ETF های اتریوم بلاخره وارد بازار میشوند

نوشته شده در : 1403/04/31
ETF های اتریوم بلاخره وارد بازار میشوند

جستجو

خرید بیت کوین امروزه رشد زیادی در سراسر جهان داشته است. پس از سال ‌ها فشار قانونی و اصلاحیه‌های بی‌ شمار ثبت نام، صندوق ‌های قابل معامله در بورس اتر (ETF) بالاخره وارد بازار شدند. برای اولین بار، سهام ETF های سهامی عام اتریوم (ETH) در کنار شرکت هایی مانند Apple Inc (AAPL) و SPDR S&P 500 ETF Trust (SPY) در برخی از محبوب ترین پلتفرم های کارگزاری ایالات متحده فهرست می شوند.
استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین وجود دارد که با توجه به آنها می توانید به سود کلانی دست یابید. فهرست‌ های پیش‌بینی‌شده لحظه تعیین‌کننده‌ ای برای بازارهای ارزهای دیجیتال و فرصتی برای میلیون ‌ها سرمایه‌گذار نهادی و خرده ‌فروشی ایالات متحده است. در اینجا چیزی است که باید بدانید تا از آن بهترین استفاده را ببرید.
صرافی گزینه‌های هیئت مدیره شیکاگو (CBOE) ۲۳ ژوئیه را به عنوان تاریخ راه‌اندازی پنج ETF تعیین‌شده برای معامله در پلتفرم خود تأیید کرد. چهار ETF نقطه ای دیگر در نزدک یا بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) Arca معامله خواهند شد. علیرغم عدم اعلام رسمی هنوز از سوی این صرافی ها، انتظار می رود که در 23 جولای نیز فهرست شوند.
هر نقطه ای که ETH ETF در هفته آخر ژوئیه فهرست می شود، قبلاً برای معامله در حداقل یک صرافی بزرگ ایالات متحده - به ویژه Nasdaq، Arca بورس نیویورک (NYSE) یا Cboe BZX، مجوز قانونی دریافت کرده است.
سرمایه گذاران روزمره مستقیماً در آن مبادلات معامله نمی کنند. در عوض، آنها به پلتفرم‌های کارگزاری - نام‌های معروفی مانند Fidelity، E*TRADE، Robinhood، Charles Schwab و TD Ameritrade - به عنوان واسطه متکی هستند.
هنگامی که سهام ETH ETF در صرافی‌های عمومی فهرست شد، انتظار داشته باشید که همه کارگزاری‌های بزرگ و دیگران بتوانند معاملات را تسهیل کنند. نه ETF نقطه ای اتر قرار است معاملات را آغاز کنند. از نظر مکانیک اساسی، وجوه تقریباً یکسان هستند.
هر ETF توسط یک مدیر صندوق معتبر حمایت می شود، ETH نقطه ای را با یک متولی واجد شرایط نگه می دارد، و برای ایجاد و بازخرید سهام به گروهی اصلی از بازارسازان حرفه ای متکی است. همچنین همه آنها از حمایت های استاندارد سرمایه گذار، از جمله بیمه در برابر شکست کارگزاری و خطرات امنیت سایبری بهره مند می شوند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ethereum-etfs-coming-what-you-need-know

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ETF های اتریوم بلاخره وارد بازار میشوند
سوال امنیتی :2+89 = ?