آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

1401/06/08


ما سعی می کنیم در مقاله نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، اطلاعاتی در مورد آینده ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارزهای دیجیتال مستعد رشد بپردازیم و نحوه تشخیص ارزهای دیجیتال مستعد رشد رو برای شما توضیح بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین به راحتی ارزهای دیجیتال اینده دار رو پیدا کنین و سرمایه گذاری خوبی داشته باشین.

به بازار ارزهای دیجیتال که نوعی بازار نوپا و نوظهور هست، بازار کریپتوکارنسی نیز گفته میشه که کریپتو به معنی ارز و کارنسی به معنی رمزنگاری هست. همچنین بازار کریپتوکارنسی دارای ارزهای دیجیتال زیادی با قیمت های مختلف هست.

بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل سایر بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره و در سال های گذشته به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که داشت، سرمایه گذاران و معامله گران زیادی رو سمت خودش جذب کرده و شما نیز می تونین وارد بازار بشین و اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال کنین. همچنین نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال باعث میشه تا فرصت های کسب سود برای سرمایه گذاران و معامله گران فراهم بشه. به این ترتیب شما نیز می تونین از نوسانات قیمتی سود کسب کنین، البته به شرط اینکه بتونین بهترین قیمت خرید و فروش رو پیدا کنین و در این نقاط معامله انجام بدین. برای این کار نیز می تونین از تحلیل تکنیکال استفاده کنین و یا سیگنال دریافت کنین.

توجه داشته باشین که برای کسب بهترین سود ممکن، آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد و پیدا کردن بهترین موقعیت ها برای شما فراهم میکنه. به همین خاطر بهتره که بعد از یادگیری اصول اولیه ی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، از آخرین ترند های دنیای کریپتوکارنسی ها غافل نشین. همچنین شما میتونین از شبکه های اجتماعی هم به عنوان یک ابزار موثر کاربردی برای شناسایی ارزهای انفجاری و رمز ارزهای جامانده از رشد، استفاده کنین.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن و همین موضوع باعث میشه تا تصمیم گیری برای سرمایه گذاری سخت بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، اطلاعاتی در مورد اینده ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارزهای دیجیتال مستعد رشد بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال چیست؟ این جواب رو بدیم که ارزهای دیجیتال شکل مجازی و دیجیتالی پول های واقعی و رایج هستن که فقط در فضای اینترنت و مجازی مورد استفاده و معامله قرار می گیرن. به عبارت دیگه ارزهای دیجیتال برخلاف پول های واقعی شکل قابل لمس ندارن و شما نمی تونین اون ها رو لمس کنین. همچنین ارزهای دیجیتال با وجود شباهت های زیادی که با پول های واقعی دارن، تفاوت هایی نیز در این میان دیده میشه که باعث میشه تا منحصر به فرد بشن. یکی از این تفاوت ها این هست که به صورت غیر متمرکز فعالیت می کنند و عرضه محدود دارن. در حالی که پول های واقعی عرضه نامحدود دارن و توسط بانک مرکزی عرضه میشن.

جالب اینجاست که بدونین ارزهای دیجیتال ویژگی ها و مزایای زیادی دارن که از جمله از این ویژگی ها می تونیم به غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال بپردازیم. به عبارت دیگه ارزهای دیجیتال بر روی بلاک چین راه اندازی شدن و بلاک چین نیز نوعی دفتر کل توزیع شده غیر متمرکز هست که اطلاعات زیادی در مورد ارزهای دیجیتال در اون ذخیره و نگهداری میشن. از جمله از این اطلاعات می تونیم به تاریخچه تراکنش ازهای دیجیتال، آدرس های عمومی گیرنده و آدرس های عمومی فرستنده اشاره کنیم. بنابراین شما می تونین در هر لحظه به این اطلاعات دسترسی داشته باشین،البته نمی تونین دستکاری در این اطلاعات انجام بدین.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری:

در ادامه این مقاله قصد داریم برخی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری رو معرفی کنیم. البته بهتره بدونین که معرفی همه ارزهای اینده دار ممکن نیست، چون هم اکنون بیش از 19 هزار ارز دیجیتال فقط در کوین مارکت کپ لیست شده. با اینکه خیلی از این ارزهای دیجیتال طرفدار و حجم معاملات کمی دارن، ولی برخی هاشون نیز به خاطر جامعه متعهد خود محبوبیت زیادی به دست اوردن.

