جابجایی غیرقانونی 30 میلیون دلار پول از طریق رمز ارزها

نوشته شده در : 1402/07/30

جابجایی غیرقانونی 30 میلیون دلار پول از طریق ارزهای دیجیتال؛ آیا می خواهین تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ سازمان FBI چگونه متهمان این پرونده را شناسایی کرده است؟ متهمان این پرونده چه کسانی هستند؟ متهمان چگونه توانسته اند تا 30 میلیون دلار پول را با استفاده از رمز ارزها برای تجارت غیرقانونی انتقال دهند؟ این خبر چه تاثیری بر قیمت ارزهای دیجیتال گذاشته است؟
اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، شما باید مسئله امنیت در خرید و فرش و نگهداری ارزهای دیجیتال را جدی بگیرید تا هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید. با گسترش بازار رمز ارزها، افراد سودجو نیز وارد بازار کریپتو می شوند و با کارهای غیرقانونی سعی می کنند تا درآمد کسب کنند و از دارایی های کاربران سوء استفاده کنند. اخیرا یه انتقال غیرقانونی با استفاده از ارزهای دیجیتال به میزان 30 میلیون دلار انجام شده است که FBI شش نفر را به انجام این کار متهم کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره امنیت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال غیرقانونی 30 میلیون دلار پول با رمز ارزها بپردازیم.

امنیت ارزهای دیجیتال چگونه است؟

پولشویی در ارز دیجیتال

بهتر است قبل از اینکه به بررسی خبر انتقال غیرقانونی 30 میلیون دلار پول از طریق ارزهای دیجیتال بپردازیم، امنیت را در بازار رمز ارزها و کلاهبرداری ارز دیجیتال رامورد بررسی قرار دهیم. بازار ارزهای دیجیتال از سطح امنیت بالایی برخوردار است و معامله گران و تریدرها می توانند به راحتی و با خیال آسوده در این بازار فعالیت کنند. ارزهای دیجیتال از شفافیت بالایی برخوردار هستند و معاملات و تراکنش ها با شفافیت کامل انجام می شوند. تاریخچه تراکنش رمز ارزها قابل مشاهده است، ولی هیچ کسی نمی تواند تاریخچه تراکنش ها را دستکاری کند.
امنیت ارزهای دیجیتال بالا است، ولی با این حال افراد سودجو و هکرها می توانند با روش های مختلفی دارایی های کاربران را به سرقت ببرند و یا با رمز ارزها تجارت های غیرقانونی انجام دهند. اخیرا 6 نفر از طریق ارزهای دیجیتال یک تجارت غیرقانونی به ارزش 30 میلیون دلار را انجام داده اند که توسط سازمان FBI شناسایی شده اند. بنابراین، شما باید تمامی جوانب بازار کریپتو را بررسی کنید تا معاملات امنی را انجام دهید و در دام افراد سودجو نیفتید.

انتقال غیرقانونی 30 میلیون دلار پول با رمز ارزها

پولشویی در ارز دیجیتال

مدتی پیش خبری در رابطه با انتقال غیرقانونی پول با ارزهای دیجیتال به ارزش 30 میلیون دلار منتشر شده است که تاثیر خیلی بدی روی بازار کریپتو گذاشته است. این تجارت توسط 6 نفر انجام شده است که توسط سازمان امنیت بین المللی یا FBI شناسایی شده اند. دادگاهی که این پرونده در آن در حال رسیدگی است، ادعا می کند که این افراد با آگاهی کامل وجوه نقد خودشان را به ارزهای دیجیتال تبدیل می کردند و از آنها برای تجارت های غیرقانونی استفاده می کردند. ارزش این تجارت غیرقانونی حدودا 30 میلیون دلار تخمین زده شده است.
توجه داشته باشید که FBI شش نفر را به جرم انتقال 30 میلیون دلار پول از طریق رمز ارزها برای تجارت غیرقانونی، متهم کرده است و هنوز هیچ رایی صادر نکرده است. فقط یکی از متهمان را با شرط هایی آزاد کرده است. FBI گفته است که این افراد از سال 2021 تا 2023 توانسته اند با کمک تاریک نت، 30 میلیون دلار وجوه نقد را از طریق ارزهای دیجیتال انتقال دهند و تجارت های غیرقانونی خودشان را انجام دهند. در حال حاضر این افراد شناسایی و دستگیر شده اند و این پرونده به سرعت در حال رسیدگی است تا رمز ارزها به سرقت برده شده برگردانده شوند. این خبر باعث شده است تا ترسی در بین کاربران فعال بازار رمز ارزها به وجود آید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره امنیت در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال غیرقانونی 30 میلیون دلار پول از طریق رمز ارزها بپردازیم. همانطور که گفتیم، امنیت ارزهای دیجیتال بالا است، با این حال افراد سودجوی زیادی در این بازار فعالیت دارند و مرتکب کارهای اشتباه و غیرقانونی می شوند. اخیرا شش نفر توسط FBI دستگیر شده اند که ظاهرا 30 میلیون دلار پول را از طریق ارزهای دیجیتال در تجارت غیرقانونی استفاده کرده اند. این پرونده در دادگاه نیویورک در حال رسیدگی است.

 


نظرات کاربران در مورد جابجایی غیرقانونی 30 میلیون دلار پول از طریق رمز ارزها
سوال امنیتی :4+36 = ?