دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش سرسام آور برای شروع سال 2024

دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش سرسام آور برای شروع سال 2024

نوشته شده در : 1402/10/07

طبق بررسی های انجام شده، دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش قابل توجه قیمت در سال 2024 روبرو هستند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین رمز ارزها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.
توجه داشته باشید، بازار ارزهای دیجیتال در حال آزمایش یک اصلاح در 26 دسامبر است که بیت کوین باعث افت شد. این اصلاح در حالی انجام می شود که شایعاتی مبنی بر پرداخت Mt.Gox به طلبکاران 10 ساله خود از سقوط مبادله در سال 2014 انجام شده است. با تشدید احساسات نزولی، فروشندگان کوتاه مدت بیت کوین از نظر پولی با سودهای معنی دار پاداش می گیرند. بنابراین، سایر سفته بازار موقعیت های فروش خودشان را افزایش داده اند که می تواند باعث انحلال کوتاه مدت شود.
در این زمینه، فینبولد داده های مشتقات را از CoinGlass بازیابی کرد تا فرصت های کوتاه مقیاس را برای ژانویه 2024 شناسایی کند. زمانی که فروشنده های کوتاه مدت در بحبوحه افزایش قیمت مجبور به خروج از موقعیت های فروش کوتاه می شوند، این تریدرها را نقد کرده و قیمت را حتی بالاتر می برند.
ارز دیجیتال بیت کوین در بازهزمانی هفتگی نفدینگی های سنگینی دارد. به ویژه قیمت 44640 دلار می تواند خیلی سریع به هدفی برای بازارسازان تبدیل شود و 894.76 میلیون دلار نقدینگی داشته باشد. علاوه بر این، بیش از 8 میلیارد دلار نقدینگی وجود دارد. از 44 هزار دلار تا 45 هزار دلار. این سرمایه شناور جذاب می تواند باعث ایجاد یک سری فشارهای کوتاه برای ارز دیجیتال پیشرو در ژانویه 2024 شود.
اتریوم نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مستعد رشد است که شما می توانید با سرمایه گذاری روی این رمز ارز سود زیادی کسب کنید. اتریوم دومین ارز بزرگ اعلام کرده است که اگر تریدرهای نزولی به استقرار سرمایه خود ادامه دهند، با فشار کوتاهی روبرو می شود. تاکنون اتریوم در 24 ساعت گذشته 9.17 میلیارد دلار پوزیشن های فروش باز کرده است که وزنی معادل 52.31 درصد از سود باز روزانه را دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش سرسام آور برای شروع سال 2024
سوال امنیتی :5+52 = ?