کامالا هریس می‌خواهد ایالات متحده به بلاک چین مسلط باشد

نوشته شده در : 1403/07/06
کامالا هریس می‌خواهد ایالات متحده به بلاک چین مسلط باشد

جستجو

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، در سخنرانی خود در تاریخ ۲۵ سپتامبر در انجمن اقتصادی پیتسبورگ، برای اولین بار به حمایت از حفاظت از ارزهای دیجیتال پرداخت و اعلام کرد که ایالات متحده باید در صنعت فناوری‌های نوظهور مانند بلاک‌چین و هوش مصنوعی “برتر” باقی بماند. او گفت: “ما در زمینه‌های بیوتولید، هوافضا و دیگر فناوری‌های نوین سرمایه‌گذاری خواهیم کرد و باید در ابتکارات انرژی پاک پیشرو باشیم.” این اظهارات می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روند خرید ارز دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال داشته باشد.
هریس در تاریخ ۲۲ سپتامبر نیز در یک رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی، بر اهمیت تشویق فناوری‌های جدید، از جمله “دارایی‌های دیجیتال”، تأکید کرده و به لزوم حفاظت از مصرف‌کنندگان اشاره کرد. در طرح اقتصادی ۸۲ صفحه‌ای خود، او به “دارایی‌های دیجیتال” اشاره کرده و گفت که دولتش این فناوری‌ها را تشویق خواهد کرد در حالی که از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند. همچنین، تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال می‌تواند تحت تأثیر برنامه‌های او قرار گیرد. وی همچنین بر لزوم حفظ پیشتازی ایالات متحده در مقابل کشورهای رقیب تأکید کرد و گفت که آمریکا باید “رهبری جهان در صنایع آینده را در دست داشته باشد و اطمینان حاصل کند که نه چین، بلکه آمریکا در رقابت قرن بیست و یکم برنده شود.” 
تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که نتیجه انتخابات تأثیر متفاوتی بر دارایی‌های رمزارزی خواهد داشت. به گفته تحلیلگران VanEck، پیروزی هریس می‌تواند برای بیت‌کوین بهتر از دوره دوم ترامپ باشد، زیرا ممکن است بسیاری از مسائل ساختاری را که به پذیرش بیت‌کوین کمک می‌کند، تسریع کند. همچنین، اگر هریس پیروز شود، قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۳۰ هزار دلار کاهش یابد. در حال حاضر، هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های ملی تقریباً در یک سطح قرار دارند، با برتری هریس به میزان ۲.۵ درصد.

منبع مقاله: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کامالا هریس می‌خواهد ایالات متحده به بلاک چین مسلط باشد
سوال امنیتی :4+85 = ?