آموزش کامل ساخت کیف پول تتر (معرفی بهترین کیف پول های تتر)

1402/04/05


کیف پول تتر چیست؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش ساخت کیف پول تتر بپردازیم. باحتمال قوی بارها برای ما پیش اومده که میخوایم خرید تتر از یک صرافی ایرانی انجام بدیم، ولی بدلیل مشکلات و تحریم های بین المللی علیه کشورمون نمیخواستیم این تتر رو مستقیم از صرافی داخلی به یک صرافی خارجی انتقال بدیم.

در چنین شرایطی بهترین کار اینکه ابتدا تتر رو بخریم و بعدش اون رو به یک کیف پول انتقال بدیم و در نهایت هم اون رو به صرافی مد نظرمون انتقال داده و خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو باهاش انجام بدیم. جالبه بدونین که نگهداری تتر در کیف پول زمانیه که سود کردین و میخواین اونو سیو کنین. بنابراین قیمت ثابت تتر باعث میشه عملا سودی ازش بدست نیارین. اما در کشور ما چون قیمت دلار هم ثبات نداره، تتر میتونه به حفظ ارزش سرمایه کمک کنه. بنابراین باید به انتخاب یک کیف پول مناسب برای این استیبل کوین دقت داشته باشین.

شاید برای شما این سوال پیش بیاد که چرا کیف پول تتر میتونه موضوع مهمی باشه و چرا ما باید صفر تا صد کیف پول یک استیبل کوین مثل تتر رو بدونیم؟ در جواب باید بگیم که ارز تتر در بین تریدرهای حرفه ای بازار اهمیت خاصی داره و دلیل اون هم بخاطر این هستش که این ارز قیمت ابن ارز قیمت ثابتی داره و بهترین راه برای در امان موندن از بالا پاینن های بازار ارزهای دیجیتال هستش.

حالا همین ارز تتر بر بستر بیش از 11 شبکه هستش که هر شبکه ادرس مخصوصی داشته و انتقال مستقیم از هیچ شبکه ای به شبکه دیگه امکان پذیر نیستش. بنابراین با یک انتقال اشتباه میتونید دارایی های خودتون رو به کل از دست بدین یا برای برگردوندنش مجبور بشین کلی هزینه بپردازین. بنابراین توصیه میکنیم حتما با شبکه های تتر و نحوه ساخت کیف پول تتر آشنایی پیدا کنین.

چون ممکنه با چند شبکه تتر در یک کیف پول مواجه بشین که برای هر کدوم کارمزد مختلفی باید بپردازین و سات یک کیف پول خوب و آشنایی با نحوه ساخت اون میتونه جلوی خیلی از ضررهای شما رو در این بازار بگیره. جا داره به این موضوع هم اشاره کنیم که همه کیف پول های موجود در این بازار هم امن و مورد اعتماد نیستن و باید در نصب کیف پول هم دقت زیادی داشته باشین. چون بارها پیش اومده که نصب یک کیف پول نا امن باعث سرقت دارایی کاربران شده. بنابراین شناخت کیف پول های معتبر و فهمیدن نصب درست یک کیف پول یکی از مهمترین قدم های شما در این بازار خواهد بود که باید به درستی بردارین.

همچنین کیف پول تتر از اون جایی اهمیت پیدا میکنه که در بازار ارزهای دیجیتال مسئولیت نگهداری و حفظ دارایی هامون بر عهده خودمون هستش و باید حتما نحوه نصب کیف پول و نگهداری از کلمات بازیابی و سایر نکات امنیتی رو بلد باشیم. این مقاله در مورد این هستش که چطور یک کیف پول تتر بسازیم. بنابراین حتما توصیه میکنیم که این مقاله رو تا انتها بخونین و کیف پول های ارز تتر رو بشناسین و نحوه ساخت کیف پول برای این توکن رو هم یاد بگیرین.

