مرورگر Brave چیست و کسب درآمد از آن چگونه است؟

1401/08/06
مرورگر Brave چیست و کسب درآمد از آن چگونه است؟

 ما سعی می کنیم در مقاله مرورگر Brave چیست؟ اطلاعاتی در مورد مرورگر بریو برای شما ارائه کنیم و به بررسی توکن بومی مرورگر Brave بپردازیم و نحوه کسب درآمد از مرورگر Brave رو برای شما یاد بدین تا بتونین با استفاده از این مرورگر علاوه بر وب گردی و یا فروش و خرید ارز دیجیتال، درآمد نیز کسب کنین. این روزها کاربران از لحاظ مرورگر می تونن از چندین گزینه عالی استفاده کنند که در این میان برخی از اون ها رویکرد مشخصی رو اتخاذ کردن. یکی از اون ها مرورگر Brave یا بریو هست که بیش از هر چیزی بر محافظت از حریم خصوصی کاربران تمرکز داره. مرورگر بریو مبتنی بر موتور Chromium هست که مبنای گوگل کروم رو تشکیل میده.

به لطف دنیای بسیار به هم تنیده تکنولوژی انحصارها با ایده های نو کم کم در حال شکستن هستن که یکی از این انحصارها بدون شک در اختیار گوگل کروم بوده که با حضور مرورگر بسیار متفاوت بریو سهم بازیگران این بازار در حال تغییر هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مرورگر Brave چیست؟ اطلاعاتی در مورد مرورگر بریو برای شما ارائه کنیم و به بررسی توکن بومی مرورگر Brave بپردازیم و نحوه کسب درآمد از مرورگر Brave رو برای شما یاد بدین تا بتونین با استفاده از این مرورگر علاوه بر وب گردی، درآمد نیز کسب کنین.

مرورگر Brave چیست؟

مرورگر Brave چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم مرورگر Brave رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مرورگر به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که مرورگر Brave چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بریو نوعی مرورگر کم و بیش استاندارد هست که به کاربران این امکان رو میده تا به وبسایت ها دسترسی داشته باشن، برنامه ها رو اجرا کرده و محتواهای آنلاین رو مشاهده کنند. دانلود و استفاده از مرورگر بریو نیز همانند سایر مرورگرها رایگان هست و نیازی به خرید اشتراک نیست. این مرورگر اطلاعات احراز هویت رو به خاطر میاره و می تونه جلوی نمایش تبلیغات آنلاین رو در سایت ها بگیره.

جالب اینجاست که بدونین مرورگر Brave یه مرورگر غیرمتمرکز منبع باز و رایگان هست که بر مبنای Chromium گسترش پیدا کرده. کاربرانی که از این مرورگر استفاده می کنند، می تونن به راحتی به کد اون دسترسی داشته باشن. از سایر ویژگی های منحصر به فرد این مرورگر میه به غیرقابل ردیابی بودن اون اشاره کرد. در اصل با بارگیری این مرورگر سایر سایت های تبلیغاتی نمی تونن هیچ آگهی رو بر روی سایت نمایش بدن. ولی نکته قابل توجه این هست که کاربران می تونن با انتخاب خود تبلیغات سایر سایت ها رو نشون بدن.

شاید برایتان مفید باشد: خرید و فروش در شبکه های اجتماعی ممنوع!

نحوه کسب درآمد از مرورگر Brave چگونه است؟

اکثر مرورگرها برای ادامه فعالیت خود، به درآمد شخصی خود متکی نبوده و به شرکت های بزرگی وابسته هستن که هزینه ها توسط شرکت تامین میشه. برای مثال، مرورگر کروم متعلق به شرکت گوگل اینترنت اکسپلور مربوط به شرکت مایکروسافت و مرورگر سافاری نیز به شرکت اپل مربوط هست. در صورتی که اگه بخواهین بدونین هزینه های مرورگر Brave از کجا تامین میشه باید گفت که مرورگر مربوط به Brave Software هست که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این شرکت در دسترس نیست.

جالب اینجاست که بدونین شرکت Brave Software ادعا می کنه که از سپرده توکن خود در راستای طراحی و توسعه بلاک چین استفاده می کنه که نظام تبلیغاتی ایمن تر و کارآمدتری ایجاد می کنه. بخشی از درآمد مرورگر Brave به واسطه خود کاربران هست که می تونن علاوه بر اهدای ارز دیجیتال بیت کوین، با استفاده از کارت اعتباری و با استفاده از پردازنده Uphold به این مرورگر پولی رو به عنوان کمک مالی پرداخت کنند.

نحوه کسب درآمد از مرورگر Brave

توکن بومی مرورگر Brave چیست؟

مرورگر بریو هدف اصلی خود رو ساماندهی فضای نمایش آگهی های آنلاین قرار داده. بیش از هفتاد درصد از درآمد نمایش تبلیغات اینترنتی در انحصار دو پلتفرم عظیم گوگل و فیسبوک هست. شرکت bRAVE با انتشار ارز دیجیتال رسمی خودش به اسم بت BAT که عبارت کامل اون Basic Attention Token هست، ب دنبال بهبود اوضاع بازار تبلیغات اینترنتی هست. توکن بت بر مبنای استاندارد ERC-20 اتریوم منتشر شده. طبق اعلام شرکت Brave توکن بت بیش از اون که یه ارز رمزنگاری باشه به عنوان ابزاری برای مبادله ارزش میان 3 گروه از افراد دخیل در اینترنت منتشر شده.

مقاله پیشنهادی: 4 روش جلوگیری از کلاهبرداری ارز های دیجیتال در شبکه های اجتماعی

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله مرورگر Brave چیست؟ اطلاعاتی در مورد مرورگر بریو برای شما ارائه کنیم و به بررسی توکن بومی مرورگر Brave بپردازیم و نحوه کسب درآمد از مرورگر Brave رو برای شما یاد بدین تا بتونین با استفاده از این مرورگر علاوه بر وب گردی، درآمد نیز کسب کنین. همونطور که گفتیم، بریو نوعی مرورگر کم و بیش استاندارد هست که به کاربران این امکان رو میده تا به وبسایت ها دسترسی داشته باشن، برنامه ها رو اجرا کرده و محتواهای آنلاین رو مشاهده کنند. دانلود و استفاده از مرورگر بریو نیز همانند سایر مرورگرها رایگان هست.

 


نظرات کاربران در مورد مرورگر Brave چیست و کسب درآمد از آن چگونه است؟
سوال امنیتی :8+79 = ?