همکاری شرکت دارویی فایزر با بلاک چین!

1401/12/15
همکاری شرکت دارویی فایزر با بلاک چین!

همکاری شرکت دارویی فایزر با فضاهای غیرمتمرکز و بلاک چین! بهتره بدونین فایزر به اولین شرکت داروسازی تبدیل شده که از طریق سرمایه گذاری در یه سازمان خودگردان غیرمتمرکز به اسم ویتادائو یا VitaDAO مشارکت کرده و حق رای به دست میاره. ویتادائو یه سازمان بلاک چینی غیرمتمرکز آلمانی هست که در مورد عوامل موثر بر افزایش طول عمر تحقیق می کنه. همکاری این شرکت دارویی با تکنولوژی بلاک چین و سازمان خودمختار باعث میشه تا توجه ویژه ای به فناوری بلاک چین بشه و بیشتر از قبل محبوبیت به دست بیاره. همچنین این همکاری می تونه در آینده دستاوردهای زیادی رو به دنبال داشته باشه. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با شرکت دارویی فایزر

فایزر یا Pfizer ابر شرکت داروسازی آمریکایی چند ملیتی هست که با درآمد سالانه 51.7 میلیارد دلار به عنوان بزرگترین شرکت داروسازی دنیا شناخته میشه. فایزر تنها شرکتی هست که بیشتر از 5 دارو با فروش بیش از یک میلیارد دلار در بازار داره. این شرکت با داشتن بیش از 91 هزار کارمند در سراسر دنیا در سال 2012 میلادی درآمد بالغ بر 58 میلیارد دلار داشته هست. ریشه های تاسیس ابرشرکت داروسازی فایزر به سال 1849 برمی گرده که شیمی دان آلمانی به اسم چارلز فایزر به راه اندازی این شرکت اقدام کرد. دفتر مرکزی این شرکت داروسازی در شهر نیویورک قرار داره و بخشی از سهام اون در بازار بورس نیویورک و بازار بورس بمبئی معامله میشه.

همکاری شرکت دارویی فایزر با فضاهای غیرمتمرکز و بلاک چین

جالب اینجاست که بدونین ابتکارات علمی غیرمتمرکز که به عنوان یه جنبش در دنیای تحقیقاتی به وجود اومده با سرعتی در حال پیشرفت و توسعه هست که حتی شرکت های دارویی بزرگ هم نمی تونن اون رو نادیده بگیرن. فایزر در حال حاضر اولین شرکت دارویی هست که به پیشنهادهای سازمان غیرمتمرکز مستقل مبتنی بر بلاک چین VitaDAO آلمان رای میده. این همکاری بخشی از آخرین جمع آوری سرمایه VitaDAO هست که در اواخر ژانویه از سوی اعضای استراتژیک از جمله Shine Capital، Pfizer Venturs و L1 Digital در بین سایر علاقه مندان افشا شد.

DeSci ظهور یه اکوسیستم پر رونق رو با پروژه هایی از بنیادهای بیوتکنولوژی غیرمتمرکز گرفته تا تامین مالی وسایل نقلیه تقویت کرده. توان کائو، بنیانگذار GenomicDAO نوعی پلتفرم مستقر در سانفرانسیسکو که در 19 فوریه توسط بیوتکنولوژی هوش مصنوعی راه اندازی شد، توضیح داد که بعضی از روندهای اصلی در این زمینه می تونه شامل پلتفرم های تحقیقاتی و سرمایه گذاری، تامین مالی جمعی برای تحقیقات علمی، دانشمندان و جوامع محققان باشه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد همکاری شرکت دارویی فایزر با بلاک چین!
سوال امنیتی :7+49 = ?