جابجایی 45 میلیون دلار توسط نهنگ های شیبا اینو

جابجایی 45 میلیون دلار توسط نهنگ های شیبا اینو

نوشته شده در : 1402/10/06

حرکت نهنگ های شیبا اینو 45 میلیون دلار در SHIB. در میان حال و هوای شاد فصل جشن، میم کوین مبتنی بر اتریوم، شیبا اینو شاهد فعالیت گسترده نهنگ ها در 24 ساعت گذشته بوده است که باعث گمانه زنی در جامعه ارزهای دیجیتال شده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال شیبا اینو را دارید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های معاملاتی این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که شیبا اینو(SHIB) فعالیت قابل توجهی از نهنگ های بازار را مشاهده می کند. یک گزارش اخیر نشان داد که یک نهنگ شیبا اینو تقریبا 4 تریلیون توکن SHIB را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرده است. فعالیت نهنگ در بحبوحه کاهش قیمت ارز دیجیتال همراه بوده است. اگر تحرکات نهنگ های شیبا را زیر نظر بگیرید، می توانید از نوسانات این رمز ارز سود زیادی کسب کنید.
ردیابی زنجیره ای یا تحلیل آنچین گزارش  می دهد که ارزش معامله نهنگ در زمان انتقال 45.12 میلیون دلار بوده است. علیرغم بزرگی این معامله، حق الزحمه گاز مورد استفاده برای شروع انتقال به طور قابل توجهی پایین بود. به نظر می رسد شیبا اینو اخیرا فعالیت نهنگ هایی با این اندازه را تجربه می کند. این دومین بار است که در چند روز گذشته چنین معاملاتی انجام می شود.
روز یکشنبه 24 سپتامبر، Whale Alert نیز از یک تراکنش نهنگ دیگر توسط یک کیف پول ناشناس خبر داد. به گفته ردیاب آن چین تراکنش نهنگ شاهد انتقال خیره کننده 4.25 تریلیون واحد ارز شیبا به یک کیف پول ناشناس بود. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید تحرکات نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید و بدانید که نهنگ های بازار چه معاملاتی را انجام می دهند.
اخیرا نهنگ های شیبا اینو فعالیت های بزرگی را انجام می دهند که شما می توانید با زیر نظر گرفتن این تحرکات، از نوسانات قیمت شیبا اینو(SHIB) سود زیادی کسب کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جابجایی 45 میلیون دلار توسط نهنگ های شیبا اینو
سوال امنیتی :3+90 = ?