صرافی بینگ ایکس(BingX) چیست؟

نوشته شده در : 1402/03/20

صرافی بینگ ایکس(BingX)؛ یکی از صرافی های بین المللی غیرمتمرکز ارز دیجیتال! صرافی بینگ ایکس چیست؟ بنیانگذاران و تیم مدیریتی بینگ ایکس چه کسانی هستن؟ صرافی بینگ ایکس چه امکاناتی رو واسه کاربران ارائه میده؟ پلتفرم معاملات BingX چه مزایایی به همراه داره؟ به نظر شما صرافی بینگ ایکس معتبر هست؟ کارمزد این صرافی ارز دیجیتال چقدر هست؟

اگه تا الان یبار هم به معامله رمزارزها روی آورده باشین، با عملکرد صرافی های ارز دیجیتال آشنا شدین. در این سال ها تعداد زیادی صرافی ایرانی و صرافی خارجی در حوزه رمزارزها به وجود اومدن و در حال فعالیت هستن، ولی باید به این نکته توجه داشته باشین که همه این صرافی ها معتبر نیستن. بینگ ایکس هم نمونه ای از صرافی های معتبر برای خرید و فروش رمزارزهاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی بینگ ایکس چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بینگ ایکس یا BingX به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی بینگ ایکس بپردازیم و کارمزد صرافی BingX رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی بینگ ایکس چیست؟

صرافی بینگ ایکس چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش بیاد که صرافی بینگ ایکس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بینگ ایکس یا BingX یکی از صرافی های متمرکز بازار رمزارزهاست. این پلتفرم معاملاتی در سال 2018 و در سنگاپور راه اندازی شده و در حال حاضر بیشتر از 1 میلیون کاربر فعال داره. بیشتر کاربران این صرافی متعلق به کشورهایی مثل تایوان، ژاپن، کره، روسیه و ویتنام هستن. قابلیت اصلی پلتفرم بینگ ایکس این هست که به کاربران این امکان رو میده تا در همه بازارهای مالی مثل سهام، شاخص و رمزارزها معامله انجام بدن.

جالب اینجاست که بدونین صرافی بینگ ایکس پلتفرم هست که به کاربران اجازه دادوستد یا خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال رو میده. همچنین این صرافی معاملات اسپات و فیوچرز رو با طیف گسترده ای از رمزارزها ارائه میده و ابزارهای معاملاتی پیشرفته مثل انواع سفارش و ابزارهای نموداری رو در اختیار کاربران قرار میده تا به اون ها در تصمیم گیری آگاهانه در زمان معامله روی پلتفرم کمک کنه. صرافی بینگ ایکس به بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در زمینه سوشال تریدینگ معروف هست.

مقاله پیشنهادی: صرافی کوین لوکالی(Coinlocally) چیست؟

صرافی بینگ ایکس چه مزایایی به همراه دارد؟

صرافی بینگ ایکس چه مزایایی به همراه دارد؟

همونطور که گفتیم، صرافی بینگ ایکس(BingX) یکی از پلتفرم های معاملاتی معتبر هست که امکان تبادل ارزهای دیجیتال و انجام معاملات اسپات و فیوچرز با کارمزد پایین در اون فراهم هست و ارائه خدماتی مثل کپی تریدینگ از مهم ترین ویژگی های این صرافی هست. این صرافی مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای صرافی بینگ ایکس بپردازیم.