ارز دیجیتال مستعد رشد چیست؟

ارز دیجیتال چیست؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، اطلاعاتی در مورد رمز ارزهای اینده دار برای شما ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین در انتخاب ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بهترین تصمیم رو بگیرین. در حال حاضر ارزهای دیجیتال زیادی در بازار کریپتوکارنسی ها وجود دارن که هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. همین موضوع نیز باعث میشه تا تصمیم گیری برای انتخاب رمز ارز مناسب کار سختی باشه، ولی شما می تونین ارزهای دیجیتال مستعد رشد رو پیدا کنین و بتونین سرمایه گذاری خوبی انجام بدین.

جالب اینجاست که بدونین به ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد زیادی دارن، ارزهای دیجیتال مستعد رشد گفته میشه. همچنین ارزهای دیجیتال مستعد رشد بر اساس پروژه های خودشون و اهداف تیم توسعه دهنده خود، پتانسیل کافی رو برای رشد به دست میارن. بنابراین شما می تونین با بررسی پروژه رمز ارزها، بهترین و آینده دارترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی رو پیدا کنین و بتونین با خرید اون ها سودهای زیادی به دست بیارین. البته توجه داشته باشین که پیدا کردن ارزهای دیجیتال مستعد رشد در بین هزاران رمز ارز، کار راحتی نیست و باید در بین اون ها، بهترین رمز ارز رو پیدا کنین و بتونین اقدام به سرمایه گذاری کنین.در اینجا توصیه می کنیم مقاله 5 دلیل مهم برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال رو هم بخونید.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر تعریفی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد داشته باشیم، می تونیم بگیم که به ارزهای دیجیتالی که در بازه زمانی کوتاه مدت و بلند مدت پتانسیل رشد بالایی دارن، ارزهای دیجیتال مستعد رشد گفته میشه. همچنین اگه پروژه رمز ارزی بتونه به اهداف خودش برسه، می تونه باعث بشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره و تقاضا برای خرید اون بیشتر بشه. بنابراین برای اینکه بتونین ارزهای دیجیتال مستعد رشد رو پیدا کنین، باید ابتدا پروژه های ارزهای دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدین.

روش های شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد:

روش شناسایی ارز دیجیتال مستعد رشد

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد در بین تعداد زیادی ارزهای دیجیتال کار ساده ای نیست و باید از روش های مختلفی استفاده کنیم. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله روش های شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد رو برای شما معرفی می کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین به راحتی این رمز ارزها رو پیدا کنین.

• بررسی پروژه مورد نظر

یکی از روش های شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد این هست که پروژه رمز ارز مورد نظر خودتون رو بررسی کنین. بهتره بدونین یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارزهای دیجیتال، اهداف تیم پروژه ارز دیجیتال و عملکرد روژه مورد نظر هست. بنابراین شما می تونین با بررسی پروژه رمز ارز مورد نظر می تونین از اهداف رمز ارز انتخابی خودتون باخبر بشین و بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری و خرید بگیرین.

• تحلیل تکنیکال

یکی دیگه از روش های شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد این هست که از تحلیل تکنیکال استفاده کنین و بتونین وضعیت قیمتی رمز ارز خودتون رو بررسی کنین. همچنین شما می تونین با استفاده از تحلیل تکنیکال بهترین نقاط خرید و فروش رو پیدا کنین و با معامله در این نقاط سودهای زیادی به دست بیارین.

• تحلیل فاندامنتال

یکی دیگه از روش های شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد این هست که از تحلیل فاندامنتال استفاده کنین. بهتره بدونین شما می تونین با استفاده از تحلیل فاندامنتال از ارزش واقعی رمز ارز مورد نظر خودتون باخبر بشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری بگیرین.

