چراغ سبز پنسیلوانیا برای استخراج ارزهای دیجیتال

چراغ سبز پنسیلوانیا برای استخراج ارزهای دیجیتال

نوشته شده در : 1402/07/25

چراغ سبز پنسیلوانیا برای استخراج رمز ارزها؛ نماینده مجلس پنسیلوانیا ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال رو از لایحه مقررات انرژی حذف می کنه! شما اگه می خواهین تا اقدام به خرید ارز دیجیتال کنین، باید اخبار مهم بازار رو تجزیه و تحلیل کنین. قانونی شدن ماینینگ رمز ارزها در پنسیلوانیا می تونه یکی از اخبار مهم و داغی در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باشه که در 17 اکتبر 2023 منتشر شده و سرمایه گذاران این خبر رو موشکافی می کنند!
طبق خبری که در 17 اکتبر 2023 منتشر شده و مربوط به حوزه ماینینگ هست، یکی از نماینده مجلس ایالت پنسیلوانیا ممنوعیت دو ساله استخراج ارزهای دیجیتال رو در لایحه ای با هدف تنظیم مصرف انرژی برداشته و الان ساکنان این ایالت می تونن به صورت قانونی و بدون هیچ محدودیتی بیت کوین استخراج کنند و از این طریق کسب درآمد داشته باشن. این خبر می تونه تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین بذاره و باعث میشه تا سختی شبکه بیت کوین افزایش پیدا کنه. چون از امروز ماینرهای ایالت پنسیلوانیا فعال دوباره شروع به کار می کنند.
توجه داشته باشین که کمیته منابع زیست محیطی و انرژی مجلس ایالت پنسیلوانیا(Pennsylvania) در یه پرونده روز دوشنبه، قانون صرفه جویی در انرژی ارزهای دیجیتال رو با اختلاف پایین 13 رای موافق و 12 رای مخالف تصویب کرد. در این رای گیری، ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال برداشته شد و از این لحظه به ماینرهای این ایالت می تونن دوباره به چرخه استخراج رمز ارزها وارد بشن و از این طریق کوین های جدیدی رو به دست بیارن.
لایحه مقررات انرژی که توسط مجلس ایالت پنسیلوانیا تنظیم شده، از مان ارائه به کمیته در 21 ژوئن 2021 راکد مونده بود و هیچ نظری دربارش اعلام نمیشد. بلخره در روز دوشنبه یعنی 16 اکتبر مجلس پنسیلوانیا ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال رو برداشت و خبر رسمیش امروز یعنی 17 اکتبر 2023 منتشر شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد چراغ سبز پنسیلوانیا برای استخراج ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :5+74 = ?