کمک 53 هزار دلاری جامعه دوج کوین به اوکراین

1400/12/12
کمک 53 هزار دلاری جامعه دوج کوین به اوکراین

وزیر تحول دیجیتال اوکراین، میخائیل فدوروف، روز چهارشنبه، 2 مارس 2022 اعلام کرد که این توکن از نظر ارزش روبل روسیه فراتر رفته است. اگرچه روبل در پی تحریم های ایالات متحده و اتحادیه اروپا در برابر دلار آمریکا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما قیمت آن در ژانویه2021 کمتر از DOGE بوده است. طبق داده‌ های Cointelegraph، قیمت Dogecoin در زمان انتشار تقریباً 0.13 دلار بوده است که در 24 ساعت گذشته کمتر از 1درصد کاهش یافته است.
با این حال، پیام فدوروف در توییتر همچنین از حامیان DOGE از جمله ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و بیلی مارکوس، بنیانگذار  Doge coin، خواست تا به ارتش اوکراین کمک مالی کنند. با توجه به سوابق بلاک چین، آدرس کیف پول ارائه شده بیش از 397,848 DOGE از 607 تراکنش دریافت کرده است که برابر با تقریباً 53,000 دلار در زمان انتشار میباشد.
همچنین وی در توییتر اعلام کرد: دوج کوین، عموماً برای تراکنش‌ های کوچک استفاده می‌ شود، اما جامعه  سرمایه گذاران دوج با حمایت های مالی خود از سراسر جهان کاری کرد که اکنون ارزش dogecoin از روبل روسیه فراتر رفته است و پذیرش کمک های مالی در شت کوین نیز شروع شده است. اکنون حتی شت کوین ها هم می توانند از ارتش اوکراین حمایت کنند و جان های بی گناه بسیاری را از دست مهاجمان روسی نجات دهند.

پاداشِ سرمایه گذاران دوج کوین(Dogecoin)

اکانت رسمی توییتر اوکراین همچنین اعلام کرد که در روز پنجشنبه، 03 مارس 2022 برای کاربرانی که کمک های مالی ارزهای دیجیتال به این کشور کرده اند، ایردراپ انجام خواهد داد. (گاهی برای تبلیغ یا معرفی یک رمز ارز جدید توسط تیم توسعه، بخشی از رمز ارزها را به ‌صورت رایگان بین کاربران توزیع می‌شود، به این توزیع رایگان، ایردراپ می‌گویند) مشخص نیست که مقامات قصد دارند چه چیزی را بین کاربران ارز دیجیتال توزیع کنند، اما این پیام به یک پاداش از طرف ایردراپ اشاره کرده است.
فدوروف و حساب توییتر اوکراین پس از اقدام نظامی روسیه در این کشور در ۲۴ فوریه، با پذیرش بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، پولکادوت (DOT) و تتر (USDT) از دیگر کمک ‌های ارز دیجیتال درخواست کرده‌اند. با این حال، سازمان‌ های دیگری نیز وجود دارند که برای حمایت از اوکراین خواستار بودجه‌ های ارز دیجیتال هستند، از جمله سازمان غیردولتی Come Back Alive، UkraineDAO به رهبری نادیا تولوکونیکوا از گروه موسیقی روسی Pussy Riot و Unchain Fund به رهبری فعالان. در زمان انتشار، سوابق بلاک چین نشان می دهد که 9 صندوق ردیابی شده تقریباً 79.5 میلیون دلار کمک های مالی ارزهای دیجیتال برای اوکراین جمع آوری کرده اند.

جدید ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کمک 53 هزار دلاری جامعه دوج کوین به اوکراین
سوال امنیتی :9+94 = ?