نشست کشورهای G7 پس از سقوط اکوسیستم Terra درخصوص دارایی های دیجیتال

1401/02/28
نشست کشورهای G7 پس از سقوط اکوسیستم Terra درخصوص دارایی های دیجیتال

فروپاشی اخیر اکوسیستم ترا توجه قانونگذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. وزیران دارایی کشورهای گروه هفت،G7 در این هفته نشستی را درخصوص دارایی‌های دیجیتال برگزار خواهند کرد. این نشست از 19 می آغاز و تا 20 می در شهرهای بن و کونیگزوینتر آلمان ادامه خواهد داشت.
فرانسوا ویلروی دو گالهاو، رئیس بانک مرکزی فرانسه، در روز سه‌ شنبه، 17 می در مصاحبه با رویترز اظهار داشت که اتفاقات اخیر نیاز فوری به تنظیم مقررات جهانی ارزهای دیجیتال را آشکارتر می کند. اروپا نیز راه را با چارچوب نظارتی برای دارایی های دیجیتال، MICAهموار کرده و احتمالاً در این خصوص در نشست G7 در آلمان بحث خواهند نمود.
سقوط اخیر استیبل کوین TerraUSD (UST) میلیاردها دلار از ثروت سرمایه گذاران را در عرض تنها یک هفته از بین برده است و به دنبال آن، رگولاتورها در سراسر جهان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

هشدار رگولاتورهای جهانی پس از فروپاشی ترا

رگولاتورهای کره جنوبی تحقیقات گسترده ای را در این خصوص آغاز کرده اند، مقامات سیاسی کره جنوبی و نماینده گان حزب حاکم کره جنوبی، همچنین خواستار استماع پارلمانی از بنیانگذار ترا، دو کوون شده اند.
به گزارش روز سه شنبه، 17 می یونهاپ نیوز به نقل از منابع ناشناس، کره جنوبی تحقیقات اضطراری را از اپراتورهای صرافی داخلی در پی سقوط ارزهای رمزپایه استیبل کوینusd و لونا آغاز کرده است. هفته گذشته،UST پیوند خود را با دلار از دست داد و قیمت آن و قیمت ارز وابسته به استیبل کوین UST، لونا را به سقوط آزاد رساند.
براساس اظهارات منابع در مصاحبه با خبرگزاری یونهاپ نیوز، تنظیم کننده های مالی برتر کره جنوبی، کمیسیون خدمات مالی،FSC و سرویس نظارت مالیFSS، از اپراتورهای دارنده ارزهای اکوسیستم ترا خواسته اند تا اطلاعات مربوط به حوادث اخیر اکوسیستم ترا را به اشتراک بگذارند.

افزایش تقاضا برای تنظیم قوانین استیبل کوین

پس از اتفاقات اخیر در خصوص اکوسیستم ترا، تقاضا برای تنظیم قوانین استیبل کوین و محدودیت آنها افزایش یافته است. سقوط استیبل کوین اکوسیستم ترا باعث کاهش ارزش استیبل کوین تتر ،USDT نیز شده است.
کی یانگ جو، مدیر عامل کریپتوکوانت اخیراً در توییتی در خصوص پشتیبانی تتر پرسیده است و در پاسخ پائولو آردوینو، مدیر ارشد فن آوری تتر اظهار داشت که بنیاد تتر،7 میلیارد تتر را در عرض 48 ساعت بازخرید کرده است و اکنون نقدینگی موجود در حدی است که بتوان بازخریدهای بزرگتر را انجام داد و درحال حاضر تتر به طور کامل پشتیبانی می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نشست کشورهای G7 پس از سقوط اکوسیستم Terra درخصوص دارایی های دیجیتال
سوال امنیتی :5+97 = ?