نکات مهم قبل از خرید ارزهای دیجیتال:

شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارزهای دیجیتال، شما نیز دوست داشته باشین تا وارد بازار کریپتوکارنسی ها بشین و اقدام به سرمایه گذاری و خرید رمز ارزها کنین، ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید رمز ارزها کنین برخی نکات مهم رو مورد بررسی قرار بدین تا مشکلی واستون پیش نیاد.

• یکی از نکات مهم قبل از خرید ارزهای دیجیتال این هست که باید ریسک پذیر باشین. همونطور که گفتیم، بازار ارزهای دیجیتال از اونجایی که نوعی بازار نوپا و نوظهور هست، نوسانات قیمتی زیادی داره و این نوسانات همونقدر که فرصت های زیادی برای کسب سود فراهم کردن، ممکنه همون اندازه نیز باعث ضرر بشن. بنابراین برای اینکه بتونین در بازار کریپتوکارنسی ها سرمایه گذاری کنین، باید ریسک رو بپذیرین.

• یکی دیگه از نکات مهم قبل از خرید ارزهای دیجیتال این هست که باید هدف خودتون رو از سرمایه گذاری مشخص کنین. به عبارت دیگه باید از خودتون بپرسین که چرا قصد سرمایه گذاری در کریپتو رو دارین. همچنین هر سرمایه گذار اهداف مختلفی داره که قبل از شروع خرید ارزهای دیجیتال باید اون ها رو مشخص کنه.

• یکی دیگه از نکات مهم قبل از خرید ارزهای دیجیتال این هست که ابتدا باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین و با اصطلاحات و مفاهیم رایج بازار اشنایی داشته باشین.

• یکی دیگه از نکات مهم قبل از خرید ارزهای دیجیتال این هست که باید استراتژی معاملاتی خودتون رو مشخص کنین. بدون استراتژی یا همون نقشه راه که در اون هدف، نحوه دستیابی به هدف، نقطه ورود و نقطه خروج از بازار مشخص نباشه نمی تونین به موفقیت برسین.

• یکی دیگه از نکات مهم قبل از خرید ارزهای دیجیتال این هست که باید همه تخم مرغ ها رو در یه سبد قرار ندین. به عبارت دیگه باید روی ارزهای دیجیتال مختلفی سرمایه گذاری کنین تا شانس خودتون رو برای کسب سود بالا ببرین.

3 راهکار ویژه بررسی ارزهای دیجیتال قبل از خرید:

ارز مستعد رشد

برای اینکه بتونین در بازار کریپتوکارنسی ها سرمایه گذاری خوبی داشته باشین و سود به دست بیارین، باید ابتدا وضعیت رمز ارزها رو بررسی کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله 3 راهکار ویژه بررسی ارزهای دیجیتال قبل از خرید رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• بررسی وایت پیپر

یکی از 3 راهکار ویژه بررسی ارزهای دیجیتال قبل خرید این هست که ابتدا باید وایت پیپر یا نقشه راه پروژه مورد نظر خودتون رو مطالعه کنین. وایت پیپر نیز گزارش کامل و معتبری در مورد موضوع خاص هست که مشکلی رو مطرح کرده و راهکارهای موجود برای برطرف کردن اون رو نیز ارائه کرده. همچنین وایت پیپرها به خواننده ها این امکان رو میده تا مسئله رو درک کرده و در مورد اون تصمیم بگیرن.

• ارزش بازار

یکی از 3 راهکار ویژه بررسی ارزهای دیجیتال قبل از خرید این هست که باید ارزش بازار رمز ارز مورد نظر خودتون رو مورد بررسی قرار بدین. برای این کار نیز می تونین از سایت کوین مارکت کپ استفاده کنین. همچنین ارزش بازار یا مارکت کپ نیز از ضرب قیمت فعلی رمز ارز مورد نظر در تعداد کل ارزهای در گردش به دست میاد.

• حجم معاملات روزانه

یکی دیگه از 3 راهکار ویژه بررسی ارزهای دیجیتال قبل از خرید این هست که باید حجم معاملات روزانه رمز ارز مورد نظر خودتون رو بررسی کنین. همچنین هرچقدر حجم معاملات در گردش ارزی بیشتر باشه، برای سرمایه گذاری مناسب هست.

