کیف پول اتمیک به لیست اولین های شیبا پیوست!

1401/11/08
کیف پول اتمیک به لیست اولین های شیبا پیوست!

 کیف پول اتمیک به لیست اولین های شیبا پیوست! بله، تعجب نکنین. طبق خبری که منتشر شده، تیم توسعه دهنده کیف پول اتمیک ولت از پشتیبانی شیباریوم خبر داده. به نظرتون چه تاثیری می تونه در قیمت شیبا داشته باشه؟ آیا کیف پول اتمیک ولت می تونه عملکرد خوبی نسبت به این شبکه داشته باشه؟ کاربردش چیه؟ به چه دردی می خوره؟ در ادامه این خبر رو با جزئیات کامل به شما توضیح می دیم.

آشنایی با کیف پول اتمیک ولت

کیف پول اتمیک یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ولت های ارز دیجیتال هست. این کیف پول برای بهره گیری از قابلیت اتمیک سواپ و تبدیل شدن به بخشی از یه اکوسیستم ارز دیجیتال ساخته شده. این نرم افزار با بلاک چین کوین هایی که ذخیره می کنین در ارتباط هست. مثلا اگه خواستین تراکنشی رو پیگیری کنین با وارد کردن کد اون کیف پول اطلاعات تراکنش رو از بلاک چین دانلود کرده و به شما نشون میده، پس نیازی به ذخیره چنین اطلاعات حساسی روی کامپیوتر وجود نداره.

پشتیبانی از شیباریوم توسط اتمیک ولت

جالب اینجاست که بدونین تیم توسعه دهنده کیف پول ارز دیجیتال اتمیک، از پشتیبانی شیباریوم، بلاک چین لایه دوم اکوسیستم شیبا اینو خبر داده. بنابراین، اتمیک ولت یکی از اولین کیف پول هایی هست که از این محصول جدید شیبا حمایت می کنه. طبق داده های منتشر شده، کیف پول اتمیک بیش از 5 میلیون کاربر داره. قبل تر هم ارائه دهنده کیف پول های سخت افزاری لجر هم اعلام کرده بود که از شیباریوم پشتیبانی می کنه.

با توجه به حضور کم توکن های اکوسیستم شیبا، البته به جز SHIB در پلتفرم های اصلی پشتیبانی یه کیف پول غیر حضوری مهم از شیباریوم یه نقطه عطف بزرگ و یه عامل تقویت کننده برای این بلاک چین جدید هست. طبق گزارش ها، پروتکل لایه دوم شیباریوم قرار هست تا با چهار توکن اجرا بشه. SHIB، LEASH، BONE و یه توکن جدید به اسم TREAT که به عنوان توکن پاداش دهی عمل می کنه. در حالی که جامعه شیبا مشتاقانه در انتظار راه اندازی شیباریوم هست، توکن BONE این اکوسیستم به تازگی توجه زیادی رو به سمت خودش جلب کرده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کیف پول اتمیک به لیست اولین های شیبا پیوست!
سوال امنیتی :4+87 = ?