یک ماینر چینی تمام BTC خود را به بایننس منتقل کرد!

1401/11/04
یک ماینر چینی تمام BTC خود را به بایننس منتقل کرد!

 یک ماینر چینی اخیرا تمام بیت کوین های خود را به بایننس منتقل کرده است! آیا قیمت بیت کوین ریزش می کنه؟ به نظر شما این ماینر چینی قصد فروش بیت کوین های خودش رو داره؟ تمام بیت کوین های ماینر چینی چقدر بود؟ آیا فروش بیت کوین توسط این ماینر می تونه تاثیر بدی بر قیمت بیت کوین بذاره؟ آیا این ماینر چینی همه بیت کوین های خودش رو یکباره به بایننس انتقال داده؟ آیا این انتقال می تونه یه سیگنال برای شروع روند نزولی باشه؟ در ادامه همراه ما باشین تا به همه این سوالات پاسخ بدیم.

جزئیات انتقال بیت کوین های یک ماینر چینی به بایننس

داده های درون زنجیره یا OnChain نشون میده که شرکت 1 Thash که در زمینه استخراج یا ماین ارزهای دیجیتال فعالیت های گسترده ای داره، در روزهای 17 و 19 ژانویه 2023 به ترتیب 2.396 و 3.336 واحد ارز دیجیتال بیت کوین رو به ارزش 124 میلیون دلار از حساب خودش به صرافی ارز دیجیتال بایننس منتقل کرده. این رقم تقریبا برابر با کل بیت کوین های شرکت 1 Thash بوده. داده های پلتفرم تحلیلی کریپتو کوانت نشون میده موجودی کل ماینرهای بیت کوین در حال حاضر برابر با 1.836 میلیون واحد بود و به پایین ترین سطح خودش در بیش از یه سال گذشته رسیده. فروش این میزان بیت کوین در بایننس می تونه سیگنال نزولی برای بیت کوین باشه.

انتقال بیت کوین به صرافی یعنی چه؟

انتقال بیت کوین به صرافی ها به یه منبع داده محبوب تبدیل شده، ولی بعضی از افراد میگن که این معیار می تونه گمراه کننده باشه. تریدرها به صورت مداوم داده های روی زنجیره رو بررسی می کنند تا روند کوتاه و بلند مدت بیت کوین رو با استفاده از پلتفرم هایی مثل کریپتووانت، گلس نود و وال آلرت پیش بینی کنند. سرمایه گذاران و شرکت هایی که مقادیر زیادی بیت کوین دارن، معمولا اون ها رو به دلیل حریم خصوصی و امنیت در کیف پول هایی به غیر از صرافی ها نگه می دارن. بنابراین، زمانی که این مقادیر به صرافی منتقل میشن، به نظر میرسه که نهنگ ها قصد فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال رو دارن.

برای مثال نهنگ ها می تونن مقادیر زیادی بیت کوین رو به صرافی های مختلف منتقل کنند. از این انتقال ها چنین برداشت میشه که اون ها می خوان مقادیر زیادی رو بفروشن، همین موضوع باعث ترس در بازار میشه تا قیمت کاهش پیدا کنه. در واقع نهنگ ها ممکنه بیت کوین های منتقل شده به صرافی ها رو هیچ وقت نفروشه. برعکس اون ها با این کار معامله گران رو گمراه می کنند و با کاهش قیمت به سطح مورد نظر خودشون اقدام به خرید می کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک ماینر چینی تمام BTC خود را به بایننس منتقل کرد!
سوال امنیتی :3+33 = ?