تاثیر جابجایی نهنگ های شیبا بر قیمت شیبا اینو

نوشته شده در : 1402/07/27

انتقال 31.4 میلیون دلار SHIB از ولتی به کیف پول دیگه؛ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ به نظر شما این جابجایی چه تاثیری بر قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو می ذاره؟ هدف جابجایی بزرگ نهنگ های شیبا چی می تونه باشه؟ چه زمانی می تونیم اقدام به خرید شیبا کنیم؟ تاثیر جابجایی 31.4 میلیون دلار SHIB بر قیمت شیبا چیست؟ قیمت شیبا بالا میره یا پایین؟
نهنگ ها تاثیر قابل توجهی بر قیمت ارزهای دیجیتال دارن. نهنگ به افراد یا نهادهایی گفته میشه که ارز دیجیتال زیادی در اختیار دارن. بنابراین، شما باید تحرکات و جابجایی نهنگ های ارز دیجیتال رو زیر نظر داشته باشین تا از تغییرات قیمت به وجود اومده سود به دست بیارین و ضرر نکنین. اخیرا یه نهنگ شیبا اینو جابجایی بزرگی انجام داده که باید بررسی بشه. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، به بررسی جابجایی بزرگ نهنگ شیبا بپردازیم و تاثیر انتقال 31.4 میلیون دلار SHIB بر قیمت شیبا اینو رو مورد بررسی قرار بدیم.

تاثیر نهنگ های ارز دیجیتال

تاثیر نهنگ شیبا بر قیمت شیبا

همونطور که می دونین، نهنگ های تاثیر قابل توجهی روی نقدینگی و قیمت ارزهای دیجیتال می ذارن. اگه مقدار زیادی رمز ارز در داخل چند ولت باشه، تمرکز ثروت ایجاد میشه. همچنین در صورتی که نهنگ ها ارزهای دیجیتال خودشون رو معامله نکنند و فقط اون ها رو هولد کنند، خطراتی در بازار کریپتو به وجود میاد. نهنگ ها باعث میشن تا نوساناتی در قیمت یه ارز دیجیتال به وجود بیاد. به ویژه زمانی که یه نهنگ تصمیم می گیره تا حجم زیادی از ارز دیجیتال رو با یه تراکنش جابجا کنه که این اتفاق دیروز در ارز دیجیتال شیبا اینو اتفاق افتاده و باعث شده تا سرمایه گذاران و دارنده های شیبا اینو با ترس روبرو بشن.
از اونجایی که جابجایی نهنگ های ارز دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار هست، شما باید همواره کیف پول نهنگ های ارز دیجیتال رو دریابی کنین تا بدونین نهنگ ها چه تراکنشی رو انجام دادن. به عبارت دیگه، با ردیابی کیف پول نهنگ های ارز دیجیتال می تونین رفتار کلی بازار رو پیش بینی کنین و بهترین تصمیم رو برای معاملات خودتون بگیرین. اگه نهنگی بخواد حجم بزرگی از ارز دیجیتال رو بفروشه، شما باید پوزیشن شورت باز کنین.

جابجایی بزرگ نهنگ شیبا

تاثیر نهنگ شیبا بر قیمت شیبا

یکی از خبرهای مهمی که دیروز منتشر شده، در رابطه با ارز دیجیتال شیبا اینو هست که باید بعد از بررسی این خبر نسبت به خرید شیبا اقدام کنین. در این خبر گفته شده که یه نهنگ شیبا اینو تراکنش بزرگی رو انجام داده و طی این تراکنش 31.4 میلیون دلار ارز SHIB رو از ولتی به کیف پول دیگه انتقال داده. هنوز مشخص نیست که این نهنگ با چه هدفی این تراکنش رو انجام داده، ولی هرچی که هست که هدفش خرید و فروش شیبا نیست. چون اگه می خواست شیبا های خودش رو بفروشه، اون ها رو به صرافی ارز دیجیتال منتقل می کرد.
با اینکه هدف این نهنگ شیبا اینو مشخص نیست، ولی تاثیرات زیادی روی قیمت شیبا(SHIB) گذاشته شده و قیمت شیبا نوسانات زیادی رو تجربه کرده. بالا و پایین شدن قیمت شیبا اینو تحت تاثیر این جابجایی، طبیعی هست. چون همونطور که گفتیم، تحرکات نهنگ ها می تونه تاثیر قابل توجهی روی نقدینگی و قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشه. مهمه که این تراکنش انجام شده رو بررسی کنین. از اونجایی که حجم این تراکنش زیاد هست، ارزیابی این جابجایی از اهمیت زیادی برخوردار هست. یکی از مفاهیم مرتبط با ارز شیبا مفهوم شیباریوم میباشد؛ اما شیباریوم چیست؟

تاثیر انتقال 31.4 میلیون دلار SHIB بر قیمت شیبا اینو

نکته قابل توجه این هست که قیمت ارز دیجیتال شیبا واکنش زیادی به این تراکنش و جابجایی نداده، ولی در 24 ساعت گذشته 0.29 درصد از ارزش بازار خودش رو از دست داده. با اینکه همیشه ممکنه که نهنگ ها تراکنش های بزرگی انجام بدن، ولی جابجایی شیبا از ولتی به کیف پول دیگه نشون میده که این نهنگ قصد داره تا شیبا های خودش رو همچنان نگه داره و قصد فروش اون ها رو نداره.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، به بررسی جابجایی بزرگ نهنگ شیبا بپردازیم و تاثیر انتقال 31.4 میلیون دلار SHIB بر قیمت شیبا اینو رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، یه نهنگ بزرگ، 31.4 میلیون دلار شیبا رو از کیف پولی به کیف پول دیگه انتقال داده که قیمت شیبا اینو واکنش قابل توجهی به این تراکنش نشون نداده، ولی باعث شده تا تریدرها بترسن. این تراکنش نشون میده که نهنگ دوست داره تا شیبا های خودش رو نگه داره و اون ها رو نفروشه. ممکنه قیمت شیبا اینو طی چند روز آینده یه رشد قیمتی رو تجربه کنه. البته این یه پیش بینی هست و نباید این پیش بینی رو مبنای خرید و فروش خودتون قرار بدین.

 


نظرات کاربران در مورد تاثیر جابجایی نهنگ های شیبا بر قیمت شیبا اینو
سوال امنیتی :1+40 = ?