هوش مصنوعی زمان رسیدن XRP به قیمت 5 دلار را پیش بینی کرد!

هوش مصنوعی زمان رسیدن XRP به قیمت 5 دلار را پیش بینی کرد!

نوشته شده در : 1402/10/04

هوش مصنوعی گوگل پیش بینی می کند که قیمت ریپل(XRP) چه زمانی از 5 دلار می گذرد و چه چیزی روند صعودی این رمز ارز را تقویت می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، بهتر است نمودار قیمت این رمز ارز را زیر نظر بگیرید و بهترین موقعیت های خرید و فروش ریپل را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید، حرکت قیمت ریپل(XRP) در سال جاری فراز و نشیب های خود را داشته است که منعکس کننده ماهیت بی ثبات ارزهای دیجیتال است. کریپتو در سال جاری 74 درصد افزایش یافته است، به دنبال احساسات صعودی عمومی در بین ارزهای دیجیتال. XRP در اواسط سال افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد، با اینکه افزایش قیمت در حال حاضر آرام است و به نظر می رسد که ارز دیجیتال در حال گذراندن مرحله تثبیت است.
ریپل(XRP) یکی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد است. طبق تحلیل اخیر Bard، هوش مصنوعی گوگل مسیر قیمت ریپل در سال 2024 مثبت است. بارد به پارامترها، بازه های زمانی و تهدیدهای مختلفی اشاره کرد که ممکن است بر مسیر ارز دیجیتال تاثیر بگذارد و پیش بینی کرد که ممکن است در نهایت به قیمت های 1، 3 و 5 دلار برسد که نشان دهنده 62، 380 و 710 درصد از قیمت فعلی است.
پیش بینی قیمت ریپل توسط هوش مصنوعی
بهتر است بدانید، هوش مصنوعی گوگل پیش بینی کرده است که ریپل(XRP) ارز اصلی شبکه ریپل، می تواند خیلی سریع به 1 دلار و در سال های آینده به 5 دلار برسد. در زمان نوشتن این مطلب این رمز ارز با قیمت 0.61 دلار خرید و فروش می شود که این مسئله باعث می شود تا هدف قیمت 1 دلار در ماه های آینده بسیار قابل انجام باشد. اگر ریپل به 5 دلار برسد، بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال در بازار کریپتو سود کسب می کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی زمان رسیدن XRP به قیمت 5 دلار را پیش بینی کرد!
سوال امنیتی :1+56 = ?