چرا مدیر عامل بایننس(CZ) از سمت خود استعفا داد؟

نوشته شده در : 1403/06/24

جستجو

استعفای چانگ پنگ ژائو(CZ) از سمت مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا چانگ پنگ ژائو استعفا داد؟ چرا صرافی ارز دیجیتال بایننس متهم شده است؟ صرافی بایننس چقدر جریمه باید پرداخت کند؟ آیا بایننس به کاربران در کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می داد؟ کمیسیون SEC چگونه متوجه این مسئله شد؟
ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی دارند که شما می توانید با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. صرافی بایننس(Binance) یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که شما می توانید از طریق اقدام به خرید و فروش رمز ارزها کنید. چانگ پنگ ژائو(CZ) مدیر عامل این صرافی است که اخیرا خبرهایی مبنی بر استعفای این شخص به گوش می رسد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تخلفات صرافی ارز دیجیتال بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسیاستعفای مدیر عامل بایننس بپردازیم.

تخلفات صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance)

استعفای مدیر عامل بایننس

صرافی بایننس(Binance) یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در بازار است که شما می توانید با کمک آن اقدام به خرید و فروش رمز ارزها کنید. به نظر می رسد این صرافی اخیرا تخلفاتی را مرتکب شده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) آن را به پرداخت جریمه محکوم کرده است. معلوم شده است که صرافی بایننس برخلاف قوانین ایالات متحده آمریکا، به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می دهد. این کار خلاف قانون بوده و جرم محسوب می شود. به همین دلیل چانگ پنگ ژائو نیز از سمت مدیر عامل صرافی بایننس استعفا داد.
شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به انواع صرافی های رمزارز نیاز دارد. صرافی بایننس نیز یکی از برترین صرافی ها است که می توانید از آن استفاده کنید. کاربران زیادی در این صرافی مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند و این صرافی توانسته محبوبیت زیادی کسب کند، با این حال مرتکب برخی اشتباهات شده است که در قانون کشور آمریکا جرم محسوب می شود. طبق قانون این صرافی نباید به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می داد که این قانون را زیر پا گذاشته و خلاف مقررات عمل کرده است.

چرا مدیر عامل بایننس یا همان CZ استفعا داد؟

استفعای مدیر عامل بایننس

توجه داشته باشید، صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) مرتکب تخلفاتی شده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از آن صرافی شکایت کرده و آن را محکوم به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه کرده است. به همین دلیل چانگ پنگ ژائو که به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس فعالیت داشت، از سمت خود استعفا داد و قرار است شخصی به اسم ریچارد تنگ جایگزین او و مدیر عامل صرافی بایننس شود.
بر اساس تحقیقات انجام شده، معلوم شد که صرافی ارز دیجیتال بایننس به قوانین کشور آمریکا را زیر پا گذاشته است و به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می دهد. ظاهرا تمام کارمندان صرافی بایننس از این قضیه باخبر بودن، ولی طبق دستور مدیر عامل بایننس یعنی چانگ پنگ ژائو اجازه نداشتند چیزی را فاش کنند. در نهایت بایننس متهم شد و باید 4.3 میلیارد دلار جریمه بپردازد تا به پرونده خود خاتمه دهد. به نظر می رسد چانگ پنگ ژائو دیگر نتواند به فعالیت خود ادامه دهد و از کار خود استعفا دهد. این مسئله باعث شده است تا معامله گران و سرمایه گذاران نگران شوند و دارایی های خودشان را از صرافی بایننس بیرون بکشند. بنابراین، ارزش صرافی بایننس نیز در حال کاهش است و انتظار می رود این صرافی محبوبیت خود را از دست دهد. یکی از مسائل مهم در کار با صرافی ها آشنایی با نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تخلفات صرافی ارز دیجیتال بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسیاستعفای مدیر عامل بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی بایننس اخیرا مرتکب تخلفاتی شده است و قوانین آمریکا را زیر پا گذاشته است. این صرافی به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می داد و اکنون باید 4.3 میلیارد دلار جریمه پرداخت کند. به همین دلیل، چانگ پنگ ژائو(CZ) نیز که مدیر عامل صرافی بایننس است، از کار خود استعفا داد و نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

 

نظرات کاربران در مورد چرا مدیر عامل بایننس(CZ) از سمت خود استعفا داد؟
سوال امنیتی :2+37 = ?