کسب درآمد بیت کوینی با بازی نوستالژیک سوپر ماریو!

1401/11/16
کسب درآمد بیت کوینی با بازی نوستالژیک سوپر ماریو!

 کسب درآمد بیت کوینی با بازی نوستالژیک سوپر ماریو! تعجب کردین، آره؟! طبق خبری که به تازگی منتشر شده، شما از این پس می تونین با شرکت در بازی سوپر ماریو(Super Mario) بیت کوین به دست بیارین و با فروش اون ها درآمد کسب کنین. بازی سوپر ماریو یکی از بازی های پرطرفدار نوستالژیک هست که طرفداران زیادی داره و در گذشته یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری و موبایلی بود. اکنون این بازی وارد دنیای کریپتوکارنسی ها شده و ارز دیجیتال بیت کوین پاداش میده. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

کسب بیت کوین از بازی های ویدیویی

خرید بیت کوین بدون شک یکی از چالش ها و دغدغه های جدی انسان های عصر تکنولوژی هست. بازی های کسب بیت کوین رایگان این کار رو برای شما آسون کرده. شاید این سوال پیش بیاد که واقعا میشه از طریق بازی کردن پول دیجیتال یا بیت کوین به دست آورد؟ جواب این سوال حداقل در دنیای بیت کوین بله هست. بازی های بیت کوین و استخراج ارز دیجیتال زیادی برای اندروید و ios وجود دارن که شما می تونین با بازی کردن بیت کوین به دست بیارین. یکی از این بازی ها که می تونین باهاش بیت کوین به دست بیارین، بازی سوپر ماریو هست!

آشنایی با بازی سوپر ماریو(Super Mario)

تا الان شده که پای یه بازی ماریو بشینین و به پیچیدگی کلیدها و کنترل بازی کاری کنه تا مجبور بشین بازی رو کنار بذارین؟ اگه این اتفاق براتون افتاده، احتمالا دستتون زیاد به کنترل های کنسولی عادت نداره، ولی نگران نباشین. اولین تجربه موبایلی ماریو، یه سکوی بازی دو بعدی هست که ساختاری مثل بازی های دونده داره. می تونیم بگیم که سوپر ماریو یکی محبوب ترین بازی های موبایلی هست که نوستالژیک محسوب میشه. این بازی اکنون برای دستگاهی هایی که سیستم عامل ios دارن هم عرضه میشه.

کسب درآمد بیت کوینی با بازی سوپر ماریو

جالب اینجاست که بدونین با رشد و توسعه صنعت کریپتوکارنسی ها و سایر تکنولوژی ها، گزینه های تازه ای برای کسب ارزهای دیجیتال بیشتر مثل بیت کوین با استفاده از بازی های ویدیویی در دسترس خیلی از افراد قرار می گیره. در همین شرایط، کریستین ماس، توسعه دهنده و یکی از بنیانگذاران Zebedee یه پلتفرم مبتنی بر بیت کوین، کنسول قدیمی نینتندو خودش رو برای تولید دارایی مالی غیرمتمرکز در زمان انجام بازی سوپر ماریو ارتقا داده.

همونطور که این شخص شروع به انجام بازی سوپر ماریو در سیستم نینتندوی ارتقا یافته خودش کرد، به ازای هر بار که یه سکه در بازی به دست می اورد، برای اون 10 ساتوشی فرستاده میشد. با در نظر گرفتن این که 100 میلیون ساتوشی برابر با یک بیت کوین هست، این یه راه با سرعت کم ولی سرگرم کننده برای تولید مقداری بیت کوین هست. همچنین ماس گفت که پروژه خودش رو در کنفرانس انحصاری بیت کوین که قراره در تاریخ 2 تا 3 مارس در لندن برگزار بشه، ارائه بده و قول داده تا یه آموزش کامل برای هر کسی که علاقه مند به تکرار این آزمایش هست، بنویسه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کسب درآمد بیت کوینی با بازی نوستالژیک سوپر ماریو!
سوال امنیتی :9+68 = ?