خریداران بیت کوین زیر 58 هزار دلار منتظر خرید هستند

نوشته شده در : 1403/05/26
خریداران بیت کوین زیر 58 هزار دلار منتظر خرید هستند

جستجو

علیرغم اینکه سهام ژاپن به طور کامل پس از افت تاریخی بهبود یافته است، به نظر می رسد خرید بیت کوین حال و هوای جشن گرفتن ندارد. بیت کوین بیت کوین 61121 دلار از رویدادهای اقتصاد کلان جهانی در 13 آگوست عقب نشینی کرد زیرا قیمت بیت کوین زیر 60000 دلار باقی ماند.
داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که وال‌استریت ضعیف برای BTC/USD باز است که در تضاد با بازارهای سهام است. وضعیت صعودی در آن روز توسط ژاپن هدایت شد، که شاهد بود که Nikkei 225 به طور کامل از دست دادن رکورد خود نسبت به اوایل ماه گذشته را بازیابی کرد. این شاخص بیت کوین با 3.45 درصد افزایش در روز به 36232 واحد بسته شد.
سهام ایالات متحده نیز شروع امیدوارکننده‌ای را ثبت کرد و شاخص S&P 500 و Nasdaq Composite به ترتیب 0.8% و 1.4% در یک ساعت اول افزایش یافتند. این عملکرد قوی با چاپ شاخص قیمت تولید کننده (PPI) در ماه ژوئیه کمک کرد که کمتر از حد انتظار بود، یک محرک اصلی در پشت شرط بندی کاهش نرخ بهره و افزایش جریان سرمایه به سمت دارایی های ریسک.
آخرین داده‌های FedWatch Tool گروه CME نشان داد که بازارها به دنبال کاهش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست بعدی خود در سپتامبر 0.5 درصد هستند. قبل از انتشار PPI، بازارها شانس بیشتری برای کاهش 0.25 درصدی نسبت داده بودند.
معامله‌گر محبوب Daan Crypto Trades درباره واکنش کریپتوها نشان داد که چگونه انتشار داده‌های کلان اغلب منجر به حرکت‌های جعلی کوتاه‌مدت می‌شود. Daan Crypto Trades به چاپ آتی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در تاریخ 14 اوت اشاره کرد.
PPI شروع بدی نیست. آمدن کمی پایین تر که فکر می کنم خوب است. به فدرال رزرو فرصت می دهد تا شروع به کاهش کند (اگر تورم داغ را بخوانیم عالی نخواهد بود)» بخشی از پست بعدی اضافه شد. در عین حال، نگاهی به نقدینگی دفتر سفارش مبادله از منبع نظارتی CoinGlass، نشان داد که عمق پیشنهاد در اطراف افزایش می یابد. قیمت 58,000 دلار، همراه با تقویت تقاضای 60,000 دلار به عنوان قیمت نقدی بالاتر بود.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد خریداران بیت کوین زیر 58 هزار دلار منتظر خرید هستند
سوال امنیتی :5+92 = ?