صرافی crypto.com از SEC شکایت کرد

نوشته شده در : 1403/07/18
صرافی crypto.com از SEC شکایت کرد

جستجو

صرافی ارز دیجیتال Crypto.com در حال راه‌اندازی یک مبارزه قانونی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است تا از آینده صنعت ارزهای دیجیتال در این کشور محافظت کند. کریس مرشالک، بنیان‌گذار و مدیرعامل Crypto.com، در 8 اکتبر در پلتفرم X اعلام کرد که این شرکت علیه SEC شکایت کرده است. مرشالک اشاره کرد که این اقدام بی‌سابقه علیه یک نهاد فدرال به دلیل سیاست‌های نظارتی SEC که به بیش از 50 میلیون دارنده ارزهای دیجیتال در آمریکا آسیب رسانده، ضروری بوده است. Crypto.com اعلام کرد که این شرکت به دنبال ایجاد اطمینان در صنعت ارزهای دیجیتال و انواع صرافی‌های رمزارز از طریق قانون‌گذاری مناسب است و درخواست‌هایی نیز از کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) و SEC برای تعیین مقررات مربوط به محصولات مشتقه ارزهای دیجیتال کرده است.

این اقدام پس از دریافت اخطاریه Wells از سوی SEC انجام شد که نشان‌دهنده ادامه تلاش‌های نظارتی غیرمجاز و ناعادلانه SEC است. Crypto.com اظهار داشت که با وجود این، این شرکت به فعالیت‌های خود به صورت عادی ادامه می‌دهد و هدف آن تداوم استفاده از ارز دیجیتال برای همه است. Crypto.com همچنین خواستار تأیید این موضوع است که برخی از محصولات ارز دیجیتال تنها توسط CFTC تنظیم می‌شوند. این شرکت بر اساس قانون Dodd-Frank از SEC و CFTC درخواست کرده تا به‌طور مشترک تعیین کنند که برخی از محصولات مشتقه ارزهای دیجیتال در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرند، از جمله اینکه آیا این محصولات به عنوان "مبادله" یا "مبادله مبتنی بر اوراق بهادار" طبقه‌بندی می‌شوند.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد صرافی crypto.com از SEC شکایت کرد
سوال امنیتی :5+32 = ?