ریسک بالا برای دارندگان کوتاه مدت بیت کوین

نوشته شده در : 1403/07/16
ریسک بالا برای دارندگان کوتاه مدت بیت کوین

جستجو

با آغاز سه‌ماهه چهارم سال 2024، به نظر می‌رسد که دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بین‌تر شده‌اند، حتی با وجود نگرانی‌هایی که نشان می‌دهد ماه اکتبر به‌طور قوی آغاز نشده است. طی هفت روز گذشته، سرمایه تحقق‌یافته دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین به میزان 6 میلیارد دلار افزایش یافته است و افزایش تمایل به خرید بیت کوین در میان این دسته از سرمایه‌گذاران مشهود است. به گفته آمِر طه، تحلیلگر CryptoQuant، دارندگان کوتاه‌مدت که بیت‌کوین خود را برای مدت کمتر از 155 روز نگه داشته‌اند، احتمالاً ریسک بیشتری را پذیرفته‌اند یا موقعیت‌های خرید خود را افزایش داده‌اند. این افزایش در ارزش تحقق‌یافته بیت‌کوین در میان این گروه نشان‌دهنده افزایش خرید و احساسات مثبت‌تر نسبت به بازار است.

با این حال، در همان دوره هفت‌روزه، تحلیل‌ها نشان می‌دهند که دارندگان بلندمدت بیت‌ کوین، که به مدت حداقل 155 روز دارایی خود را نگه داشته‌اند، شروع به فروش بخشی از بیت‌کوین‌های خود کرده‌اند. سرمایه تحقق‌یافته دارندگان بلندمدت به میزان 6 میلیارد دلار کاهش یافته است که احتمالاً به‌معنای گرفتن سود یا بستن موقعیت‌های خرید آنها است. این تغییرات نشان‌دهنده تفاوت دیدگاه میان دارندگان کوتاه‌مدت و بلندمدت در بازار بیت‌کوین است. در حالی که دارندگان کوتاه‌مدت نسبت به رشد آینده خوش‌بین هستند، برخی از دارندگان بلندمدت فرصت را برای برداشت سود می‌بینند. با وجود اینکه ماه اکتبر تاریخی یکی از قوی‌ترین ماه‌های بیت‌کوین بوده است، تحلیل‌گران نظرات متفاوتی در مورد عملکرد بیت‌کوین در این ماه دارند. برخی از تحلیل‌گران مانند Rekt Capital انتظار کاهش کوتاه‌مدت قیمت را دارند، در حالی که دیگران مانند Mags به دیدگاه صعودی بلندمدت پایبند هستند و به رشد نمودار سه‌ماهه بیت‌کوین اشاره می‌کنند که همچنان بالاتر از رکوردهای قبلی سال 2021 بسته شده است.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ریسک بالا برای دارندگان کوتاه مدت بیت کوین
سوال امنیتی :8+48 = ?