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

در حال حاضر ارز دیجیتال تتر با نماد USDT محبوب ترین استیبل کوین حوزه ارزهای دیجیتال به شمار میاد و جایگاه سوم ارزهای دیجیتال رو به خودش اختصاص داده و روزانه بطور وسیعی در بین کاربران ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا معامله میشه. اولین بار در سال 2014 با پروژه ریل کوین (Real Coin) فعالیت خودش رو اغاز کرد و بعدش به تتر (Tether) تغییر نام داد و اولین معاملاتش رو در سال 2015 شروع کرد.

تتر برای اولین بار بر روی بلاکچین بیت کوین و با استفاده از پلتفرم Omni شروع به فعالیت کرد ولی چون هزینه های تراکنش های تتر بر روی این بلاکچین زیاد بود و سرعت تراکنش ها هم کم بود نسخه های دیگه ای از تتر رو آوردن بر روی بلاکچین اتریوم و ترون و ایاس هم راه اندازی کردن.

این روزها دیگه کسی از پلتفرم Omni برای جابجایی تترها استفاده نمیکنه و بیشتر از شبکه های اتریوم و ترون برای انتقال تترها استفاده میشه چون هم کارمزد انتقال تتر شبکه ها مخصوصا در شبکه ترون خیلی پایین بوده و هم سرعت تراکنش های تتر بالاتر هستش.

انتقال تتر به کیف پول

کیف پول تتر چیست؟ | انتقال تتر به کیف پول دیجیتال

نکته مهم قبل از آموزش ساخت کیف پول USDT این هستش که بدونین تتر بر روی 4 بلاکچین قابل استفاده ست و در هنگام ساخت کیف پول تتر و انتقال تتر به صرافی ارز دیجیتال یا کیف پول باید به این نکات توجه داشته باشین.

  • بلاکچین بیت کوین با نام Omni-USDT که در اون آدرس کیف پول با اعداد 1 یا 3 یا bc1 شروع میشه.
  • بلاکچین اتریوم با نام ERC-20 USDT که در اون آدرس کیف پول با 0X شروع میشه.
  • بلاکچین ترون با نام TRC- 20 USDT که در اون آدرس کیف پول با TX شروع میشه.
  • بلاکچین ایاس که هنوز بصورت عمومی استفاده نمیشه.

حالا چرا این نکته رو در مقاله آموزش ساخت کیف پول Tether ذکر کردیم؟ به این دلیل که باید حتما توجه داشته باشین که دارین تتر رو در کدوم شبکه انتقال میدین. یعنی اگه از شبکه ترون برای انتقال تتر های خودتون استفاده میکنین باید نوع شبکه خودتون رو TRC-20 انتخاب کنین و آدرس کیف پول مقصد تون برای تتر هم مربوط به شبکه ترون باشه.

اگه بطور مثال شبکه انتخابی برای انتقال تتر رو ترون یا TRC-20 انتخاب کنین و آدرس کیف پول مقصد شما برای شبکه اتریوم باشه یا در هنگام انتقال تتر ارور دریافت خواهین کرد و یا اگه انتقال تتر صورت بگیره به کیف پول مقصد واریز نمیشه و میتونه باعث از بین رفتن اون سرمایه تون بشه. در مورد شبکه اتریوم هم همین نکته رو رعایت کنین. یعنی اگه شبکه انتخابی شما برای انتقال تترها اتریوم باشه، آدرس کیف پول مقصد تون هم باید بر روی شبکه اتریوم باشه که در بالا توضیح دادیم که از کجا بدونیم آدرس کیف پول مقصد برای کدوم شبکه هستش.

در حال حاضر شبکه ترون کمترین هزینه رو برای انتقال تترها داره و توصیه ما اینه که اگه کیف پول شما و صرافی یا هر آدرسی که میخواین بهش تتر انتقال بدین از شبکه ترون پشتیبانی میکنه از همون شبکه برای انتقال تتر استفاده کنین.

