آرتور هیز: ETFهای بیت کوین می توانند بیت کوین را نابود کنند!

آرتور هیز: ETFهای بیت کوین می توانند بیت کوین را نابود کنند!

نوشته شده در : 1402/10/05

آرتور هیز گفت که ETFهای بیت کوین می توانند ارز دیجیتال بیت کوین را به طور کامل نابود کنند. یکی از بنیانگذاران BitMEX می گوید که غول های وال استریت تنها برای خلاء بیت کوین و ذخیره آنها در حفظ استعاری، خدمت می کنند، اگر بیش از حد موفقیت آمیز باشد تعداد تراکنش های بیت کوین کاهش پیدا می کند. اگر می خواهید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، توصیه می کنیم تا این خبر مهم را مطالعه کنید.
توجه داشته باشید، آرتور هیز که در سال 2014 یکی از بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال BitMEX بود، در یک پست وبلاگی در 23 دسامبر توضیح داد که بیت کوین ارزش دارد، چون قیمت آن همواره نوسان می کند. این شخص نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است. همچنین آرتور هیز گفت که ETFهای بیت کوین برای خلاف کردن دارایی ها و ذخیره آنها در یک خزانه استعاری ساخته می شوند.
اگر صادرکنندگان بیت کوین ETF در نهایت تمام بیت کوین را در اختیار داشته باشند و سرمایه گذاران در نهایت به خرید مشتقات بیت کوین بپردازند تا اینکه خودشان را HODL کنند، تعداد تراکنش های شبکه کاهش می یابد و ماینرها انگیزه ای برای اعتبارسنجی تراکنش ها را از دست خواهند داد.
آرتور هیز گفت که نتیجه نهایی این است که ماینرها ماشین های خودشان را خاموش می کنند، چون دیگر نمی توانند برای انرژی مورد نیاز برای راه اندازی آنها هزینه کنند. جالب است بدانید، هیز تصور می کرد که در صورت وقوع چنین سناریویی، یک شبکه پولی ارز دیجیتال جدید جای بیت کوین را می گیرد و حتی دیدگاه اصلی ساتوشی ناکاموتو از پول الکترونیکی همتا به همتا را گسترش می دهد.
مردم بار دیگر دارایی پولی و سیستم مالی غیردولتی خواهند داشت. بررسی های هیز درباره بیت کوین تنها دو هفته قبل از تایید پیش بینی شده همه برنامه های معلق بیت کوین ETF انجام می شود که تحلیلگران بلومبرگ انتظار دارند بین 5 تا 10 ژانویه 2024 انجام شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آرتور هیز: ETFهای بیت کوین می توانند بیت کوین را نابود کنند!
سوال امنیتی :1+89 = ?