تاثیر شبکه های اجتماعی در ترند کردن یک رمز ارز:

تاثیر شبکه های اجتماعی در ترند کردن یک رمز ارز:

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، اطلاعاتی در مورد تاثیر شبکه های اجتماعی در ترند کردن رمز ارزها برای شما ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین امروزه شبکه های اجتماعی به یکی از محبوب ترین فضای تبلیغات تبدیل شده و افراد و کاربران زیادی در این فضا محصولات و خدمات خودشون رو تبلیغ می کنند تا با فروش اون ها سود به دست بیارن. ارزهای دیجیتال نیز به دلیل ویژگی ها و مزایای زیادی که دارن مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. به همین دلیل افراد مشهور و اینفلوئنسرهای زیادی سمت این بازار اومدن.

جالب اینجاست که بدونین افراد مشهور و تاثیرگذار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارن که در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و توئیتر فعالیت دارن. بنابراین این افراد با انتشار محتوایی در مورد ارز دیجیتال مورد نظر خودشون، باعث میشن تا تقاضا برای خرید و فروش اون افزایش یا کاهش پیدا بکنه و قیمتش نوسان داشته باشه. بنابراین برای اینکه بتونین از محتواهای این افراد سود به دست بیارین، باید صفحات مجازی این افراد رو دنبال کنین و از آخرین اخبار و اطلاعیه ها در مورد ارزهای دیجیتال باخبر بشین. به عبارت دیگه از اونجایی که فضای مجازی یه فضای عمومی برای تبلیغات هست، می تونه تاثیر زیادی در محبوبیت ارزهای دیجیتال داشته باشه.

عوامل زیادی در قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می ذاره که یکی از عوامل اخبار و رسانه هاست. به عبارت دیگه شبکه های اجتماعی مثل توئیتر می تونه فضای مهمی برای انتشار اخبار ارزهای دیجیتال باشه. بنابراین برای اینکه بروزترین اخبار رو دریافت کنین، باید وارد شبکه های اجتماعی بشین و صفحات شخصی افراد تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال مثل ایلان ماسک رو دنبال کنین.

از کجا بفهمیم یک ارز در حال رشد است؟

ارزهای در حال رشد

همونطور که گفتیم، راه های زیادی برای پیدا کردن ارزهای در حال رشد وجود داره که شما می تونین از این راه ها ارزهای در حال رشد رو پیدا کنین و اقدام به سرمایه گذاری و خرید اون ها کنین و سود به دست بیارین. یکی از این راه ها برای پیدا کردن ارزهای در حال رشد این هست که به نمودار یا چارت قیمتی اون نگاه کنین و قیمتش رو تحلیل کنین. برای این کار باید تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین با استفاده از اندیکاتورهای مختلف خطوط حمایتی و مقاومتی رو شناسایی کنین و با تشخیص روند قیمتی از وضعیت ارز دیجیتال مورد نظر باخبر بشین.

جالب اینجاست که بدونین شما می تونین از طریق دریافت سیگنال خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز ارزهای در حال رشد رو پیدا کنین. سیگنال ارز دیجیتال نیز در واقع ایده ها و پیشنهادهای معاملاتی هست که توسط تحلیلگران و معامله گران حرفه ای صادر میشن. همچنین یکی دیگه از راه های پیدا کردن ارزهای در حال رشد این هست که به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنین و در بخش Biggest Gainers ارزهای در حال رشد رو پیدا کنین و برای سرمایه گذاری و خرید تصمیم درست رو بگیرین. علاوه بر این، شما می تونین با استفاده از تحلیل فاندامنتال نیز از اخبارهای مربوط به رمز ارز مورد نظر خودتون باخبر بشین.

شما همچنین می تونین از سایت Coin360 نیز برای پیدا کردن ارزهای در حال رشد استفاده کنین. بهتره بدونین سایت کوین 360 یکی از سایت های معتبر در زمینه بررسی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال هست. در صفحه اول این سایت شما نقشه بازار ارزهای دیجیتال رو مشاهده می کنین و می تونین یه ارزیابی کلی از وضع بازار داشته باشین. نکته قابل توجه این هست که در سایت Coin360 بلاک ها دو رنگ دارن، رنگ قرمز و سبز. برای مثال رنگ سبز نشونه این هست که سرمایه داره وارد اون ارز میشه و تعداد خریدارهاش زیاد میشه و رنگ قرمز نیز به این معنی هست که سرمایه از اون رمز ارز خارج میشه و تعداد فروشنده ها بیشتر میشه.

