قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ چقدر می تواند بالا برود؟

نوشته شده در : 1403/05/09
قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ چقدر می تواند بالا برود؟

جستجو

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در آخرین سخنرانی خود در کنفرانس خرید بیت کوین 2024 در نشویل، به بیت کوین پرداخت و به رای دهندگان قول داد که ایالات متحده را به "پایتخت ارزهای دیجیتال جهان" تبدیل کند.
به طور طبیعی، وعده ‌های انتخاباتی ترامپ واکنش ‌های صعودی را از سوی تحلیل‌گران برتر ارزهای دیجیتال به دنبال داشته است و برخی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌کوین در آینده با استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین ده برابر خواهد شد.
یکی از جسورانه‌ترین و صعودی‌ترین چشم‌اندازها برای بیت‌کوین پس از سخنرانی ترامپ، توسط تحلیلگر مستقل بازار، Daan de Rover، ارائه شده است. این چارتیست که در X با نام "Crypto Rover" خوانده می شود، انتظار دارد در صورت انتخاب مجدد رئیس جمهور سابق ایالات متحده در نوامبر، قیمت بیت کوین از 800000 دلار عبور کند، به ویژه از آنجایی که ترامپ همچنین اظهار داشت که بیت کوین ممکن است در آینده از ارزش بازار طلا پیشی بگیرد.
روور در توییتی در 28 جولای گفت: «اگر این اتفاق بیفتد، ارزش بیت کوین 813054 دلار خواهد بود. سناتور سینتیا لومیس، جمهوری خواه از وایومینگ، چشم انداز مثبتی را اضافه و یک پیشنهاد قانونی برای ایجاد یک ذخیره استراتژیک رسمی ایالات متحده به میزان 1 میلیون بیت کوین طی پنج سال آینده ارائه کرد که تقریباً 5 درصد از کل عرضه 21 میلیون بیت کوین را تشکیل می دهد.
دولت آمریکا در حال حاضر 210000 بیت کوین به ارزش بیش از 14.26 میلیارد دلار در اختیار دارد. ترامپ وعده داده است که این دارایی ها را به خزانه داری ایالات متحده تخصیص دهد و گفته است که در صورت انتخاب، دولت او هرگز آنها را رها نخواهد کرد.
بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ فروخته شد و از آن زمان در محدوده 67500 تا 68000 دلار تثبیت شده است. اما این باعث نشده است که برخی از تحلیلگران مانند Daan Crypto Traders و Tanaka از پیش بینی های صعودی نسبت به 100000 دلار خودداری کنند.
کاناکا گفت: در دراز مدت، من بسیار خوشبین هستم که بیت کوین به 100000 دلار و اتریوم به 8000 تا 10000 دلار برسد.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ چقدر می تواند بالا برود؟
سوال امنیتی :8+43 = ?