دولت ایالات متحده در میان بزرگترین دارندگان بیت کوین

دولت ایالات متحده در میان بزرگترین دارندگان بیت کوین

نوشته شده در : 1402/07/25

دولت آمریکا یکی از بزرگ ترین دارنده های بیت کوین با بیش از 5 میلیارد دلار BTC! از اونجایی که بیت کوین یکی از بزرگ ترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو هست، خیلی از کشورها و دولت ها اقدام به خرید بیت کوین می کنند. طی خبری که منتشر شده، دولت ایالات متحده تونسته به یکی از بزرگ ترین دارنده های بیت کوین تبدیل بشه. همین مسئله باعث شده تا کشور آمریکا به عنوان یکی از مقاصد عالی برای کاربران فعال بازار کریپتو شناخته بشه و تاثیر زیادی بر آینده بیت کوین داشته باشه.

شاید واستون جالب باشه که بدونین دولت ایالات متحده آمریکا با داشتن بیش از 200000 عدد بیت کوین به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار، یکی از بزرگ ترین دارنده ها و سرمایه گذاران بیت کوین هست. آمریکا علاوه بر اینکه بیت کوین های زیادی رو در طول سال های گذشته فروخته، هنوز هم بیشترین آمار بیت کوین رو در اختیار داره و هیچ کشور و دولتی جلو دار آمریکا نیست.

طبق تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس پرونده های عمومی، شرکت ارز دیجیتال CO.21 پیش بینی کرده تا کشور آمریکا هنوز 194188 واحد بیت کوین در اختیار داره که تقریبا 5.3 میلیارد دلار ارزش دارن. همچنین این شرکت در تجزیه و تحلیل خودش اعلام کرد که اینها برآوردهای دارای کران پایین تر از دارایی های دولت آمریکا با توجه به اطلاعات در دسترس عموم افراد هست.

نکته قابل توجه این هست که این تجزیه و تحلیل حرکت بیت کوین ولت های کشور آمریکا مرتبط با 3 بزرگترین توقیف بیت کوین از سال 2020 یعنی توقیف 69369 بیت کوین جاده ابریشم در نوامبر 2020، هک بیت فینکس 94643 بیت کوین در ژانویه 2022 و توقیف جیمز ژونگ رو ردیابی کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده، کشور آمریکا یکی از پرقدرت ترین دولت های فعال در بازار ارزهای دیجیتال هست که به یکی از بزرگ ترین دارندها های رمز ارز بیت کوین(Bitcoin) تبدیل شده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دولت ایالات متحده در میان بزرگترین دارندگان بیت کوین
سوال امنیتی :5+88 = ?