با استفاده از میم کوین فلوکی (Floki) وام بگیرید!

1401/12/07
با استفاده از میم کوین فلوکی (Floki) وام بگیرید!

از این پس با میم کوین فلوکی وام بگیرید! بهتره بدونین میم کوین فلوکی اینو (Floki Inu) از جمله میم کوین هایی هست که خیلی جامعه محور و تحت تاثیر رویدادهای مرتبط با یه سری از سلبریتی ها و افراد قدرتمند قرار داره. فلوکی اینو از زمان راه اندازی تاکنون تونسته موفقیت های چشمگیری زیادی رو تجربه کنه و با پلتفرم ها و پروژه های مختلفی همکاری کنه. طبق خبری که تازه منتشر شده هم فلوکی اینو قصد داره با پروتکل ونوس (Venus) همکاری کنه. به دنبال این همکاری می تونین با فلوکی اینو وام بگیرین! در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با میم کوین فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو یا Floki Inu یه میم کوین آینده دار هست که توسط شرکت تسلا معرفی شده. این رمزارز قصد دارن با جذب سرمایه به قاتل دوج کوین تبدیل بشه و سرمایه گذاران بتونن از این طریق ضررهایی که در دوج کوین محتمل شدن رو پس بگیرن. میم کوین فلوکی اینو ثابت می کنه که ارز دیجیتالی که الهام گرفته شده از میم هایی مثل دوج کوین، فقط شوخی نیستن بلکه می تونن به عنوان یه سرمایه گذاری محبوب و پرسود تبدیل بشن. میم کوین تا الان تونسته رشدهای قیمتی زیادی رو تجربه کنه و در هفته های گذشته تونست در صرافی کوکوین لیست بشه و رشد قیمتی زیادی رو تجربه کنه. دارنده های فلوکی اینو اکنون در سود هستن!. می تونین برای خرید فلوکی از طریق صرافی اینانس هم اقدام کنید.

با میم کوین فلوکی اینو وام بگیرید!

جالب اینجاست که بدونین توسعه دهنده های میم کوین فلوکی اینو (Floki Inu) روز جمعه گفتن که توکن های فلوکی به زودی می تونن به عنوان وثیقه برای قرض گرفتن سبدی از ارزهای دیجیتال در پروتکل ونوس (Venus) دومین پلتفرم بزرگ وام دهی ارز دیجیتال در زنجیره بایننس اسمارت چین بکار گرفته بشن. طبق گزارش کوین دسک، این حرکت بخشی از یه طرح گسترده تر برای ساخت و توسعه اکوسیستم فلوکی و تبدیل اون به یه ارز دیجیتال مهم در بخش امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای هست. توجه داشته باشین که اسم میم کوین فلوکی از روی سگ خونگی میلیاردر معروف ایلان ماسک گرفته شده.

پلتفرم ونوس یا Venus نوعی پروتکل وام دهی و استقراض ارزهای دیجیتال هست که به کاربران خودش این اجازه رو میده تا به صورت مستقیم و با سرعت بالا در برابر وثیقه وام بگیرن. در حالی که هزینه تراکنش کمتری رو پرداخت می کنند. این پروتکل تا روز جمعه بیش از 800 میلیون دلار توکن سپرده گذاری شده داشت. طبق گزارش ها، پروتکل Venus می خواد فلوکی رو با پلتفرم خودش ادغام کنه. به این ترتیب، به دارنده های فلوکی در زنجیره BNB این امکان رو میده تا BNB، USDC و USDT و سبدی از رمزارزهای دیگه رو قرض بگیرن.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد با استفاده از میم کوین فلوکی (Floki) وام بگیرید!
سوال امنیتی :8+50 = ?