آیا حماس از ارز دیجیتال برای حمله به اسرائیل استفاده می کند؟

آیا حماس از ارز دیجیتال برای حمله به اسرائیل استفاده می کند؟

نوشته شده در : 1402/07/24

آیا حماس از رمز ارزها برای حمله به اسرائیل استفاده می کنه؟ بهتره بدونین گزارش های این هفته نشون میده که حماس تونسته از منبع نامشخصی چند میلیون دلار تامین مالی کنه که همین موضوع باعث شده تا افراد شک کنند که حماس داره از ارزهای دیجیتال کمک می گیره. اگه استفاده حماس از ارز دیجیتال برای تامین مالی مورد نیاز خودش برای حمله به اسرائیل استفاده می کنه، می تونه تاثیر زیادی روی قیمت ارز دیجیتال و روند خرید ارز دیجیتال بذاره!
توجه داشته باشین که در تاریخ 10 اکتبر(روز سه شنبه) وال استریت ژورنال طبق گزارش اعلام کرد که حماس و نیروهای فلسطینی برای اینکه سرمایه مورد نیاز واسه حمله به اسرائیل رو تامین کنند، از ارزهای دیجیتال کمک گرفتن. به عبارت دیگه، حماس تونسته میلیون ها دلار سرمایه رو از طریق ارزهای دیجیتال جمع آوری کنه تا بتونه به کشور اسرائیل حمله های متعددی کنه.
بعد از انتشار این خبر، کارشناسان فناوری بلاک چین و افراد خبره در بازار ارزهای دیجیتال سعی کردن تا نقل و انتقال انواع ارزهای دیجیتال انجام شده رو بررسی کنند. تیم تحلیل بلاک چین اعلام کرده که بین آگوست 2021 تا ژوئن سال 2023، حماس تونسته بیش از 41 میلیون دلار سرمایه رو از طریق رمز ارزها تامین کنه. مجریان قانون تلاش می کنند تا جلوی این کار رو بگیرن. از اونجایی که بلاک چین نوعی فناوری غیرمتمرکز هست و هیچ نهاد و سازمانی نمی تونه تراکنش ارزهای دیجیتال رو دستکاری کنه، حماس بهترین راه رو واسه تامین مالی خودش انتخاب کرده.
ارزهای دیجیتال می تونن به عنوان گزینه ای واسه ذخیره ارزش محسوب بشن. افراد می تونن دارایی های خودشون رو به بیت کوین تبدیل و از سرمایه خودشون محافظت کنند. همچنین کشورها می تونن از طریق ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، کمک های مالی کشورهای مختلف رو دریافت کنند. حماس هم از این شیوه استفاده کرده و سرمایه مورد نیاز خودش رو از طریق رمز ارزها تامین کرده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا حماس از ارز دیجیتال برای حمله به اسرائیل استفاده می کند؟
سوال امنیتی :1+95 = ?