آیا قیمت بیت کوین می تواند دوباره افزایش پیدا کند؟

آیا قیمت بیت کوین می تواند دوباره افزایش پیدا کند؟

نوشته شده در : 1402/07/26

احتمال افزایش دوباره قیمت بیت کوین؛ در صورتی که بیت کوین بتونه یه سطح حمایتی رو حفظ کنه، می تونه رشد قابل توجهی رو تجربه کنه! طبق تحلیلی که انجام شده، قیمت بیت کوین در حال حاضر روی حمایت 28 هزار دلار قرار داره و اگه بتونه بالاتر از قیمت 28500 تثبیت بشه، می تونه به سمت بالا شلیک بشه. اگه قصد خرید بیت کوین رو دارین، باید صبر کنین تا ببینین آیا قیمت بیت کوین می تونه حمایت 28500 دلاری رو حفظ کنه یا نه.
توجه داشته باشین که ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) مرحله ادغام خودش رو زیر سطح 28500 دلار شروع کرد. همچنین بیت کوین در بالای قیمت 27800 و میانگین متحرک ساده 100 ساعته خرید و فروش میشه که همین مسئله نشون دهنده افزایش قدرت خریداران هست. یه مثلث کوتاه مدت با مقاومت نزدیک به 28500 دلار در چارت قیمتی بیت کوین دیده میشه که اگه قیمت بیت کوین بتونه از این ناحیه عبور کنه، می تونه رشد قیمتی رو تجربه کنه.
در این تحلیل که انجام شده، قیمت بیت کوین(BTC) عقب نشینی کرده و سودهای منطقه مقاومت 30 هزار دلاری رو کاهش داده. همچنین بیت کوین زیر سطوح 29200 و 28800 دلار خرید و فروش میشه تا به ناحیه کوتاه مدت برگرده. با این وجود، خریداران در نزدیکی سطح 28000 دلار فعال هستن. قیمت پایین نزدیک به 28100 دلار تشکیل شد و قیمت مرحله تثبیت رو شروع کرده تا بتونه افزایش پیدا کنه.
نکته قابل توجه این هست که بیت کوین تا الان تونسته از حمایت ها و مقاومت های زیادی عبور کنه. از اونجایی که خبرهای مثبتی درباره تایید ETF بیت کوین وجود داره و قدرت خریداران در حال افزایش هست، انتظار میره که بیت کوین بتونه حمایت 28500 دلاری رو حفظ کنه و سمت قیمت های بالاتر حرکت کنه. در این صورت سرمایه گذاران و دارنده های بیت کوین سود زیادی به دست میارن. اگه اهل ریسک هستین و می خواهین از صعود قیمت بیت کوین سود به دست بیارین، می تونین وارد پوزیشن لانگ بشین.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند دوباره افزایش پیدا کند؟
سوال امنیتی :7+71 = ?