دو کیف پول ارز دیجیتال فانتوم تخلیه شدند!

دو کیف پول ارز دیجیتال فانتوم تخلیه شدند!

نوشته شده در : 1402/07/26

تخلیه شدن دو کیف پول ارز دیجیتال فانتوم(FTM)؛ طی خبری که امروز در مورد صرافی ارز دیجیتال به دستمون رسید و حسابی داغ داغه، دو کیف پول ارز دیجیتال فانتوم در شبکه اتریوم و شبکه Fantom قربانی یه حمله فیشینگ شده و بیشتر از 650000 دلار ارز دیجیتال به سرقت برده شده! امروزه هک ها و سرقت های زیادی در صرافی ارز دیجیتال و کیف پول های رمزنگاری شده اتفاق می افته و دارایی های کاربران به سرقت برده میشه!
شرکت امنیتی بلاک چینی در گزارشی اعلام کرد که دو کیف پول فانتوم فونداسیون در شبکه اتریوم و شبکه فانتوم هک شدن و رمز ارزهای کاربران به سرقت برده شد. همچنین گزارش دیگه ای در پلتفرم X منتشر شده که ادعا می کنه یکی از اعضای تیم توسعه دهنده رمز ارز فانتوم هم 3.4 میلیون دلار در این حمله هکری ضرر کرده.
توجه داشته باشین که بنیاد فانتوم قربانی حمله فیشینگ شده که همین مسئله باعث شده تا قیمت فانتوم ریزش قابل توجهی رو تجربه کنه. بنیاد Fantom نوعی سازمان غیرانتفاعی هست که به حمایت از شد و گسترش بلاک چین فانتوم اختصاص داره. از طرف دیگه، فانتوم در بلاک چین لایه اول مقیاس پذیر تر هست که با اتریوم سازگار هست. علاوه بر این، شبکه فانتوم از اسمارت کانترکت ها هم پشتیبانی می کنه. اگه بخواهیم این خبر رو به طور واضح بیان کنیم، باید بگیم که شبکه فانتوم هک نشده، بلکه کیف پول های فانتوم به خطر افتادن!
هک شدن دو کیف پول فانتوم می تونه خبر منفی محسوب بشه و تریدرها و سرمایه گذاران فانتوم رو با ترس روبرو کنه. در حال حاضر هم قیمت فانتوم دچار نوساناتی شده و ممکنه یه ریزش قیمتی تجربه کنه، حتی به صورت موقت. در حال حاضر افرادی که از دو کیف پول فانتوم فونداسیون و کیف پول فانتوم در شبکه اتریوم استفاده می کردن، رمز ارزهای خودشون رو از دست دادن.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دو کیف پول ارز دیجیتال فانتوم تخلیه شدند!
سوال امنیتی :1+37 = ?