رگولاتور هندوراس بانک ها را از تجارت ارزهای دیجیتال منع می کند

1402/11/30
رگولاتور هندوراس بانک ها را از تجارت ارزهای دیجیتال منع می کند

طبق خبرهای منتشر شده، رگولاتور هندوراس بانک ها را از تجارت ارزهای دیجیتال منع می کند. به عبارت دیگر، رگولاتور بانکی هندوراس اقدامات فوری را برای ممنوعیت موسسات تحت اختیار خود در تجارت ارزهای دیجیتال اعمال کرده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که این ممنوعیت علیرغم عدم وجود قانون رسمی برای تنظیم ارزهای دیجیتال در این کشور آمریکای مرکزی اعمال شد. با این حال، ارائه دهندگان خدمات مرتبط با رمزنگاری مختلف در هندوراس فعالیت می کنند و CNBS تاکید می کند که بسیاری از آنها در حوزه های قضایی متعددی مستقر هستند. هندوراس به دلیل ثبت آنها در کشورهای مختلف، در کنترل آنها با چالش هایی به ویژه در مورد فعالیت های غیرقانونی مواجه است.
علی رغم فقدات مقررات رسمی مرتبط با رمزنگاری، CNBS قبلا در نظر گرفتن قابلیت فنی و قانونی صدور ارز دیجیتال خودش را که تنظیم شده و به عنوان ارز قانونی به رسمیت شناخته می شود، اعلام کرده بود. از زمان اعلام 2022، هیچ اطلاعاتی در مورد ارز عمومی منتشر نشده است.
وضعیت واحد حساب بیت کوین هندوراس
بهتر است بدانید، برخلاف تصمیم بانک مرکزی، سایر نهادها در این کشور از ابتکارات مربوط به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین برای تراکنش های معمولی استقبال می کنند. Finbold گزارش داد که Prospera ZEDE منطقه ویژه اقتصادی در هندوراس، بیت کوین را رسما به عنوان یک واحد حساب به رسمیت شناخت و به مشروعیت آن در معاملات مختلف تجاری، مالیاتی و مالی اذعان کرد. اگر می خواهید این موضوع را بهتر درک کنید، باید تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را مطالعه کنید.
این حرکت همزمان با افزایش علاقه به دارایی های دیجیتال در سراسر آمریکای مرکزی است که به دلیل روی آوردن ساکنان به ارزهای دیجیتال برای مقابله با افزایش تورم و کاهش ارزش پول محلی انجام می شود. در حالی که شایعات در مورد اینکه هندوراس به طور بالقوه از السالوادور در پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی پیروی می کند، منتشر شد، هیچ تحول رسمی ظاهر نشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رگولاتور هندوراس بانک ها را از تجارت ارزهای دیجیتال منع می کند
سوال امنیتی :6+79 = ?