یک کشیش به 3 میلیون دلار کلاهبرداری از طریق کریپتو متهم شد

یک کشیش به 3 میلیون دلار کلاهبرداری از طریق کریپتو متهم شد

نوشته شده در : 1402/11/03

طبق خبرهای منتشر شده، یک کشیش به 3 میلیون دلار کلاهبرداری از طریق ارزهای دیجیتال متهم شده است. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، باید خبرهای مهم بازار را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از نوسانات ایجاد شده در بازار سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که کشیش اینترنتی مستقر در دنور، الی رگالادو در مرکز بحث و جدل پیرامون طرح ادعایی پولزی رمزنگاری شامل سکه INDX قرار دارد. این رهبر معنوی خودخوانده در حالی مورد بررسی قرار گرفته است که تنظیم کننده اوراق بهادار کلرادو در حال بررسی اقدامات فریبکارانه وی است که طبق گزارش ها منجر به بیش از 3 میلیون دلار سود غیرقانونی شده است. گزارش مجله فورچون این مسئله را روشن کرد و اقدامات مشکوک رگالادو را افشا کرد و وضعیت اسفناک قربانیان را روشن کرد.
سرمایه گذاری فریبنده ارز دیجیتال پاستور رگالادو طبق گفته تنظیم کننده اوراق بهادار کلرادو، ریگالادو و همسرش یک کلاهبرداری در مقیاس کوچک را سازماندهی کردند که صدها نفر را با وعده های بازده فوق العاده سرمایه گذاری هایشان در ارز INDX هدف قرار دادند.
سعی کنید تا قبل از انجام هر گونه معامله ای در بازار کریپتو، امنیت در خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را بررسی کنید. رگالادو با ارائه درخواست های خود با مضامین کتاب مقدسی با استفاده از عباراتی مانند کاشت و دهیک پیروان کلیسای آنلاین خودش را متقاعد کرد که خرید این ارز دیجیتال باعث افزایش ده برابری در سرمایه گذاری آنها می شود. با این حال، بازده های وعده داده شده هیچ وقت محقق نشدند و سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار کریپتو مقدار زیادی از دارایی ها و سرمایه های خودشان را از دست دادند.
به گفته فورچون، قدم های بعدی در این تحقیقات در حال انجام انتظار می رود که ایالت کلرادو هرگونه وجوه باقی مانده را ضبط کرده و آنها را به سرمایه گذاران فریب خورده برگرداند. در همین حال، ویدیوی Regalado سعی می کند تا مداخلی الهی را فرا بخواند و پیش بینی می کند که خرابی رمز ارز INDX از طریق مداخله الهی در بخشم الی به طور معجزه آسایی برطرف می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک کشیش به 3 میلیون دلار کلاهبرداری از طریق کریپتو متهم شد
سوال امنیتی :1+43 = ?