تفاوت نهنگ های بیت کوین و اتریوم از نگاه ردیاب آنچین

تفاوت نهنگ های بیت کوین و اتریوم از نگاه ردیاب آنچین

نوشته شده در : 1402/07/26

تفاوت نهنگ های بیت کوین و اتریوم؛ ردیاب On-Chain متوجه تفاوت بین نهنگ های بیت کوین و اتریوم شد! اتریوم و بیت کوین دو ارز دیجیتال برتر در بازار کریپتو هستن که نهنگ ها و سرمایه گذاران نهادی روی این دو رمز ارز تمرکز کردن. نهنگ ها مقدار زیادی اتریوم و بیت کوین در اختیار دارن. البته توجه داشته باشین که ردیاب آنچین اخیرا اعلام کرده که نهنگ های بیت کوین و اتریوم با همدیگه تفاوت هایی دارن! اگه قصد خرید بیت کوین و یا خرید اتریوم رو دارین توصیه میشود ابتدا این خبر رو مطالعه کنین.
همونطور که قبلا هم گفته شده، نهنگ های ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) همواره در چند ماه اخیر سعی کردن تا دارایی های خودشون رو حفظ کنند و هیچ بیت کوینی رو نفروشن. با اینکه هیچ چیزی مشخص نیست و نمیشه به تحلیل قیمت بیت کوین اعتماد کرد، تعداد نهنگ ها و دارنده های بیت کوین در حال افزایش هست. نهنگ های بیت کوین هر ماه به صورت میانگین 50 هزار بیت کوین از صرافی ها خارج به کیف پول خودشون انتقال میدن. این اطلاعات از طریق سایت گلس نود به دست اومده.
از طرف دیگه نهنگ های ارز دیجیتال اتریوم که دومین رمز ارز با ارزش در دنیاست، در مسیر دیگه ای قرار گرفتن و رفتار متفاوتی انجام میدن. جالبه که بدونین داده های زنجیره ای اتریوم نشون میدن با اینکه نهنگ های بیت کوین به تعداد رمز ارزهای خودشون اضافی می کنند، به نظر میرسه نهنگ های اتریوم در سال های گذشته بیشتر دارایی های خودشون رو فروختن و الان در حال انباشت اتریوم هستن. به عبارت دیگه، در همین چند سال اخیر نهنگ های بیت کوین در حال خرید و نهنگ های اتریوم در حال فروش دارایی های خودشون بودن. همین مسئله باعث شده تا قیمت بیت کوین نسبت به قیمت اتریوم بالا بره!

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تفاوت نهنگ های بیت کوین و اتریوم از نگاه ردیاب آنچین
سوال امنیتی :5+77 = ?