5 چیز که باید درباره بیت کوین در این هفته بدانید

1403/01/14
5 چیز که باید درباره بیت کوین در این هفته بدانید

5 چیز که باید در مورد ارز بیت کوین در این هفته بدانید. بیت کوین در پایان سه ماهه اول با افزایش انتظارات برای بازگشت به کشف قیمت بیت کوین، چندین رکورد ثبت می کند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید نمودار این ارز را زیر نظر بگیرید و تارگت های بعدی این ارز را پیش بینی کنید.
توجه داشته باشید که بیت کوین هفته، ماه و سه ماهه جدید سال 2024 را با چندین رکورد جدید شروع می کند. آیا بازار صعودی از اینجا می تواند ادامه یابد؟ اقدام قیمت بیت کوین در 31 مارس تاریخ ساز شد، چون سه ماهه اول سال 2024 با بالاترین بسته شدن تاریخ به پایان رسید.
مقاومت قدیمی تسلیم نشدن بدون مبارزه نیست. با این حال، نبرد بین خریداران و فروشندگان، بالاترین رکوردهای قدیمی از سال 2021 را ثابت نگه می دارد. بنابراین، کشف قیمت همچنان مبهم باقی می ماند، چون بیت کوین نیاز به فشار به 74 هزار دلار دارد تا بخش بزرگی از نقدینگی سمت فروش دیرهنگام را از بین ببرد. با شروع سه ماهه دوم، مرحله برای حرکت های بالقوه بی ثبات آماده شده است.
هفته گذشته به نظر می رسید ارز بیت کوین(BTC) پاسخ مثبتی به پاول داشت که چشم انداز کاهش نرخ بهره در سال 2024 را در کانون توجه قرار داد. از آنجایی که بیت کوین برای مدت طولانی تری بالاتر می ماند، دارندگان باتجربه به طور قابل توجهی سود می برند و برخلاف هجوم سرمایه های نهادی از صندوق های قابل معامله در بورس هستند. Cointelegraph نگاهی به این مسائل و موارد دیگر در خلاصه هفتگی از آنچه که می تواند روی قیمت بیت کوین در روزهای آینده تاثیر بگذارد، می اندازد.
ارز بیت کوین(BTC) با کمتر از 70300 دلار، بسته شدن هفتگی، ماهانه و سه ماهه 31 مارس به بالاترین حد خود در تاریخ تبدیل شد و یک بازگشت قابل پیش بینی به دنبال داشت. با این حال، داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می دهد که قیمت های پایین محلی 68900 دلار ساعتی بعد به دست می آید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 5 چیز که باید درباره بیت کوین در این هفته بدانید
سوال امنیتی :7+90 = ?