نکات مهم در مورد کیف پول تتر

قبل از نصب کیف پول USDT باید یکسری نکات رو مد نظر داشته باشین و با توجه به نکاتی که در ادامه براتون توضیح میدیم خودتون انتخاب کنین که کدوم کیف پول تتر برای شما مناسب هستش.

چون که این روزها کیف پول های خیلی زیادی وجود دارن که میتونین از اونا استفاده کنین و اکثرشون کیف پول های خیلی خوبی هستن و انتخاب بهترین کیف پول تتر کمی مشکل به نظر میرسه و گزینه های زیادی رو پیش رو داریم. همچنین شاید سلیقه شما در انتخاب یک کیف پول با بقیه متفاوت باشه و براتون راحتی استفاده از کیف پول مهم باشه یا امنیت کیف پول براتون مهم باشه و غیره.

مهمترین نکته هایی که در انتخاب یک کیف پول باید بهشون دقت داشته باشین شامل این موارد میشن:

تعداد ارز دیجیتالی که کیف پول پشتیبانی میکند

در آموزش ساخت کیف پول USDT به این نکته توجه داشته باشین که هر قدر تعداد ارزهایی که کیف پول میتونه پشتیبانی کنه بیشتر باشه بهتر هستش چون شاید در کیف پول Tether بخواین ارزهای دیجیتال دیگه ای هم نگهداری کنین و لازم نباشه چند کیف پول نصب کنین.

امنیت کیف پول

. نکته مهم بعدی در آموزش ساخت کیف پول Tether امنیت هستش که شاید مهمترین نکته به حساب بیاد و باید بهش دقت داشته باشین که کیف پول تتر تون چه موارد امنیتی رو در اختیار شما قرار میده.

پلتفرم انتخابی برای ذخیره تتر

 یکی دیگه از نکاتی که در آموزش ساخت کیف پول تتر باید بهش توجه داشته باشین اینه که چون تتر از چند پلتفرم استفاه میکنه، بدونین که کیف پول شما از کدو پلتفرم تتر پشتیبانی میکنه؟ هر چقدر تعداد پلتفرم ها بیشتر باشه مثلا اتریوم و ترون، بهتر هستش.

بهترین کیف پول تتر چیست؟ کیف پول مناسب برای تتر

ساخت کیف پول تتر | بهترین کیف پول USDT

در ادامه آموزش ساخت کیف پول Tether انواع کیف پول هایی که میتونین برای نگهداری تتر ازشون استفاده کنین رو بهتون معرفی میکنم تا بتونین در هنگام خرید تتر ازشون استفاده کنین.

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

کیف پول تتر | کیف پول لجر نانو اس

این کیف پول در رده کیف پول های سخت افزاری قرار میگیره و یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری تتر به شمار میاد و از بیش از 1100 ارز دیجیتال علاوه بر تتر پشتیبانی میکنه و میتونین برای نگهداری اکثر ارزهای دیجیتال تون ازش استفاده کنین. این کیف پول در سال 2014 وارد بازار شد و شرکت سازنده اش گفته تا حالا بالای یک میلیون از این کیف پول سخت افزاری رو فروخته.

از مزایای این والت میشه به امنیت بالای این کیف پول و قابلیت اتصال به موبایل و کامپیوتر و پشتیبانی از پین کد و معاملات چند امضایی اشاره کرد. کلید های خصوصی کیف پول شما بصورت سرد نگهداری میشه و همین فاکتور خوبی در در امان موندن از حملات هکرها هستش. هنگام انجام تراکنش ها باید یک پین کد رو وارد کنین تا تراکنش تایید بشه و اگه از کیف پول تون بک آپ بگیرین حتی اگه اونو گم هم بکنین باز هم میتونین به دارایی هاتون دسترسی داشته باشین.

