دامیننس بیت کوین به پایین ترین حد خود بازگشته است

دامیننس بیت کوین به پایین ترین حد خود بازگشته است

نوشته شده در : 1402/10/07

طبق داده های منتشر شده، تسلط بیت کوین(BTC)به پایین ترین حد در 2 ماه گذشته بازگشته است و به یک فصل جدید دامن می زند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید دامیننس بیت کوین را زیر نظر بگیرید و هرگونه تغییر در دامیننس را بررسی کنید.
توجه داشته باشید، در 20 روز گذشته، بیت کوین چهار درصد از تسلط خودش در بازار ارزهای دیجیتال را از دست داده استو به یک فصل جدید دامن می زند. از دست دادن تسلط به این معنی است که  ارزهای دیجیتال کلیدی عملکرد بهتری از رهبر دارند و سرمایه را جذب می کنند. دامیننس بیت کوین می تواند آینده بیت کوین را نیز تحت تاثیر قرار دهد. امروزه افراد زیادی دامیننس بیت کوین را بررسی می کنند تا بتوانند معاملات پرسودی انجام دهند.
قابل ذکر است، این رویدادها در صورتی که برای بازه زمانی بزرگ تری بیش از حد طولانی شوند، به عنوان تجمع آلت کوین ها یا فصل های آلت کوین نیز شناخته می شوند. تریدرهای ارز دیجیتال معمولا بخشی از سود خودشان را به این آلت کوین ها منتقل می کنند و انتظار دارند از نوسانات بالاتر آنها سود ببرند و به یک فصل جدید دامن بزنند.
به طور خاص، شاخص تسلط بیت کوین(BTC) یکی از شاخص های مورد استفاده برای سیگنال دادن در این فصل است. این شاخص با تقسیم ارزش بازار بیت کوین بر کل سرمایه محاسبه می شود. بنابراین، کاهش دامیننس بیت کوین به این معنی است که سرمایه گذذاران سرمایه زیادی را به ارزهای دیجیتال دیگر نسبت به بیت کوین اخصاص می دهند.
در زمان نوشتن این مطلب، این شاخص بعد از شکستن از پایین ترین سطح ماه نوامبر به 51.82 درصد، به شدت به 51.43 درصد سقوط کرد. تسلط بیت کوین از 16 اکتبر به این اندازه پایین نبوده است که بعد از رسیدن به 55.35 درصد در 7 دسامبر یک چرخش را نشان می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دامیننس بیت کوین به پایین ترین حد خود بازگشته است
سوال امنیتی :4+43 = ?