احتمال سقوط بیت کوین به خاطر جنگ اسرائیل و حماس

احتمال سقوط بیت کوین به خاطر جنگ اسرائیل و حماس

نوشته شده در : 1402/07/23

احتمال سقوط بیت کوین به خاطر جنگ اسرائیل و حماس؛ بیت کوین و سایر رمز ارزها می تونن تحت تاثیر جنگ اسرائیل و حماس قرار بگیرن و ریزش قیمت سنگینی رو تجربه کنند. بنابراین، این روزها بهتره در انجام معاملات ارز دیجیتال هوشیار باشین و سعی کنین وقتی بازار نوسانات شدیدی داره، هیچ معامله ای انجام ندین. هر لحظه ممکنه جنگ شدت بگیره و بیت کوین با کله سقوط کنه و به دنبال اون قیمت ارزهای دیجیتال دیگه هم ریزش کنه!
تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای در بازار ارزهای دیجیتال نظرات مختلفی درباره ریزش قیمت بیت کوین در پی جنگ اسرائیل و حماس دارن. برخی از تحلیلگران معتقد هستن که بازار می تونه برخلاف شرایط به سمت بالا حرکت کنه و برخی هم باور دارن که قیمت بیت کوین می تونه سقوط کنه و خرید بیت کوین رو تحت تاثیر قرار بده. ولی با توجه به شدت جنگ اسرائیل و حماس، میشه گفت بازار ارزهای دیجیتال وارد یه روند نزولی میشه و احتمال سقوط بیت کوین و سایر رمز ارزها وجود داره.
شاید واستون جالب باشه که بدونین جنگ ها در خاورمیانه می تونه تاثیر قابل توجهی روی بازار ارزهای دیجیتال بذاره و باعث بشه تا قیمت رمز ارزها ریزش کنند. همانند تاثیری که جنگ اوکراین و روسیه بر بازار رمز ارزها گذاشت و بازار رو وارد یه روند نزولی طولانی مدت کرد، ممکنه جنگ اسرائیل و حماس هم باعث بشه تا قیمت بیت کوین و قیمت سایر رمز ارزها سقوط کنه و دوباره بازار وارد روند نزولی بشه.
جنگ اسرائیل و حماس می تونه روی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بذاره و باعث کاهش کوتاه مدت قیمت بیت کوین و ارزهای دیگه بشه. حمله اسرائیل با حماس دقیقا از وقتی که حماس به صورت غافلگیرانه به شهرهای جنوبی اسرائیل حمله کرد، شروع شد 5 یا 6 روزه که ادامه داره. تا الان تقریبا 1600 نفر در این جنگ کشته شدن و این آمار روز به روز بیشتر میشه. به طور کلی میشه گفت که جنگ اسرائیل و حماس می تونه تاثیر منفی روی بازار رمز ارزها بذاره.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال سقوط بیت کوین به خاطر جنگ اسرائیل و حماس
سوال امنیتی :3+52 = ?