کیف پول ترزور (Trezor)

ساخت کیف پول تتر  کیف پول ترزور

دومین کیف پولی که درکیف پول تتر بهتون معرفی میکنیم و از نوع سخت افزاری هستش کیف پول ترزور هستش که دارای دو مدل ترزور وان (Trezor One) و ترزور مدل تی (Trezor Model T) هستش و هر دو مدل از توکن های تتر بر بستر ERC-20 پشتیبانی میکنن. این کیف پول متعلق به کمپانی ساتوشی لبز (Satoshi Labs)در کشور جمهوری چک هستش و میتونین برای همه سیستم عامل ها ازش استفاده کنین و از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی میکنه. از ویژگی های مثبت این کیف پول میشه به پشتیبانی از تعداد خیلی زیاد ارز دیجیتال و امنیت بالا و بروز رسانی های مداوم اشاره کرد.

کوینومی (Coinomi)

ساخت کیف پول USDT  | کیف پول کوینومی

یکی از قدیمی ترین کیف پول های بازار ارزهای دیجیتال هستش که بیش از 2 میلیون کاربر داره و بیشتر از 120 ارز دیجیتال دیگه رو علاوه بر تتر پشتیبانی میکنه. این کیف پول کلید های خصوصی کیف پول تون رو تو دستگاه خودتون ذخیره میکنه و از این لحاظ کیف پول امنی به شمار میاد.

میتونین آدرس های ارز ها رو در این کیف پول بعد از استفاده تغییر بدین و این میتونه ردیابی کیف پول رو سخت کنه. میتونین این کیف پول رو روی سیستم عامل های اندروید، آی او اس ویندوز و مک و لینوکس نصب کنین. حتی میتونین مقدار کارمزد انتقال تتر دریافتی توسط کیف پول رو در هنگام انتقال خودتون انتخاب کنین که البته هر چقدر مقدار کارمزد رو کمتر انتخاب کنین دیر تر تراکنش شما انجام خواهد شد.

آموزش ساخت کیف پول کوینومی

در ادامه آموزش ساخت کیف پول تتر نحوه ساخت کیف پول کوینومی بر روی موبایل رو بهتون آموزش میدیم. البته آموزش نصب بر روی ویندوز تفاوت خاصی با موبایل نداره. برای نصب این کیف پول اول نرم افزار این کیف پول رو بستگی به نوع موبایل تون از پلی استور اپل یا گوگل پلی اندروید دانلود کنین یا مستقیما به سایت کوینومی برین و از اونجا روی لینک دانلود بزنین. یکی از نکات امنیتی نصب کیف پول تتر و کلا هر کیف پولی این هستش که نرم افزار این کیف پول ها رو فقط از منابع معتبر دانلود کنین و برای اندروید معتبر ترین منبع گوگل پلی و برای اپل، پلی استور و برای نسخه دسکتاب کیف پول، وبسایت رسمی خود کیف پول معتبر ترین گزینه به شمار میاد.

بعد از دانلود برنامه اون رو نصب کنین و برنامه رو باز کنین که صفحه روبرو رو مشاهده خواهین کرد و شامل دو گزینه خواهد بود

  • CREATE A NEW WALLET که معنیش میشه ساخت کیف پول جدید و اگه اولین بار هستش که میخواین از این کیف پول استفاده کنین باید این گزینه رو بزنین و در ادامه آموزش ساخت کیف پول USDT نحوه ساخت کیف پول رو کامل بهتون توضیح میدیم.
  • RESTORE A WALLET این گزینه برای زمانی هستش که قبلا از این کیف پول استفاده کردین و کلمات بازیابی کیف پول رو در اختیار دارین و میخواین کیف پول قدیمی تون رو دوباره برگردونین. در این شرایط از شما خواسته میشه که کلمات بازیابی کیف پول تون رو وارد کنین.

برای ساخت کیف پول کوینومی روی گزینه CREATE A NEW WALLET بزنین تا وارد مرحله بعدی بشین.

