بهترین زمان برای خرید اتریوم؛ افزایش قیمت ETH نزدیک است!

نوشته شده در : 1402/07/25

بهترین زمان خرید اتریوم؛ افزایش قیمت ETH نزدیک است! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ چه زمانی نسبت به خرید اتریوم اقدام کنیم؟ تحلیل قیمت اتریوم چه چیزی به ما میگه؟ قیمت اتریوم در برابر قیمت بیت کوین چجوریه؟ چرا بهترین زمان برای خرید اتریوم نزدیک هست؟ آیا خرید اتریوم در این زمان می تونه سودده باشه؟
بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیاست که دارای ارزهای دیجیتال زیادی هست. اتریوم هم یکی از این رمز ارزهاست که حجم بازار بزرگی داره. اتریوم در چند سال گذشته نتونسته رشد قیمتی بزرگی رو تجربه کنه، ولی نوسانات جزئی زیادی داشته. شما برای اینکه بتونین با خرید اتریوم سود به دست بیارین، باید قیمت ارز دیجیتال اتریوم رو تجزیه و تحلیل کنین. خبر خوب این هست که بهترین زمان اتریوم نزدیک هست! در ادامه همراه ما باشین تا اطلاعات زیادی در این زمینه به دست بیارین.

تحلیل قیمت اتریوم(Ethereum)

بهترین زمان خرید اتریوم

ارز اتریوم چیست؟ همونطور که می دونین، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) یکی از رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو هست که عرضه و تقاضا برای این رمز ارز زیاد هست که همین مسئله باعث میشه تا نوسانات قیمتی زیادی داشته باشه. برای اینکه بتونین بهترین زمان خرید اتریوم رو تشخیص بدین، باید وضعیت این رمز ارزها رو تجزیه و تحلیل کنین. طبق تحلیلی که اخیرا توسط یکی از تحلیلگران مشهور بازار انجام شده، اتریوم فعلا با قیمت 1600 دلار معامله میشه که نسبت به سال گذشته 22 درصد کاهش پیدا کرده. در حالی که قیمت بیت کوین نسبت به سال گذشته 8 درصد بالا رفته. اگه به روند تاریخی بازار دقت کنین، متوجه میشین که روندهای بازار تکرار میشن که با توجه به این مسئله، زمان خرید اتریوم نزدیک هست!
با اینکه هنوز فاز انباشت و خرید گسترده ارز دیجیتال اتریوم(ETH) تایید نشده، احتمال ریزش بیشتر قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین وجود داره. در چرخه فعلی قیمت اتریوم نسبت به چرخه های گذشته ریزش نکرده که می تونه به تغییرات بنیادی نسبت داده بشه. اگه قیمت اتریوم کمی بالا بره، به زودی وارد مرحله انباشت میشیم قدرت خریداران اتریوم نسبت به فروشنده ها افزایش پیدا می کنه و میشه انتظار داشت که قیمت اتریوم بالا بره. یکی از پیش نیازها برای خرید و فروش اتریوم آموزش ساخت کیف پول اتریوم است که لازم است برای نگهداری اتریوم های خود ساخت کیف پول اتریوم را بیاموزید.

قیمت اتریوم در مقایسه با قیمت بیت کوین

بهترین زمان خرید اتریوم

وقتی داریم قیمت اتریوم(ETH) رو با قیمت بیت کوین(BTC) مقایسه می کنیم، مشخصه که ارز دیجیتال اتریوم در آگوست سال قبل در یه کانال نزولی قرار داره و در این کانال خرید و فروش میشه. به عبارت دیگه، ارز اتریوم نتونسته از سال گذشته تا الان هیچ رشد قیمتی رو تجربه کنه. این الگو که با بالاها و پایین ترین حدهای پایین تعیین میشه، معمولا نشون دهنده روند نزولی در بازار کریپتو هست. 
قیمت اتریوم در همین یه سال گذشته تونسته مراحل زیادی رو پشت سر بذاره که دیگه کم کم وقتش رسیده تا آخرین مرحله رو طی کنه و بهترین زمان خرید اتریوم فرا برسه. این مراحل عبارت هستن از مرحله توزیع، کانال صعودی و مرحله انباشت. بهتره بدونین مرحله انباشت معمولا بهترین زمان برای تبدیل بیت کوین به اتریوم هست. به عبارت دیگه، وقتی اتریوم وارد مرحله انباشت میشه، می تونین اقدام به خرید اتریوم کنین تا با افزایش قیمت اون سود به دست بیارین. مرحله انباشت اتریوم با ثابت موندن قیمت در پایین و نشون دادن علائم معکوس تعیین میشه. ارز دیجیتال اتریوم(ETH) هنوز در برابر بیت کوین در حال ریزش هست. بنابراین، هنوز وارد مرحله انباشت نشده. با این وجود آخرین مرحله نشون میده که می تونه این روند به زودی تغییر کنه و بهترین زمان خرید اتریوم فرا برسه.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد روند فعلی اتریوم(ETH) واستون ارائه بدیم، به تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم بپردازیم و قیمت اتریوم رو با قیمت بیت کوین مقایسه کنیم تا بتونین بهترین زمان خرید اتریوم رو تشخیص بدین. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال اتریوم در حال وارد شدن به فاز انباشت هست. در این مرحله تریدرها اقدام به خرید اتریوم می کنند و قدرت خریداران بیشتر میشه. بنابراین، این مرحله نشون میده که بهترین زمان خرید اتریوم نزدیک هست و می تونین بیت کوین های خودتون رو به اتریوم تبدیل کنین تا از افزایش قیمت اتریوم سود به دست بیارین.

 


نظرات کاربران در مورد بهترین زمان برای خرید اتریوم؛ افزایش قیمت ETH نزدیک است!
سوال امنیتی :7+53 = ?