دانشگاه وایومینگ موسسه تحقیقاتی بیت کوین را راه اندازی کرد

نوشته شده در : 1403/05/08
دانشگاه وایومینگ موسسه تحقیقاتی بیت کوین را راه اندازی کرد

جستجو

دانشگاه وایومینگ قرار است موسسه تحقیقاتی UW Bitcoin را در ماه آگوست راه اندازی کند، که هدف آن ارائه مطالعات "با کیفیت بالا با بررسی همتا" در مورد خرید بیت کوین است. بردلی رتلر، فعال بیت کوین و دانشیار دانشگاه وایومینگ، در تاریخ 28 جولای، مؤسسه جدید را در X اعلام کرد. او به عنوان مدیر مؤسسه خدمت خواهد کرد.پ
او مطالعه ‌ای در سال ۲۰۱۸ به رهبری پروفسور کامیلو مورا از دانشگاه هاوایی را برجسته کرد که ادعا می‌کرد انتشار بیت کوین با استفاده از استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین به تنهایی می‌تواند گرمایش جهانی را تا سال ۲۰۴۸ تا ۳.۶ درجه فارنهایت (۲ درجه سانتی‌گراد) افزایش دهد.
یکی از اساتید این موسسه، اندرو ام بیلی، نویسنده اصلی کتاب «پول مقاومت: موردی فلسفی برای بیت کوین» است. از رتلر نیز به عنوان نویسنده این کتاب نام برده شد. موسسه تحقیقات بیت کوین در ماه آگوست با شروع ترم پاییز 2024-2025 به طور رسمی افتتاح می شود.
طبق وب‌سایت خود، کارگاه ‌های تابستانی سالانه برگزار می‌کند، جوایز دانشگاهی ارائه می‌کند و سمینارهای هفتگی میزبانی می‌کند. BRI به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی طبقه‌بندی می‌شود و کمک‌های بیت‌کوین را برای کمک به تحقیقات می‌پذیرد.
رتلر توضیح داد: ما 4 درصد از سرمایه گذاری خود را به بیت کوین اختصاص می دهیم، بنابراین اگر بیت کوین اهدا کنید، آن را نمی فروشیم. وایومینگ به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ایالت پیشرو در بیت کوین در ایالات متحده است که عمدتاً به دلیل سناتور طرفدار بیت کوین سینتیا لومیس و کیتلین لانگ، موسس و مدیر عامل بانک Custodia است که راه حل های نگهداری بیت کوین را ارائه می دهد.
Lummis در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل در 27 ژوئیه یک صورتحساب استراتژیک ذخیره بیت کوین را اعلام کرد که در آن ایالات متحده 5٪ از 21 میلیون بیت کوینی را که تا به حال وارد گردش می شود خریداری می کند.
لومیس در سخنرانی اصلی خود اعلام کرد: "این می تواند برای یک هدف استفاده شود، کاهش بدهی ما." قانونگذاران وایومینگ در فوریه 2023 لایحه‌ ای را تصویب کردند که دادگاه‌ های ایالتی را از وادار کردن افراد به افشای کلیدهای خصوصی دارایی دیجیتال خود منع می‌کند. ایالت همچنین چارچوب قانونی را برای سازمان های خودمختار غیرمتمرکز فراهم می کند.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد دانشگاه وایومینگ موسسه تحقیقاتی بیت کوین را راه اندازی کرد
سوال امنیتی :4+33 = ?