  • یکی از مزایای صرافی بینگ ایکس، فراهم بودن قابلیت کپی ترید هست. صرافی BingX این امکان به شما میده تا بتونین ابتدا تریدرهای مطرح بازار رو پیدا کرده و در صورت تمایل بخشی از سرمایه خودتون رو واسه معامله در کپی از تریدهای اون سرمایه گذاری کنین.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی بینگ ایکس، قابلیت انجام معامله اهرمی تا حداکثر 150 برابر سرمایه هست که باعث شده تا تریدرهای حرفه ای فیوچرز از این صرافی استفاده کنند.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی بینگ ایکس، اهدای بونوس و کوپن های مناسبی هست. بونوس هدیه ای هست که صرافی ها واسه اولین ثبت نام یا برای گرامی داشت مناسبت ها و رویدادها به کاربران خودشون اختصاص میدن.
  • صرافی BingX امکان اتصال حساب معاملاتی به سایت تریدینگ ویو واسه ترید مستقیم از طریق صفحه نمودار قیمتی تریدینگ ویو وجود داره. بنابراین، کاربر می تونه به صورت لحظه ای با اتصال صرافی بینگ ایکس به تریدینگ ویو روی چارت خودش خرید و فروش انجام بده.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی بینگ ایکس این هست که در مقایسه با سایر صرافی های آنلان کارمزد پایین تری واسه انجام معاملات دریافت می کنه.
  • BingX برای راحتی کاربران ایرانی خودش از زبان فارسی پشتیبانی می کنه. حتی برای راحتی کاربران ایرانی علاوه بر سایت بینگ ایکس برنامه بینکس ایکس در نسخه اندروید و IOS هم از زبان فارسی پشتیبانی می کنه.

بیشتر بدانید: کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

آیا صرافی بینگ ایکس معتبر است؟

آیا صرافی بینگ ایکس معتبر است؟

به نظر شما صرافی بینگ ایکس معتبر هست؟ بهتره بدونین در رتبه بندی سایت معتبر و مرجع کوین مارکت کپ رتبه 31 رو داره. البته توجه داشته باشین که این رتبه متغیر هست و ممکنه کمتر یا بیشتر بشه. همچنین در مشتقات جزو 10 صرافی ارز دیجیتال برتر قرار داره و میانگین حجم معاملات روزانه اون هم قابل قبول هست. یادتون بمونه که لیست شدن یه صرافی ارز دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ موضوع مهمی هست و می تونه اعتبار مناسبی به یه صرافی رمزارز بده تا اعتماد کاربران خودش رو جلب کنه. بر اساس داده های منتشر شده توسط سایت Similarweb سایت اصلی بینگ ایکس به طور متوسط ماهانه 8 میلیون بازدیدکننده داره.

کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس

حائز اهمیت هست که بدونین کپی تریدینگ فرصتی رو واسه تریدرها و کاربران فراهم می کنه تا بتونن خرید و فروش معامله گران حرفه ای رو کپی کرده و معاملات خودشون رو بر اساس معاملات اون ها انجام بدن تا سود زیادی به دست بیارن. کاربران با استفاده از پلتفرم کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس می تونن در دو بازار اسپات و فیوچرز معاملات تریدرهای حرفه ای و باتجربه رو دقیقا به همون شکل انجام بدن. با انجام این معاملات قسمتی از سود کاربران به تریدرهای حرفه ای تعلق می گیره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی بینگ ایکس چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بینگ ایکس یا BingX به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی بینگ ایکس بپردازیم و کارمزد صرافی BingX رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی بینگ ایکس پلتفرم هست که به کاربران اجازه دادوستد یا خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال رو میده. همچنین این صرافی معاملات اسپات و فیوچرز رو با طیف گسترده ای از رمزارزها ارائه میده. شما می تونین با استفاده از این صرافی معاملات خودتون رو انجام بدین.


نظرات کاربران در مورد صرافی بینگ ایکس(BingX) چیست؟
  • سلام برام پیام اومده مبلغ 5میلیون تومان موجودی حساب شما در صرافی پینگ ایکس قابل برداشت است لطفا راهنمایی فرمایید چطور معامله وبرداشت کنم

    • اگر پول دادین بابت این موجودی که هیچ ولی اگر فکر میکنین پول مفته که میتونین بگیرین بدونین که خود شما طعمه هستین

    سلام ایا برای استفاده از این صرافی ب وی پی ان با ایپی ثابت نیاز هست

    سلام برای این صرافی باید از فیلترشکن با ای پی ثابت استفاده کنی؟

    سلام این صرافی به درگاه بانکی وصل نمیشه

سوال امنیتی :3+33 = ?