آموزش ساخت کیف پول تتر | آموزش ساخت کیف پول کوینومی

در مرحله بعدی کلمات بازیابی کیف پول تون رو بتون نشون میده و از شما میخواد که اونا رو یادداشت کنین و باید حتما اونا رو یادداشت کنین و به کسی هم نشون ندین چون تنها راه دستیابی به کیف پول تون همین کلمات بازیابی هستن و اگه کسی بهشون دسترسی داشته باشه یعنی به دارایی هاتون دسترسی داره. با خط قرمز رنگ نوشته شده که اگه این کلمات بازیابی رو گم کنین کیف پول شما قابل ریکاوری نخواهد بود.

ساخت کیف پول USDT | آموزش ساخت کیف پول کوینومی | کلملت بازیابی

بعد از نوشتن کلمات بازیابی گزینه NEXT رو بزنین و برین مرحله بعدی، که در اون کلمات بازیابی رو که نوشته بودین رو بهتون دوباره نشون میده ولی ایندفعه بصورت درهم نشون میده. در این مرحله از شما خواسته میشه که کلمات بازیابی رو بصورت دقیق که در صفحه قبلی بهتون نشون داده شده، در این صفحه وارد کنین. این مرحله بخاطر این هستش که مطمئن بشه شما کلمات بازیابی رو دقیق یادداشت کردین و در دسترستون هستن.

آموزش ساخت کیف پول تتر | کیف پول کوینومی | وارد کردن کلمات بازیابی

بعد اینکه کلمات رو دقیق وارد کردین اگه ترتیب کلمات درست باشن میتونین گزینه NEXT رو بزنین. البته گزینه SKIP بمعنی رد شدن هم هستش که اگه کلمات بازیابی رو یادداشت کردین و مطمئن هستین درست هستن، میتونین بدون وارد کردن کلمات بازیابی مستقیم وارد مرحله بعدی بشین که در این مرحله برای افزایش امنیت کیف پول تون ازتون میخواد که یک پسورد برای کیف پول تون انتخاب کنین که باید شامل حر.ف و اعداد باشه تا به سادگی قابل حدث زدن نباشه. باید پسورد رو وارد کنین و سعی کنین اون رو هم در جای امنی یادداشت کنین و به کسی نشون ندین.

ساخت کیف پول تتر | آموزش ساخت کیف پول کوینومی | انتخاب پسورد

در مرحله اخر از شما میخواد چند ارز رو بصورت پیش فرض انتخاب کنین که میتونین بیت کوین و اتریوم و تتر رو انتخاب کنین که این مرحله شما ارزها رو بصورت دلخواه انتخاب میکنین و بستگی به سلیقه خودتون داره و اخر سر گزینه FINISH رو میزنین در مرحله اخر هم قوانین و شرایط استفاده از کیف پول کوینومی رو بهتون نشون میده که باید گزینه ACCEPT رو بزنین و شما کیف پول کوینومی رو نصب کردین و میتونین ازش استفاده کنین.

کیف پول اگزودوس

ساخت کیف پول usdt | کیف پول اگزودوس

برای ذخیره تتر هاتون میتونین از این کیف پول هم استفاده کنین. این کیف پول ظاهری حرفه ای داشته و از سیستم عامل های اندروید و آی او اس پشتیبانی میکنه و همچنین میتونین از نسخه دسکتاپ این کیف پول هم برای ویندوز و مک و لینوکس استفاده کنین. کلید های خصوصی کیف پول تون روی دستگاه خودتون ذخیره میشن و کنترل کاملی روی اونا دارین. همچنین امکان اتصال این کیف پول به کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور هم وجود داره.

