هاوینگ بیت کوین بازی های کریپتویی را پامپ می کند

1403/01/29
هاوینگ بیت کوین بازی های کریپتویی را پامپ می کند

رویداد هاوینگ بیت کوین بازی های کریپتویی را توسعه می دهد. Web3 Gamer علیرغم کاهش سرمایه گذاری در بازی های وب 3 در سه ماهه اول، نصف شدن بیت کوین قرار است سرمایه گذاری در این بخش را افزایش دهد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت این ارز را تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشد که رویداد هاوینگ بیت کوین دو برابر بهتر از Web3 Games این بار جونمو کوون، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم بازی Web3 Delabs Games پیش بینی می کند که نصف شدن بیت کوین در این هفته شاهد سرازیر شدن سرمایه به صنعت بازی Web3 خواهد بود. Kwon به Web3 Gamer می گوید که افزایش شور و شوق بازار و افزایش جریان سرمایه به فضای ارزهای دیجیتال ناشی از رویداد نصف شدن می تواند به بودجه و پیشرفت قابل توجه تری برای ابتکارات بازی Web3 تبدیل شود.
او می گوید که با افزایش تسلط بر بازار الت کوین و افزایش ارزش بازار، معمولا علاقه و هجوم سرمایه به توکن های بازی افزایش می یابد.Kwon اشاره می کند که بازی های بلاک چین در این چرخه در موقعیت کاملا متفاوتی نسبت به هاوینگ های قبلی قرار دارند.
با توجه به اینکه بیت کوین اخیرا به بالاترین حد خود رسیده است، Kwon امیدوار است که درخشش در بازی های بلاک چین از بین برود، ولی اضافی می کند که همیستگی بین این دو فقط متوسط است. با این حال، خوش بینی عمومی جزر و مد فزاینده ای است که همه قایق ها را بالا می برد. در یک زمان مناسب می آید. بر اساس گزارش اخیر DappRadar بازی های بلاک چین در سه ماهه اول سال جاری 288 میلیون دلار سرمایه گذاری دریافت کردند که کاهش شدید 57 درصدی نسبت به سه ماهه قبل بود.
ولی برخی از پروژه ها هنوز هم نتوانستند برای شروع سال، درآمدهای زیادی کسب کنند. Gunzilla Games یک دور سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری را برای پروژه آینده خود Off the Grid  و آینده بیت کوین تضمین کرد. استودیو Paralles تیم سازنده بازی اتریوم یک دور سرمایه گذاری موفق را به پایان رساند و 35 میلیون دلار را تضمین کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هاوینگ بیت کوین بازی های کریپتویی را پامپ می کند
سوال امنیتی :5+88 = ?