اعلام ورشکستگی پرایم تراست به صورت رسمی

1402/05/25
اعلام ورشکستگی پرایم تراست به صورت رسمی

پرایم تراست(Prime Trust) رسما اعلام ورشکستگی کرد! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ آیا می دونین پرایم تراست چیست؟ پرایم تراست چه نقشی در بازار ارزهای دیجیتال داره؟ شما درباره پرایم تراست چه چیزی می دونین؟

پرایم تراست خبرهای منفی و بدی نسبت به ورشکست شدن خودش رو با فرستادن درخواست فصل یازدهم به دادگاه به صورت رسمی تایید کرد و اعلام کرد که واقعا ورکشست شده و نمی تونه فعالیت خودش رو ادامه بده. توجه داشته باشین که درخواست ورشکستگی فصل یازدهم موسسه پرایم تراست به معنی تموم شدن زحمت ها و عدم موفقیت یه شرکت واسه برطرف کردن بحران مالی خودش هست.

نکته قابل توجه اینجاست که پرایم تراست یا Prime Trust در سال 2018 میلادی خدمات و امکانات مختلفی رو در حوزه ارزهای دیجیتال به کاربران ارائه می کنه. این موسسه که به عنوان ارائه دهنده پلتفرم های امانی رمز ارزها محسوب میشه، با از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان و کاربران مهم خودش مثل بزرگ ترین صرافی دنیا بایننس وارد یه بحران مالی و اقتصادی شد و نتونست تا از پس تعهدات مالی خودش بر بیاد.

در ماه های اخیر، صحبت هایی در مورد ورشکستگی شرکت پرایم تراست(Prime Trust) به دلیل پرداخت نکردن دارایی ها و رمز ارزهای کاربران شنیده میشد و هم اکنون این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که بین دارایی ها و بدهی ها کسری جبران نشدنی ایجاد شده و اون ها راهی جز مراجعه به قانون فصل 11 ورکشستگی ندارن و باید به این طریق ضررهای کاربران خودشون رو جبران کنند. همچنین پرایم تراست توضیح داد که بین 25 تا 50 هزار طلبکار داره و میزان بدهی این شرکت تقریبا چیزی بین 100 تا 500 میلیون دلار هست. کل دارایی های این موسسه هم در حدود 50 تا 100 میلیون دلار پیش بینی میشه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اعلام ورشکستگی پرایم تراست به صورت رسمی
سوال امنیتی :2+84 = ?