این کیف پول از بیش از صد ارز دیجیتال پشتیبانی میکنه و ارزش ارزهای دیجیتال تون رو به نسبت 30 ارز فیات هم نشون میده. از ویژگی های مثبت این کیف پول میشه به رابط کاربری کاربر پسند و امنیت خوب و تیم پشتیبان قوی این کیف پول اشاره کرد.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

کیف پول تتر | کیف پول تراست ولت

یکی از کیف پول های محبوب بازار، کیف پول تراست ولت هستش و فقط میتونین برای موبایل ازش استفاده کنین و نسخه دسکتاپ نداره. از هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس پشتیبانی میکنه و متعلق به صرافی بایننسف بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا هستش و از شبکه های ERC-20 و TRC-20 برای انتقال تتر پشتیبانی میکنه و علاوه بر تتر از هزاران توکن و ارز دیجیتال دیگه هم پشتیبانی میکنه.

آموزش ساخت کیف پول تراست والت

در ادامه آموزش ساخت کیف پول تتر نحوه نصب تراست والت رو هم بهتون آموزش میدیم که میتونین ازش برای نگهداری تتر استفاده کنین. مطابق شکل ابتدا باید نرم افزار تراست ولت رو یا از پلی استور و یا از گوگل پلی دانلود کنین و بعدش اونو نصب کنین. بعد از نصب، برنامه رو باز کنین و مطابق چهار مرحله نمایش داده شده در عکس پیش برین در مرحله اول روی گزینه CREATE A NEW WALLET کلیک کنین و بعد وارد مرحله دوم میشین در مرحله دوم قوانین و شرایط استفاده از کیف پول تراست ولت رو نشون میده که اگه انگلیسی رو خوب بلد باشین میتونین اونا رو مطالعه کنین و یه تیک گزینه پایین رو بزنین و وارد مرحله سوم بشین که در مرحله سوم به شما گفته میشه که قرار به شما 12 کلمه بازیابی کیف پول تون رو نمایش بده و برای بک آپ میتونین ازشون استفاده کنین و این یعنی باید اونا رو همیشه همراه تون داشته باشین و در مرحله چهارم 12 کلمه به شما نمایش داده میشه که باید اونا رو یادداشت کنین و اونا رو به کسی هم نشون ندین و بعد از یادداشت این 12 کلمه وارد مرحله بعدی میشین

ساخت کیف پول تراست ولت | آموزش ساخت کیف پول تراست والت

در مرحله پنجم ازتون میخواد دوباره کلمات بازیابی رو وارد کنین تا اطمینان حاصل بشه که اونا رو یادداشت کردین و اگه کلمات بازیابی رو درست وارد کردین، گزینه DONE رو مشاهده خواهین کرد که با کلیک کردن روی اون وارد مرحله ششم میشین که به شما گفته میشه شما با موفقیت کیف پول تراست والت رو برای خودتون ساختین. بعد از اون گزینه DONE رو میزنین و وارد کیف پول میشین و از قسمت SEND و RECEIVEمیتونین تتر خودتون رو انتقال بدین یا دریافت کنین.

ساخت کیف پول تتر | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

مای اتر ولت (MyEtherWallet)

کیف پول تتر | کیف پول اتر ولت

این کیف پول هم برای نگهداری تتر کاربرد داره و از بلاکچین اتریوم پشتیبانی میکنه و برای انتقال تتر از بستر ERC-20 میتونین از این کیف پول استفاده کنین. اوایل فقط نسخه تحت وب این کیف پول در دسترس بود ولی امروزه نسخه موبایل اون هم در دسترس هستش و میتونین ازش استفاده کنین.

این کیف پول از کلیه توکن های شبکه اتریوم پشتیبانی میکنه و میتونین علاوه بر تتر برای بقیه توکن هایی که بر بستر اتریوم راه اندازی شدن هم ازش استفاده کنین. میتونین از طریق این کیف پول به کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس و ترزور هم متصل بشین. نکته دیگه اینکه این کیف پول کلمات خصوصی کیف پول کاربر رو ذخیره نمیکنه و هر چند انجام یک تراکنش بخاطر این قضیه کمی بیشتر طول میکشه ولی امنیت کیف پول با این روش بالاتر میره.

