گلدمن ساکس خواستار خریداری دارایی های سلسیوس

1401/04/06
گلدمن ساکس خواستار خریداری دارایی های سلسیوس

طبق گزارش ها، بانک گلدمن ساکس با جمع آوری 2 میلیارد دلار سرمایه قصد دارد دارایی های سلسیوس را خریداری نماید. سلسیوس بیش از دو هفته است که بدلیل بحران نقدینگی بخشی از خدمات و برداشت‌ های خود را تعلیق کرده است تا از ورشکستگی احتمالی جلوگیری کند. براساس اظهارات کارشناسان، در صورت تشکیل پرونده ورشکستگی معامله پیشنهادی به سرمایه گذاران اجازه خواهد داد تا دارایی های سلسیوس را با تخفیف های زیادی خریداری نمایند.

طبق گزارش شرکت تجزیه و تحلیل Kaiko، سلسیوس جایگزینی دیگری جز تعلیق تراکنش ها و جلوگیری از فعالیت تجاری این پلتفرم نداشته است. شرکت گلدمن ساکس نیز در صورت خریداری گزینه های محدودی برای راه اندازی مجدد خواهد داشت.

براساس گزارش اخیر وال استریت ژورنال، سلسیوس با شرکت حقوقی Aki Gump Strauss Hauer & Feld LLP را برای مقابله با وضعیت فعلی همکاری کرده است. Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP مستقر در واشنگتن دی سی، یک شرکت حقوقی بین المللی و بزرگترین شرکت لابیگری در ایالات متحده از نظر درآمد می باشد. آکین گامپ توسط The American Lawyer.ors به عنوان برترین شرکت حقوقی در ایالات متحده رتبه بندی شده است.

ورشکستگی کامل سلسیوس

همچنین براساس گزارش وال استریت ارزش دارایی های سلسیوس از حدود 25 میلیارد دلار در ماه اکتبر به 11.8 میلیارد دلار دارایی تا ماه می کاهش یافته است و در حال حاضر تعداد کاربرهای آن به 1.7 میلیون کاربر رسیده است.

طبق گزارش روز جمعه 24 ژوئن وال استریت ژورنال، پلتفرم وام دهنده سلسیوس در خطر ورشکستگی کامل قرار دارد. این اتفاق در کمتر از دو هفته پس از تعلیق برداشت ها، سواپ ها و نقل و انتقالات به دلیل نوسان شدید بازار در سلسیوس اتفاق افتاده است. این اتفاق پس از واقعه سقوط اکوسیستم ترا باعث ترس شدید در مارکت دیجیتال شده است. سلسیوس در اقدام اخیر خود برداشت های نیم میلیون کاربر را مسدود کرده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، این شرکت هم اکنون مشاوران زیادی در حوزه ورشکستگی از شرکت های خدمات حرفه ای جهانی Alvarez & Marsal استخدام نموده است.

مدیر عامل سلسیوس، در 26 ژوئن در توییتی اظهار داشت که تیم توسعه سلسیوس بی وقفه برای رفع این مشکل تلاش می کند. پس از تصمیم سلسیوس برای تعلیق برداشت ها، بسیاری مقامات مالی ایالتی اقدامات سلسیوس را زیر نظر گرفته اند. جوزف روتوندا، مدیر بخش اجرایی اوراق بهادار تگزاس در این خصوص اظهار داشت که تنظیم کننده های آلاباما، کنتاکی، نیوجرسی، تگزاس و واشنگتن در حال بررسی اقدامات سلسیوس می باشند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد گلدمن ساکس خواستار خریداری دارایی های سلسیوس
سوال امنیتی :9+53 = ?