اصلاح صعودی قیمت بیت کوین؛ آیا می تواند از مقاومت ها عبور کند؟

نوشته شده در : 1402/07/24

اصلاح قیمت بیت کوین؛ چه مقاومت های پیش روی ارز دیجیتال بیت کوین وجود دارن؟ آیا بیت کوین می تونه این مقاومت ها رو رد کنه؟ چرا بیت کوین وارد روند صعودی شده؟ اگه بیت کوین نتونه این مقاومت ها رو با قدرت رد کنه چی میشه؟ آیا بیت کوین از این مقاومت ها عبور کنه، چه قیمتی در انتظار بیت کوین هست؟ آیا خرید بیت کوین در این نقطه سودآور هست؟
بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته میشه و اولین رمز ارزی هست که در سال 2009 توسط فرد ناشناسی ملقب به ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. بیت کوین نوعی رمز ارز نوظهور و غیرمتمرکز هست که عوامل زیادی روی قیمت این ارز تاثیر دارن. شما برای اینکه از نوسانات بیت کوین سود به دست بیارین و به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید، ابتدا باید در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مثل اینانس حساب کابری داشته باشید و در مرحله بعدی باید بتونین قیمت بیت کوین رو تحلیل کنین و بهترین تصمیم رو برای خرید بیت کوین بگیرین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تلاش بیت کوین برای افزایش قیمت واستون ارائه بدیم، به بررسی کاهش دوباره قیمت بیت کوین بپردازیم و مقاومت های پیش روی بیت کوین رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با رمز ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین چیست؟ بیت کوین نوعی ارز دیجیتال غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین هست که برای اولین بار در سال 2009 میلادی ایجاد و عرضه بازار شد. این رمز ارز با هدف مبارزه با پولشویی و کاهش جعل و تقلب به وجود اومد. بیت کوین روز به روز توسعه پیدا می کنه و محبوبیت زیادی به دست میاره. بیت کوین همچنین یه شبکه بلاک چینی هست که شما می تونین تراکنش های خودتون رو با این شبکه انجام بدین. تراکنش هایی که در شبکه بیت کوین انجام میشن مزیت های زیادی به همراه دارن. از جمله از این مزایا میشه به سرعت بالای تراکنش ها، پایین بودن هزینه تراکنش های بیت کوین، امنیت بالای شبکه بیت کوین و.... اشاره کرد.

آیا بیت کوین می تواند قیمت های بالاتر را پس گیرد؟

اصلاح قیمت بیت کوین

شاید واستون جالب باشه که بدونین قیمت بیت کوین(Bitcoin) در نزدیکی سطح 26500 دلار حمایت شد و به سمت بالا حرکت کرد. اکنون قیمت بیت کوین بالاتر از 26500 تاست و این پتانسیل رو داره که باز هم بالا بره تا دارنده ها و سرمایه گذاران بیت کوین سود به دست بیارن. خرس ها و فروشنده های بازار همه سعی خودشون رو کردن تا قیمت بیت کوین رو زیر ناحیه 26500 نگه دارن، ولی موفق نشدن. بنابراین قیمت بیت کوین یه اصلاح قیمت صعودی رو از ناحیه 26500 شروع کرد. در جلوی راه بیت کوین دو مقاومت خیلی بزرگ وجود دارن که اگه بیت کوین این مقاومت ها رو با قدرت به سمت بالا بشکونه، می تونه تا قیمت 30 هزار دلار هم صعود کنه.
نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر بالای سطح 27 هزار دلار و میانگین متحرک 100 ساعته معامله میشه. به نظر میرسه قیمت بیت کوین در نزدیکی سطح 27300 و 27500 با مقاومت بزرگی روبرو بشه. بنابراین، اگه قصد خرید بیت کوین رو دارین، صبر کنین تا مشخص بشه که بیت کوین می تونه این مقاومت رو به سمت بالا بشکونه یا نه. اگه ارز دیجیتال بیت کوین بتونه بالای سطوح 27300 و 27500 قرار بگیره، می تونه با سرعت بیشتری رشد کنه و به قیمت های بالاتری برسه.

کاهش دوباره قیمت بیت کوین؟!

اگه ارز دیجیتال Bitcoin نتونه بالاتر از سطح مقاومت 27500 دلار قیمتش رو تثبیت کنه، ممکنه دوباره ریزش قیمتی رو تجربه کنه و به دنبال اون ارزهای دیجیتال دیگه هم افت کنند. قیمت 27000 دلار هم به عنوان حمایت قوی محسوب میشه که ممکنه با برخورد به این ناحیه دوباره به سمت بالا حرکت کنه. حمایت بعدی نزدیک سطوح 26900 دلار هست و میانگین متحرک 100 ساعته هست. یه شکست نزولی و بسته شدن به زیر سطح حمایت 26900 دلار ممکنه باعث ریزش بیشتر قیمت بشه. بنابراین، خودتون رو برای کاهش دوباره قیمت بیت کوین آماده کنین و انتظار هر گونه افزایش و کاهش قیمت رو داشته باشین. با تحلیل قیمت و آینده بیت کوین و با در نظر گرفتن عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین، می تونین بهترین تصمیم رو برای خرید بیت کوین بگیرین.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تلاش بیت کوین برای افزایش قیمت واستون ارائه بدیم، به بررسی کاهش دوباره قیمت بیت کوین بپردازیم و مقاومت های پیش روی بیت کوین رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، یه اصلاح بیت کوین در حال انجام هست و ممکنه قیمت بیت کوین در این اصلاح قیمتی بالا بره. قیمت 27300 و 27500 به عنوان مقاومت بیت کوین محسوب میشن که اگه بیت کوین بتونه این مقاومت ها رو به سمت بالا بشکونه، می تونه رشد قیمتی خوبی رو تجربه کنه.

 


نظرات کاربران در مورد اصلاح صعودی قیمت بیت کوین؛ آیا می تواند از مقاومت ها عبور کند؟
سوال امنیتی :7+30 = ?