اگه بخواین امنیت کیف پول مای اتر ولت خودتون رو افزایش بدین میتونین از این کیف پول تحت عنوان کیف پول های سخت افزاری ترزور و لجر هم استفاده کنین. همین گزینه محبوبیت استفاده از این کیف پول رو در بین کاربرها خیلی بیشتر کرده.

کیف پول تتر والت (Tether Wallet)

ساخت کیف پول تتر | کیف پول تتر والت

در ادامه آموزش کیف پول تتر چیست؟ کیف پول رسمی این شرکت رو که تتر ولت نام داره بهتون معرفی میکنیم که نسخه موبایل و وب رو داره و میتونین برای نگهداری تترهای شبکه ERC-20 و Omni ازش استفاده کنین و البته فقط از تتر پشتیبانی میکنه و نمیتونین ارز دیجیتال دیگه ای مثل بیت کوین رو در این کیف پول نگهداری کنین. این کیف پول دارای افزونه کروم هم هستش و بصورت اختصاری بهش MEW میگن.

این کیف پول یکی از اصلی ترین روش های تبدیل تتر به دلار امریکا و بر عکس به شمار میاد بخاطر همین خیلی از کاربرها بخاطر این ویژگی از این کیف پول استفاده میکنن. البته این نکته رو هم مد نظر داشته باشین که کیف پول تتر ولت در سال 2017 هک شد و هکرها تونستن 31 میلیون تتر از این کیف پول به سرقت ببرن.

معرفی بهترین کیف پول های تتر در سال 2023

در سال 2023 کیف پول های زیادی برای ذخیره و نگهداری تتر وجود دارند که انتخاب هر کدام از آنها به شما بستگی دارد. ما در این بخش بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • تراست ولت Trust Wallet
  • متامسک MetaMask
  • OKX wallet
  • ترزور Trezor
  • مای اتر ولت MyEtherWallet
  • کوین بیس ولت Coinbase Wallet
  • لجر نانو ایکس Ledger Nano X

سخن پایانی

تتر در حال حاضر پر استفاده ترین استیبل کوین در حوزه ارزهای دیجیتال به شمار میاد و در مقاله اموزش ساخت کیف پول Tether سعی کردیم بهترین کیف پول هایی که میتونین برای نگهداری این توکن استفاده کنین رو بهتون معرفی کنیم. این روزها بازار ارزهای دیجیتال از تب و تاب خاصی بر خوردار هستش و همه علاقمند هستن در این حوزه سرمایه گذاری کنن. در این بین کسانی هستن که دوست دارن از نااگاهی بقیه سوء استفاده کنن بخاطر همین قبل از انجام هر کاری باید خوب در زمینه خرید ارز دیجیتال و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال اموزش دید . یکی از بهترین ارزها برای حفظ ارزش سرمایه تتر به شمار میاد چون که قیمت ثابتی داره و همیشه معادل یک دلار امریکا در نظر گرفته میشه بخاطر همین باید در زمینه نگهداری از اون در یک کیف پول خوب دقت کرد. از اونجایی که نصب اکثر کیف پول های موبایل شبیه هم هستش فقط اموزش دو تا کیف پول رو برای شما توضیح دادیم و بحث پایانی اینکه این مطالب صرفا برای افزایش اگاهی در زمینه ارزهای دیجیتال طراحی شدن و هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال شما نداریم.


نظرات کاربران در مورد آموزش کامل ساخت کیف پول تتر (معرفی بهترین کیف پول های تتر)
  • کدوم کیف پول ها از شبکه بایننس اسمارت چین و تتری که روی اون ذخیره میشه، پشتیبانی میکنن؟ و این که کارمزد انتقال تتر از کیف پول به صرافی رو باید با تتر پرداخت کنیم یا اینکه ارز اون شبکه رو لازم داریم؟

    • تراست ولت گزینه ی خوبی میتونه باشه. کارمزد انتقال هم بستگی به شبکه انتقال داره و باید با ارز همون شبکه رو پرداخت کنین.