چگونه ارزهای دیجیتال مستعد رشد را پیدا کنیم؟

پیدا کردن ارزهای دیجیتال انفجاری و مستعد رشد از میان 7 هزار رمز ارز مختلفی که تو بازار ارزهای دیجیتال وجود داره، کار سختی هستش. از طرف دیگه هیچ کس نمیتونه همه ی این ارزهای دیجیتال رو یک به یک بررسی کنه و بهترین گزینه های ممکن رو پیدا و انتخاب کنه. به همین خاطر برای پیدا کردن و شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، باید از ابزارها و پلتفرم های مختلفی کمک بگیریم.

تریدینگ ویو

اولین پلتفرم برای پیدا کردن چنین ارزهایی، تریدینگ ویو می باشد. یکی از امکانات ویژه ای که به رایگان در تریدینگ ویو وجود داره، فیلتر نویسی برای ارزهای دیجیتال است. شما میتونین با توجه به استراتژی معاملاتی خودتون، معیار هایی رو برای شناسایی ارزهای مستعد رشد تعیین کنین. با تعریف این معیار ها برای تریدینگ ویو رمز ارزهایی که اون ها رو دارن، تو کمتر چند ثانیه براتون پیدا میکنه. اینکار باعث میشه که گزینه های شما محدودتر بشن و بتونین تمامی اون ها رو بررسی و بهترین موارد رو انتخاب کنید.

لونار کراش

سایت لونار کراش هم ابزار بسیار کاربردی و منحصر به فردی برای پیدا کردن رمز ارزهای مستعد رشد هستش. این سایت با استفاده از هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ، به بررسی شبکه های اجتماعی مختلف میپردازه و رمز ارزهایی که ترند شدن رو شناسایی میکنه. این پلتفرم برای انتخاب رمز ارزهای خودش معیار های مختلفی رو از جمله میزان تعامل های بین کاربرها و جامعه ی یک رمز ارز رو مورد بررسی قرار میده.

کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ یکی از مهمترین سایت های مرجع ارزهای دیجیتال هستش که قسمت های بسیار زیادی رو داره. یکی از بخش های مهم این سایت مربوط به رمز ارزهاییه که به ترند شدن و مورد توجه سرمایه گذاران مختلف قرار دارن. این بخش که با نام Biggest Gainers مشخص شده، رمز ارزهایی که مورد توجه بازار و سرمایه گذاران قرار گرفتن رو مشخص کرده و در اختیار کاربرها قرار داده.

انواع ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند؟

انواع ارزهای اینده دار

بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم با توجه به اهداف و ویژگی هایی که دارن مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، انواع ارزهای دیجیتال آینده دار رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار می دیم تا با اون ها آشنا بشین و بتونین سرمایه گذاری خوبی داشته باشین.

• بیت کوین(BTC)

یکی از انواع ارزهای دیجیتال آینده دار، ارز دیجیتال بیت کوین هست. بهتره بدونین بیت کوین نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 570.66 میلیارد دلار و سهم 42.20 درصدی از کل بازار در رتبه 1 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال هست که مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته.

• اتریوم(ETH)

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال اینده دار، ارز دیجیتال اتریوم هست. جالب اینجاست که اتریوم نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 246.25 میلیارد دلار و سهم 18.27 درصدی از کل بازار، در رتبه 2 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره.

• کاردانو(ADA)

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال آینده دار، ارز دیجیتال کاردانو هست. کاردانو با نماد اختصاری ADA نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 19.08 میلیارد دلار و سهم 1.41 درصدی از کل بازار در رتبه 7 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هست.

