نگرانی فعالان بازار ارز دیجیتال از کریپتو تروریزم

نگرانی فعالان بازار ارز دیجیتال از کریپتو تروریزم

نوشته شده در : 1402/07/27

نگرانی فعالان بازار ارز دیجیتال از کریپتو تروریزم؛ سناتور وارن و 100 قانونگذار بایدن رو واسه عکس العمل سریع تحت فشار قرار دادن! شما اگه می خواهین تا اقدام به خرید ارز دیجیتال کنین، باید اخبار و رویدادهای مهمی که روی قیمت رمز ارزها تاثیر می ذارن رو بررسی کنین. همچنین باید معتبرترین صرافی ارز دیجیتال رو انتخاب کنین و انواع صرافی های رمزارز را بشناسید تا بتوانید نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنین.
مدتی پیش خبری در مورد نگرانی فعالان بازار ارز دیجیتال از کریپتو تروریزم منتشر شد که باعث شد تا ترس کل بازار رمز ارزها رو فرا بگیره. بهتره بدونین در میانه افزایش شدت جنگ بین کشورهای اسرائیل و حماس، بیشتر از 100 قانونگذار به رهبری سناتورهای الیزابت وارن و راجر مارشال و نماینده، یادداشت دو حزبی صادر کردن و از دولت بایدن درخواست کردن تا به رابط نزدیک ادایی بین ارز دیجیتال و تروریسم رسیدگی کنه.
توجه داشته باشین که قانونگذاران نسبت به شواهد و داده های گزارش شده که نشون میده حماس با موفقیت از تحریم های آمریکا فرار کرده و میلیون ها دلار از طریق ارزهای دیجیتال به دست آورده و با کمک این سرمایه به اسرائیل حمله می کنه، ترس و نگرانی هایی در بین فعالان کریپتو به وجود اورده. اون ها در حال حاضر دولت بایدن رو تحت فشار قرار میدن تا استراتژی خودشون رو واسه مقابله با این تهدید حیاتی امنیتی ملی روشن کنه.
قانونگذاران هشداری رو درباره تروریسم سرمایه گذاری شده ارز دیجیتال میدن. نکته قابل توجه این هست که نامه دو حزبی خطاب به جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی و برایان نلسون، معاون وزیر تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری، نگرانی های مربوط به استفاده حماس و غزه از بودجه ارزهای دیجیتال رو برجسته تر می کنه. اگه رمز ارزها وجود نداشتن، کار حماس سخت تر میشد و نمی تونست با اسرائیل مقابله کنه!

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نگرانی فعالان بازار ارز دیجیتال از کریپتو تروریزم
سوال امنیتی :5+97 = ?