بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری کدامند؟

1401/08/26
بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری کدامند؟

ما سعی می کنیم در مقاله بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری کدامند؟ اطلاعاتی در مورد کریپتو توریسم برای شما ارائه کنیم و به معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بتونین در این رمز ارزها سرمایه گذاری کنین. بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست بیارین.

طی چند سال اخیر با گسترش موارد استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه های مختلف، موسسه ها و نهادهای دولتی زیادی در سراسر دنیا ارزهای دیجیتال رو به عنوان روش پرداختی خودشون قبول کردن. حوزه گردشگری نیز از این قافله عقب نمونده و این صنعت در سال های 2018 تا 2019 میلادی تعریف جدیدی از گردشگری رو با عنوان کریپتو توریسم مطرح کرده. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مقاله بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری کدامند؟ اطلاعاتی در مورد کریپتو توریسم برای شما ارائه کنیم و به معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

کریپتو توریسم چیست؟

کریپتو توریسم چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کریپتو توریسم یا گردشگری کریپتو رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که کریپتو توریسم چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کریپتو توریسم محصول مشترک از دو حوزه گردشگری و ارزهای دیجیتال هست که امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده. این پدیده با هدف توسعه، گسترش و معرفی هرچه بیشتر تورهای گردشگری راه اندازی شده تا سرمایه گذاران و معامله گران بازار به راحتی بتونن در تورهای گردشگری ثبت نام کرده و هزینه گشت و گذار رو با استفاده از رمز ارزها پرداخت کنند.

شاید برایتان مفید باشد: بهترین ارزهای دیجیتال حوزه مشاغل

جالب اینجاست که بدونین امروزه دو نوع تعریف متفاوت از کریپتو توریسم یا گردشگری ارز دیجیتال میشه. مورد اول به تورهای گردشگری که همه هزینه های اون در قالب ارزهای دیجیتال پرداخت میشه اشاره داره و مورد دوم که در دل خود برنامه هایی مثل سخنرانی یا کلاس هایی در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین رو به متقاضیان خودش ارائه بده. بنابراین، با هر تعریفی به این قضیه نگاه کنیم، این صنعت در مبانی اولیه خود ارزهای دیجیتال رو با جنبه های گردشگری ترکیب کرده. شرکت کننده های اینجور تورها معمولا هولدرهای ارزهای دیجیتال هستن که در عین حال علاقه مند به تجربه کردن سفر نیز هستن.

معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم

برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم

بازار ارزهای دیجیتال روز به روز کاربردی تر میشه و سهم زیادی از مبادلات روزانه در دنیای واقعی رو از آن خودشون می کنند. تلفیق این صنعت با صنعت توریسم به تولید ارزهایی باعث میشه که اون ها رو با اسم ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم دسته بندی می کنند. این ارزها به منظور پرداخت ها در برنامه های رزرو و خرید خدمات سفر از جمله بلیت، اقامتگاه، تور و.... استفاده میشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنا بشین.

مقاله پیشنهادی: بهترین ارزهای دیجیتال حوزه موسیقی

• ارز دیجیتال آوا(AVA)

یکی از برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم یا گردشگری، ارز دیجیتال آوا هست که ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره و از زمان راه اندازی تاکنون تونسته موفقیت های زیادی رو پشت سر بذاره. وبسایت Travala.com در سال 2017 راه اندازی شده و از پیشروترین پلتفرم های رزرو سفر مبتنی بر بلاک چین هست که توسط زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی میشه این پلتفرم قابلیت دسترسی به بیش از  میلیون خدمات مسافرتی مثل اقامتگاه، پرواز و رو در 90124 موقعیت مکانی در 230 کشور در سراسر رو میده. توکن بومی این پلتفرم نیز ارز دیجیتال آوا یا AVA هست که به عنوان روش پرداخت مورد استفاده قرار می گیره.

• ارز دیجیتال کندی(CANDY)

یکی دیگه از برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم، ارز دیجیتال کندی یا CANDY هست که توکن بومی پلتفرم تریپ کندی هست. تریپ کندی پلتفرمی برای رزرو هتل و اقامتگاه هست که در اون کاربران در سرویسی به اسم CashBack یا بازگشت وجه، بعد از هر خرید مقداری از هزینه پرداخت شده خود رو با توکن های کندی پس می گیرن. از این توکن برای پرداخت پاداش به کاربران در ازای استفاده از پلتفرم نیز استفاده میشه.

• ارز دیجیتال XLAB

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری، ارز دیجیتال XLAB هست که توکن بومی پلتفرم XcelTrip هست که نوعی پلتفرم مسافرتی بر پایه بلاک چین با دسترسی به بیش از 1.5 میلیون هتل و چهارصد ایرلاین در سراسر دنیا هست. این پلتفرم به مشتریان خودش امکان پرداخت با ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، لاین کوین و توکن بومی خود یعنی XLAB رو میده.

• ارز دیجیتال هرون ایشیا(Heron Asia)

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری، ارز دیجیتال هرون ایشیا یا Heron Asia هست که نوعی پلتفرم برگزار کننده برنامه های توریسی با اهداف درمانی هست که از سال 2021 فعالیت می کنه. این پروتکل انواع برنامه های یوگا، ریتریت و... رو در کشورهای مختلفی مثل هند و کشورهای جنوب شرق آسیا برگزار می کنه. این سایت مجموعه ای از اقامتگاه های اکوفرندلی داره و اقتصاد خودش رو با صنایع گیم فای، توکن های غیر مثلی و دیفای ترکیب کرده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری کدامند؟ اطلاعاتی در مورد کریپتو توریسم برای شما ارائه کنیم و به معرفی برترین ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بتونین در این رمز ارزها سرمایه گذاری کنین. همونطور که گفتیم، تلفیق بازار ارزهای دیجیتال با صنعت توریسم به تولید ارزهایی باعث میشه که اون ها رو با اسم ارزهای دیجیتال حوزه کریپتو توریسم دسته بندی می کنند. این ارزها به منظور پرداخت ها در برنامه های رزرو و خرید خدمات سفر از جمله بلیت، اقامتگاه، تور و.... استفاده میشه


نظرات کاربران در مورد بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گردشگری کدامند؟
سوال امنیتی :8+60 = ?