    من فکر می کنم بهترین کیف پول تتر تراست ولت هستش خیلی از شبکه ها رو هم پشیبانی می کنه

    بین شبکه ها هنوزم شبه trx واسه انتقال تتر به صرفه تر هستش

    متامسک هم گزینه خوبی واسه تتر هستش

    سعی کنین واسه ارزهای اصلی که خریداری کردین یه کیف پول جدا نصب کنین و زیاد با اون خرید و فروش ارز انجم ندید

    سلام خدمت همه دوستان عزیز میخواستم بدونم که اگر برای وارد شدن به کیف پول هر بار با ای پی کشور مختلفی وارد شویم شویم مشکل به وجود نمیاد

    ممنون بابت اطلاعات خوبتون

    ایا پی دی اف کامل و ساده ای برای انجام مراحل افتتاح کیف پول تتر دارین ؟

    • ما برای ساخت انواع کیف پول در سایت ارزسنج ویدیوهای رایگان داریم. کافیه در بخش ویدیوهای رایگان کلمه کیف پول رو سرچ کنین

    سلام کیف پول تتر ما از هر بلاکچینی باشه میتونن از بلکچینهای دیگه تتر به کیف ما منتقل کنن ؟

    • نه همچین چیزی بصورت مستقیم امکان پذیر نیست. یعنی نمیشه از شبکه اتریوم به ترون مستقیم تتر منتقل کرد. باید از هر شبکه به همون شبکه انتقال داده بشه.

    تتر رو به تراست ولت انتقال دادم رو شبکه BEP 20 ولی انتقال نمیشه داد دوباره چیکار باید بکنم؟

    باید اسمارت چین داشته باشی تو کیف پولت. رو هر شبکه ای ارز داشته باشی باید داخل کیف پولت ارز همون شبکه رو داشته باشی.

    واسه تتر تراست ولت از همه شون بهتره

    منم کلا واسه تتر تراست ولت استفاده می کنم. متامسک هم گزینه خوبیه

    درود برشما، ۱) در تراست ولت کارمزد انتقال تتر از کیف پول خودم به کیف پول دیگر چطوری محاسبه میشه؟ ۲) در کشور دیگر برای تبدیل این تتر به دلار چکار باید کرد؟ ممنونم از راهنماییتون!

    • بسته به اینکه ارزتون روی چه شبکه ای باشه، مقدار کارمزد از ارز همون شبکه کم میشه. بطور مثال اگر تتر شما روی شبکه ترون باشه، برای انتقال به یک کیف پول دیگه باید ارز ترون رو داشته باشین تا بتوانید انتقال دهید. 

      در کشورهای دیگر از طریق صرافی های داخل آن کشور و یا داشتن مستر کارت یا ویزاکارت می توانید تتر را از طریق یک صرافی ارز دیجیتال به دلار تبدیل کنید.

    سلام و عرض ادب از راهنمائیهای بسیار مفیدتون متشکرم اینجانب کیف پول کوینومی را از گوگل پلی بارگیری کردم در هنگام ایجاد گذر واژه ، کلمات را نیاورد و فقط خواست گذر واژه ی ده رقمی ایجاد کنم

    سلام. خسته نباشید. یک کیف پول دارم که احتمال می‌دهم کسی یا کسانی به رمز آن دست پیدا کرده باشند و چون زیاد وارد نیستم لطفاً راهنمایی بفرمایید چگونه می‌توان کد کاربری و رمز خود را تغییر دهم؟

    • داشتن رمز کیف پول زمانی مهمه که گوشی تون که کیف پول روی اون نصب هستش دست یکی دیگه بیفته. در غیر این صورت باید کلمات بازیابی کیف پول تون رو مراقب باشید دست کسی نیفته.

    عالی بود

    قابل قبول

سوال امنیتی :5+45 = ?