نهنگ دوج کوین 71 میلیون DOGE را به رابین هود منتقل کرد

نهنگ دوج کوین 71 میلیون DOGE را به رابین هود منتقل کرد

نوشته شده در : 1402/10/08

طبق گزارش های منتشر شده، نهنگ دوج کوین 71 میلیون DOGE را به صرافی رابین هود منتقل می کند. این حرکت نهنگ می تواند قیمت این رمز ارز را تحت تاثیر قرار دهد. اگر قصد خرید دوج کوین را دارید، باید قیمت این رمز ارز را زیر نظر بگیرید تا از قیمت آن مطلع باشید.
توجه داشته باشید، یک آدرس نهنگ دوج کوین اخیرا 71.2 میلیون دوج کوین را به ارزش 6.3 میلیون دلار را از یک آدرس خصوصی به رابین هود منتقل کرده است. طبق پست های مختلف رسانه های اجتماعی توسط ردیاب تراکنش های نهنگ، Whale Alerts نقل و انتقالات بزرگ ارز دوج کوین به داخل و خارج از مبادلات از ابتدای هفته افزایش یافته است. در عین حال، قیمت دوج کوین بین 0.097 دلار و پایین 0.089 دلار معامله شده است.
انتقال عظیم دوج کوین به Robinhood
بهتر است بدانید، افزایش انتقال های عظیم دوج کوین از نهنگ ها باعث شده است که سرمایه گذاران به چشم انداز ارز دیجیتال در چند روز آینده فکر کنند. زمانی که نهنگ ها نقل و انتقالات بزرگی را انجام می دهند، معمولا نشان می دهد که آنها در حال انجام یک سفارش خرید یا فروش عمده هستند که می تواند بر قیمت دوج کوین تاثیر بگذارد.
داده های آن چین نشان می دهند که 71.2 میلیون توکن دوج کوین از آدرس خصوصی به آدرس مرتبط با رابین هود منتقل شده اند. به نظر می رسد انتقال توکن بخش عمده ای از دارایی آدرس بوده است. در زمان نوشتن این خبر، آدرس DF8jRK دارای 36.3 میلیون توکن دوج کوین به ارزش تقریبی 3.3 میلیون دلار است.
در نتیجه انتقال دوج کوین به صرافی رابین هود، یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال نشان می دهد که نهنک ممکن است در حال آماده شدن برای فروش رمز ارزهای DOGE خود باشد که می تواند قیمت را پایین بیاورد. از طرف دیگر، Whale Alerts از نقل و انتقالات بزرگ دیگری نیز طی چند روز گذشته خبر داده است. به عنوان مثال 367 میلیون توکن DOGE به ارزش 33.6 میلیون دلار بین دو کیف پول ناشناخته منتقل شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ دوج کوین 71 میلیون DOGE را به رابین هود منتقل کرد
سوال امنیتی :6+82 = ?