ارزهای اینده دار چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

ارزهای آینده دار

ارزهای دیجیتال ویژگی های زیادی دارن و برای اینکه بتونیم ارزهای آینده دار رو پیدا کنیم، باید برخی ویژگی هایی رو با اون ها مطابقت بدیم و سپس تصمیم به سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال کنیم. به همین منظور در این قسمت از مقاله نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال، به بررسی ویژگی های ارزهای دیجیتال اینده دار می پردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• چشم انداز پذیرش عمومی

یکی از ویژگی های ارزهای دیجیتال اینده دار این هست که باید باید مورد پذیرش عموم سرمایه گذاران و معامله گران بازار کریپتوکارنسی ها قرار بگیرن. به عبارت دیگه ارز دیجیتال مورد نظر باید کاربردهای زیادی در زمینه بلاک چین و یا برنامه نویسی غیر متمرکز یا سایر زمینه ها داشته باشه و مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیره. بنابراین روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنین که مورد پذیرش عمومی افراد قرار گرفته.

• پر کاربرد

یکی دیگه از ویژگی های ارزهای دیجیتال آینده دار این هست که در زمینه یا حوزه های مختلفی کاربرد داشته باشه. به عبارت دیگه هرچقدر ارز دیجیتال مورد نظر شما کاربرد زیادی داشته باشه، تقاضا نیز برای خرید اون بیشتر میشه. بنابراین با افزایش تقاضا برای خرید نیز قیمت اون افزایش پیدا می کنه.

• حجم معاملات بالا

یکی دیگه از ویژگی های ارزهای دیجیتال اینده دار این هست که باید حجم معاملات اون بیشتر باشه. حجم معاملات نشون دهنده میزان خرید توسط سرمایه گذاران و معامله گران هست. بنابراین هرچقدر حجم معاملات بالا باشه، یعنی تقاضا برای خرید زیاد هست و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله نحوه شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، اطلاعاتی در مورد ارزهای اینده دار برای شما ارائه کنیم و برخی نکات مهم قبل از خرید ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری بگیرین.

همونطور که گفتیم در حال حاضر بیش از 19 هزار ارز دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ لیست شدن و هر کدوم به دلیل ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن. بنابراین برای اینکه بتونین سرمایه گذاری خوبی داشته باشین، باید ارزهای آینده دار رو پیدا کنین.


نظرات کاربران در مورد آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد
  • واقعا نظرات افراد مشهور و یا فضای مجازی خیلی تاثیر گذار هست تو اینکه یه ارز رشد کنه یا با خاک یکسان بشه

    مقاله خوبی بود ممنون

    بنظر شما ایلان ماسک که توییتر رو خرید روی قیمت بیبی دوج و دوج کوین تاثیر مثبت می تونه داشته باشه.

    دوستان میگن ارز کادنا هم خوبه برای سرمایه گذاری. حواستون بهش باشه

    من امروز از دوج کوین دوازده درصد سود گرفتم. واسه نوسان یکی از بهترین هاست

    یه زمانی هم تبلیغ کاردانو میکردن.میگفتن سبدی که کاردانو توش نباشه سبد نیست. الان کاردانو پودر شده.

    دوستان فانتوم هم گزینه خوبیه اونو زیر نظر داشته باشین.

    اینکه وقتی قیمت بیت کوین میاد پایین دیگر ارزها هم قیمتشون پایین میاد ربطی به ماهیت بیتکوین نداره عاملش رفتار معامله کنندگان هست

    بازم این بیت کوین هستش که روند رشد ارزها رو تعیین می کنه. بیت کوین می ریزه همه رو میکشه پایین با خودش

    ما که چیزی حالیمون نمیشه فهمیدیم بیت داره نابود میشه شما اساتید برجسته متوجه نشدید.

    ترون این روزها شاید یه حرکتی بزنه چون جاستین سان صد میلیون دلار دیروز به بایننس سرمایه تزریق کرده

    آیا روشی برای شناسایی ارزها قبل از شروع رشد وجود دارد؟

    من ترجیح میدم رشد قیمت ارز و درآمد دلاری ثابت ماهانه داشته باشم و در کنارش تورم به نفعم باشه. با پوما بلاکچین به هدفم رسیدم

سوال امنیتی :8+60 = ?