در سال 2023 تعداد میلیونرهای بیت کوین افزایش پیدا کرده است؟

در سال 2023 تعداد میلیونرهای بیت کوین افزایش پیدا کرده است؟

نوشته شده در : 1402/10/05

طبق بررسی های انجام شده، در سال 2023 به تعداد میلیونرهای بیت کوین اضافی شده است. این موضوع می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. با نزدیک شدن به پایان سال 2023، قیمت بیت کوین افزایش یافته و از سطح مقاومت مهم 40 هزار دلار در جستجوی یک بالاترین رکورد جدید فراتر رفته است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که با افزایش بیش از 150 درصدی بیت کوین در سال 2023، شتاب صعودی نیز تعداد جدیدی از دارندگان میلیونر را تقویت می کند. به طور خاص، تا 25 دسامبر داده ها نشان می دهند که تعداد کل آدرس هایی که دارای ارزش حداقل 7 میلیون دلار هستند، به 97280 رسیده است. از این آدرس ها 7450 آدرس بیت کوین به ارزش حداقل 10 میلیون دلار ندارند.
در جای دیگر، داده های بازیابی شده در 5 ژانویه 2023 نشان می دهد که تعداد آدرس های میلیونر بیت کوین 28084 بوده است. یر اساس داده هایی که از طریق ابزار آرشیو وب Wayback Machine به آنها دسترسی پیدا کرده اند، در این میان 274279 آدرس حداقل یک میلیون دلار بیت کوین داشتند و 3805 آدرس حداقل 10 میلیون دلار ارز دیجیتال را در اختیار داشتند.
نکته قابل توجه این است که تعیین تعداد دقیق افراد دارای بیش از 1 میلیون دلار بیت کوین چالش برانگیز است. در حالی که اطلاعات مربوط به تعداد حساب های بیت کوین و موجودی در حساب به صورت عمومی در دسترس است، جزئیات مالکیت فاش نشده باقی می ماند. قابل ذکر است که چندین حساب ممکن است متعلق به یک فرد باشد.
برعکس، یک حساب ممکن است به طور مشترک توسط بیش از یک نفر نگهداری شود. تعداد میلیونرهای بیت کوین در حال ثبت رکورد جدیدی است که این مسئله می تواند باعث ایجاد احساسات صعودی در بین سرمایه گذاران و تریدرهای بازار بیت کوین شود که در نهایت به افزایش قیمت بیت کوین(BTC) موجب می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد در سال 2023 تعداد میلیونرهای بیت کوین افزایش پیدا کرده است؟
سوال امنیتی :1+43 = ?