از بالاترین رکورد خود در ماه نوامبر کاهش یافته و پس از قطعی گسترده شبکه بیش از 6 درصد دیگر سقوط کرده است. به گفته کارشناسان اگر راه اندازی مجدد شبکه با تاخیر انجام شود، قیمت سولانا احتمالا کاهش بیشتری خواهد یافت.

به تحلیل کارشناسان مارکت، پتانسیل ارز سولانا بسیار زیاد است و اگر توسعه دهندگان بتوانند شبکه ایمن تری را ارائه نمایند، سرعت قابل توجه و هزینه کم بلاک چین سولانا آنرا به یک ارز دیجیتال امیدوارکننده تبدیل خواهد کرد و احتمالا این اقدام باعث خواهد شد که ارزش دارایی دیجیتال در آینده از قیمت اتریوم پیشی بگیرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کاهش قیمت سولانا همزمان با قطعی گسترده شبکه
سوال امنیتی :1+49 = ?