سازندگان همستر کمبت: نوابغ بازاریابی یا طنزپردازان مدرن؟

نوشته شده در : 1403/04/14
سازندگان همستر کمبت: نوابغ بازاریابی یا طنزپردازان مدرن؟

جستجو

همستر کامبت فقط یک بازی دیگر نیست. این یک نیروگاه دیجیتالی است که با کلیک های مداوم، تلاش برای کسب سود و وعده هایی که فقط به صورت آنلاین وجود دارند، هدایت می شود. همستر کامبت از زمانی که در مارس 2024 در تلگرام راه اندازی شد، محبوبیت زیادی پیدا کرد و بیش از 200 میلیون کاربر را به خود جذب کرد.
خرید ارز همستر در صرافی ارز دیجیتال نیز امکان پذیر است. این بازی مبتنی بر تلگرام در 77 روز پس از پخش زنده روزانه حدود 1.8 میلیون بازیکن داشت. مکانیک های درون بازی آن نیز منجر به شکستن رکوردهای رسانه های اجتماعی و کانال های یوتیوب آن شده است.
همستر کمبت مظهر بازی معمولی است. ساده، در دسترس، و نیاز به مهارت زیاد ندارد. این بازی ها برای از بین بردن زمان بدون زحمت طراحی شده اند. در همستر کامبت، می‌توانید بدون فکر روی آواتار همستر کلیک کنید تا سکه‌ها را جمع کنید.
البته تأثیر نوسانات بازار ارز دیجیتال بر سرمایه‌گذاری را باید درنظر بگیرید. بر اساس داده ‌های کانال تلگرام رسمی همستر کامبت در اوایل ژوئن، میزان درگیری کاربر در بازی به طور میانگین بیش از 20 دقیقه در روز بود که توسط Google Analytics اندازه‌گیری شد. این معیار همچنان در حال افزایش است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/hamster-kombat-creators-marketing-geniuses-or-modern-satirists

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سازندگان همستر کمبت: نوابغ بازاریابی یا طنزپردازان مدرن؟
سوال امنیتی :8+79 = ?